شرکت تبلیغات ماکان را بیشتر بشناسید

لست سکند

تبلیغ یعنی انتقال پیام به سبک و روش ابداعی و مناسب با ساکنان هر سرزمین! در ابتدا پیام‌ها به شکل نماد بر روی دیوار یا صفحه ای حک می‌شد یا پیغام را به پای کبوتر می‌بستند. اما کمی بعد توسط جارچی‌ها مخابره می‌شد و این روند رو به پیشرفت ادامه پیدا کرد؛ تا اینکه شرکت‌های تبلیغاتی وارد میدان شدند. شرکت تبلیغاتی ماکان نیز یکی از مجموعه‌‌هایی است که در زمینه تبلیغات، پیام‌رسان شرکت‌ها و برندها است.

کاماپرس در ادامه به 10 نکته جالب درباره گروه ماکان می‌پردازد که دانستن آنها برای برندها و شرکت‌ها می‌تواند خواندنی باشد؛

۱. فعالیت شرکت تبلیغاتی ماکان در سال ۱۳۹۳ آغاز شد. آژانس دیجیتال مارکتینگ ماکان در زمینه‌های مختلف تبلیغاتی مشاوره می‌دهد و کلیه امور تبلیغاتی را به صورت کاملا تخصصی انجام می‌دهد.

۲. میلاد فراهانی مدیریت گروه ماکان را بر عهده دارد.

۳. خط مشی شرکت تبلیغاتی ماکان، الگو قرار دادن سیستم مدیریت کیفیت در جهت کسب رضایت‌مندی از مشتریان خود است.

راز آسمان پایتخت

۴. گسترش قلمرو، پیشرو بودن، درگاه مطمئن برای مشتریان چشم اندازهای گروه ماکان هستند.

۵. پویایی، آموزش هدفمند و مداوم در جهت افزایش توانمندی‌های خانواده ماکان، سلامت جامعه و رعایت کلیه الزامات فرهنگی و اجتماعی در ارائه کلیه آثار خود، از جمله اصول اساسی شرکت ماکان شمرده می‌شود.

۶. گروه ماکان سایت فروشگاه‌های سلامتکده شفا، شرکت چای نهال جوان، پرشین پرده، شرکت نوشیدنی انرژی‌زا لاپون، تحت لیسانس کشور لهستان را طراحی کرده است. همچنین این آژانس تبلیغاتی  ساخت تیزر تبلیغاتی برندهایی نظیر مواد شوینده پریل، مواد غذایی هانی، لبنیات آنا، سرویس خواب کودک و نوجوان پارسیس را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

۷. شرکت تبلیغاتی ماکان در زمینه سوشال مارکتینگ، خدمات وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، رسانه و تیزر، طراحی و چاپ و ‌به مشتریان خود خدمات می‌دهد.

۸. آژانس دیجیتال مارکیتنگ ماکان نیز با برندهای هوآوی، هنکل، لیپتون، پریل و … همکاری می‌کند.

9. آژانس تبلیغاتی ماکان در صفحه مجازی اینستاگرام خود، 25 هزار نفر دنبال‌کننده دارد.

10. شرکت تبلیغات ماکان، دارای مجوز نشان ملی ثبت، نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشِ کا‌نون‌های آگهی و تبلیغاتی است. همچنین در سال ۱۳۹۶ مجوز کانون تبلیغاتی تهران را بدست آورد.

 

مرتبط با : آژانس تبلیغاتی ماکان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز