شستا تا امروز چقدر سود نصیب خریداران خود کرده است ؟

لست سکند

ثبت سفارش برای «شستا» کنند و صف خرید 81 میلیونی این سهام امروز در حالی اتفاق افتاد که این سهام از روز عرضه اولیه تاکنون 1729 تومان افزایش قیمت داشته است.

به گزارش کاماپرس؛ بازار امروز بورس در ابتدای معاملات و در میانه ها شاهد تشکیل صف های فروش سنگین بود اما هر چه به پایان بازار نزدیک شدیم، صف های فروش جمع شد تا از شدت افت شاخص به کمک برخی نمادها همچون «شستا»، «شپنا» و «پارسان» کاسته شود. «شستا» که عرضه اولیه خود را در اردیبهشت ماه با قیمت هر سهم 860 تومان آغاز کرد، امروز دوشنبه نهم تیرماه را با سقف دامنه قیمتی دنبال کرد تا هر برگه سهم به قیمت معامله 2589 تومان هم برسد. این در حالیست که به نقل از فارس؛ مدیرعامل شرکت شستا چندروز پیش خبر داد: تاکنون 10 درصد از سهام شرکت شستا وارد بازار بورس شده است و به زودی 2 درصد دیگر آن نیز وارد این بازار می‌شود.

سبز شدن «شپنا» و «شبندر»

به نقل از «دنیای بورس»؛ از طرفی امروز حقوقی ها سعی کردند بیشتر در موقعیت‌های خرید اقدام به ثبت سفارش برای «شستا» کنند تا صف خرید 81 میلیونی ایجاد شود. «پارسان» برخلاف نوسانات هم گروهی هایش امروز را با دامنه سقف قیمتی دنبال کرد. «شپنا» که به دلیل تغییرات 20 درصدی قیمت به مدت 60 متوقف شده بود، پس از بازگشایی به همراه دیگر هم گروهی اش «شبندر» با سقف دامنه قیمتی امروز سبز رنگ بود.
در بانکی ها، «وبملت» امروز را متعادل دنبال کرد اما دارندگان «وبملت» شاهد کاهش قیمت 3 درصدی برگه های سهمشان بودند. گزارش های اخیر بانک صادرات ایران که براساس گزارش مدیراین این بانک، وضع درآمدی و سود در «وبصادر» را مثبت و مطلوب کرده، باعث شده برای «وبصادر» همچنان صف خرید باشد. حقیقی ها گرچه این روزها بر مبنای الگوی رفتاری جریان پول حاکم در بازار بیشتر سفارشات خرید و فروش را تغییر میدهند اما در خرید «وبصادر»‌ با قیمت معامله 288 تومان همچنان اصرار دارند.

خودرویی‌ها و فروش میلیاردی سهم

راز آسمان پایتخت

امروز برخلاف همه گروه ها، خودوریی ها بسیار خواهان داشتند. دو نماد «خساپا» ‌و «خودرو» هر دو با صف خرید نزدیک یک میلیارد سهمی روبه رو شدند. «خبهمن» ‌نیز امروز پس از بازگشایی با 12 درصد قیمت بازگشایی شد؛ «خبهمن» اقدام به فروش تعداد 44 میلیون برگه سهم بهمن لیزینگ در فرابورس به ارزش 57.3 میلیارد تومان کرد که از این محل 52.7 میلیارد تومان سود کرد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز