شرایط و مزایای فروش خودرو در همراه مکانیک

همراه مکانیک-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

افراد معمولاً معیارهای متفاوتی برای فروش خودرو دارند. برخی‌ها ترجیح می‌دهند تا اتومبیل خود را با قیمت کمتر اما سریع‌تر و بدون مزاحمت زیاد به فروش برسانند و برای عده‌ای دیگر، فروش با بالاترین قیمت اهمیت دارد. با توجه به روند نزولی قیمت بازار خرید و فروش خودرو یک رکود نسبی در این بازار حاکم است که موجب شده معاملات خودرویی با مشکل مواجه شود. اما فروش خودرو همراه مکانیک نسبت به سایر بازارهای آنلاین، مزایای منحصر به فردی دارد که می‌تواند تمام این مشکلات را برای فروشنده و خریدار برطرف کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، همراه مکانیک، اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین فروش خودروهای کارشناسی شده در کشور است. بنابراین، فروش خودرو در این پلتفرم، ریسک و خطری به همراه ندارد. در ادامه این مطلب، مزایا و چگونگی فروش خودرو در همراه مکانیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فروش ماشین-کاماپرس

مزایای فروش خودرو همراه مکانیک

متاسفانه، کلاهبرداری‌های زیادی در پلتفرم‌های آگهی خودرو صورت می‌گیرد. خرید خودروی ناسالم، عدم گارانتی معامله و پرداخت غیرامن از جمله مشکلاتی است که طرفین معامله در این پلتفرم‌ها با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. به علاوه، سود پایین فروشنده به خاطر سود واسطه، مهم‌ترین دلیلی است که بسیاری از فروشندگان به سمت واسطه‌گرها نمی‌روند.

راز آسمان پایتخت

اما فروش خودرو در همراه مکانیک هیچ یک از این مشکلات و دردسرها را ندارد. شما در این پلتفرم با واسطه‌ای مواجه نمی‌شوید و مجبور نیستید تا سود حاصل از معامله را با وی تقسیم کنید. سلامت فنی تمامی خودروهایی که در این پلتفرم، آگهی می‌شوند توسط کارشناس مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس، بر اساس معاملات روز بازار و ابزارهای دقیق، اتومبیل قیمت‌گذاری می‌‌شود. فروشنده و خریدار می‌توانند در فرآیند معامله از مشاوره‌های تخصصی همراه مکانیک بهره‌مند شوند. از همه مهم‌تر اینکه، فروشنده با تماس‌های پی در پی واسطه‌ها یا خریداران غیرواقعی مواجه نمی‌شوند. بلکه پس از انتشار آگهی، کارشناسان همراه مکانیک به تماس‌ها پاسخ می‌دهند و پس از بررسی‌های لازم، خریدار واقعی را به فروشنده معرفی می‌کنند. همراه مکانیک از معامله انجام شده سودی نمی‌گیرد و صرفاً بابت خدمات ارائه شده، هزینه‌ای را دریافت می‌کند.

مراحل فروش خودرو در همراه مکانیک

فروشندگان ابتدا باید درخواست خودشان را در سایت یا اپلیکیشن همراه مکانیک ثبت کنند. کارشناسان این مجموعه پس از پرداخت هزینه خدمات فروش خودرو با فروشنده تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند. کارشناس فنی نیز از خودرو بازدید کرده و وضعیت فنی آن را به دقت بررسی می‌کند. تصویربرداری‌های لازم نیز توسط کارشناس فنی همراه مکانیک صورت می‌گیرد.

پس از انجام این مرحله، خودرو قیمت‌گذاری می‌شود. تمامی مشخصات خودرو همراه با قیمت و شماره تماس همراه مکانیک در سایت و شبکه‌های اجتماعی این مجموعه یا سایت‌های معتبر، آگهی می‌شود. در نهایت، معتبرترین خریداران به فروشنده معرفی می‌شوند. در تمامی مراحل، حتی هنگام عقد قولنامه، کارشناسان همراه مکانیک همراه خریدار و فروشنده خواهند بود.

مدت زمان فروش خودرو به قیمت، شرایط فنی و مدل ماشین بستگی دارد؛ اما بین 1 تا 20 روز زمان می‌برد. چنانچه فروشنده از فروش خودرو انصراف بدهد، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد. او تنها باید به کارشناس فروش مربوطه اطلاع بدهد. همچنین، امکان خرید قسطی خودرو با شرایط بسیار عالی نیز در این مجموعه فراهم است. جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید و یا با شماره 67632000-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط و مزایای فروش خودرو در همراه مکانیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز