شرایط مبادله ارزهای دیجیتال با کوین کده

کوین کده از سال 1397 در زمینه آموزش و مبادله ارزهای دیجیتال آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، کوین کده خدماتی همچون صندوق سرمایه‌گذاری، تبدیل ارز به ارز، خرید سوخت شبکه برای انتقال ارزها  همچنین کارمزد انتقال ارز در بلاک چین‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این مجموعه هدف خود را ایجاد بستری امن و سریع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بیان کرده و تلاش می‌کند واسطه‌های غیرمتعهد را با افزایش دانش عمومی حذف کند.

کوین کده همچنین امکانی قرار داده تا متقاضیان ضمن بررسی قیمت لحظه‌ای ارز، فروش و خرید موردنظر را به صورت آنلاین و بدون انتظار انجام دهند.

راز آسمان پایتخت

از مزایای این مجموعه می‌توان به کسب درآمد، تسویه و پرداخت آنی، کارمزد صفر درصد، تنوع ارز، تبدیل ارز، پشتیبانی 24 ساعته و کیف پول ریالی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

یکی از خدمات کوین کده، صندوق سرمایه ‌گذاری است که این مجموعه دریافت سود به صورت روزشمار، سود بالاتر نسبت به سپرده‌های بانکی، سرعت بالا در نقدشوندگی، مالیات صفر درصد، ضمانت بازگشت اصل سرمایه به همراه سود در لحظه همچنین کاهش ریسک در بازار رمز ارزها را از مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق رمزارز بیان کرده است.

دریافت لوح کارآفرین برتر در اجلاس سراسری پیشگامان صنعت و اقتصاد ملی، دریافت لوح از نمایشگاه الکامپ، دریافت ISO 9001  و ISO 10004 را می‌توان از افتخارات این صرافی نام برد.

دفتر کوین کده در حال حاضر در مشهد قرار دارد و کاربران می‌توانند این مجموعه را در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، تلگرام، توییتر و غیره دنبال کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کوین کده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز