شهاب حسینی هالیوودی شد

شهاب حسینی
تور لحظه آخری-کاماپرس

شهاب حسینی که با کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن به بازیگر بین المللی سینمای ایران تبدیل شده است با راه اندازی کمپانی فیلمسازی «پُل مدیا» در آمریکا، هالیوودی شد.

به گزارش کاما پرس شهاب حسینی که پیش از این با حضور در آمریکا و برگزاری نشست ها و کارگاه هایی در این کشور علاقه خود را به راه اندازی کمپانی فیلمسازی در آمریکا ابراز کرده بود، سرانجام هدف خود را محقق کرد. پل مدیا توسط شهاب حسینی و با مشارکت  الکس برنو  تهیه کننده هالیوودی و یک کوروش آهاری کارگردان ایرانی مقیم آمریکا  راه اندازی شده است.

بنا به اعلام هالیوود ریپورتر، هدف اصلی تاسیس این کمپانی تهیه و توزیع فیلم، ایجاد پلی میان سینما، فرهنگ و هنر ایران و آمریکا است.

همچنین «پُل مدیا» قصد دارد فیلم‌های ایرانی و بین‌المللی را در آمریکا و دیگر کشورهای خارجی توزیع کند.

استارت کمپانی پل مدیا با برگزاری مستر کلاس بهروز وثوقی و شهاب حسینی

راز آسمان پایتخت

این کمپانی فیلمسازی، تهیه‌کنندگی برنامه‌های هنری، فرهنگی و سینمایی از جمله رویدادهای زنده با حضور بازیگران ایرانی، بین‌المللی و فیلمسازان را در دستور کار خود قرار داده است.

گفتنی است که این کمپانی پیش از این نیز یک مسترکلاس با حضور بهروز وثوقی و شهاب حسینی برپا کرده است. از شهاب حسینی اخیرا عکس هایی نیز با بازیگران مشهور سینمای هالیوود – افرادی همچون رابرت دنیرو – منتشر شده است.

«تنگسیر»، «قیصر»، «داش‌آکل»، «گوزن‌ها» و «سوته دلان» از جمله فیلم‌های ایرانی هستند که تاکنون توسط شرکت«پُل مدیا» در آمریکا توزیع شده اند.

لازم به ذکر است که شهاب حسینی بازیگر محبوب کشورمان، جایزهٔ بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ برای ایفای نقش در فیلم فروشنده و جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ برای ایفای نقش در فیلم جدایی نادر از سیمین که هر دو از ساخته های اصغر فرهادی هستند را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

کوروش آهاری تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی نیز اخیرا فیلم ترسناک «آن شب» را با بازی شهاب حسینی کارگردانی کرده که «الکس برتو» نیز یکی از تهیه‌کنندگان آن است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شهاب حسینی هالیوودی شد

  1. همتی گفته:

    به نظرم شهاب حسینی بهترین بازیگر ایرانه که متاسفانه مورد هجمه های افراد روغنفکر قرار میگیره نمیدونم ابراز علاقه به امام زمان کرد چرا خیلیا پاره شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز