افزایش خیره کننده قیمت بیت کوین تا ۲۳۹۰۰ دلار!

لست سکند

قیمت بیت کوین که در ماه ژانویه روند صعودی خود را از سر گرفته بود، در شبانه روز گذشته نیز این روند را حفظ کرد و توانست تا ۲۳۹۶۰ دلار بالا برود. اما آلتکوین‌ها که معمولا دنباله رو بیت کوین هستند، نتوانستند جهش مشابهی داشته باشند و افزایش قیمتی خاصی نسبت به روز گذشته تجربه نکردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اتفاق مهم دیگری که در ۲۴ ساعت گذشته روی داد، افزایش دامیننس بیت کوین به میزان ۰.۲٪ بوده که خبر خوبی برای هولدرهای BTC است. در ادامه این خبر با کاماپرس همراه باشید.

بنا بر اطلاعات میهن بلاکچین (mihanblockchain)، روز گذشته داده‌های قیمت مخارج مصرف شخصی (PCE) آمریکا در ماه دسامبر منتشر شد. این شاخص یکی از مهم‌ترین مبانی سنجش تورم و تصمیم گیری فدرال رزرو برای تعیین نرخ بهره است.

داده‌های تازه منتشر شده نشان می‌دهد، این شاخص وضعیتی بهتر از پیش‌بینی‌ها را در پایان سال ۲۰۲۲ تجربه کرده و تورم نیز تا حد قابل قبولی کاهش پیدا کرده است.

راز آسمان پایتخت

اتفاق مهم دیگر، نشست دو روزه فدرال رزرو است که از فردا آغاز می‌شود و پیش بینی می‌شود این سازمان نرخ بهره را به میزان ۰.۲۵٪ افزایش پیدا دهد. این اتفاق در راستای سیاست‌های فدرال رزرو برای افزایش بهره تا رسیدن به تورم ۲٪، اتفاق خواهد افتاد.

از طرف دیگر انتشار داده‌های تولید ناخالص ملی آمریکا (GDP)، نکته مهم اما نگران کننده‌ای را با خود داشت. شاخص مسکن و اجناس مصرفی با دوام که بخش مهمی از GDP را تشکیل می‌دهند، با افت ۳٪ روبرو شدند که این قضیه می‌تواند نگرانی‌ها در مورد ورود آمریکا به دوران رکود را تقویت کند.

تحلیلگران میهن بلاکچین معتقد هستند دو موردی که پیش‌تر اشاره کردیم باعث شده تا قیمت بیت‌کوین در روزهای گذشته افزایش پیدا کند. البته نباید عدم توانایی بیت کوین برای پشت سر گذاشتن مقاومت ۲۴۰۰۰ دلاری را نیز نادیده گرفت.

قیمت ارزهای دیجیتال امروز 10 بهمن 1401

قیمت بیت کوین

بازگشت قیمت بیت کوین از نزدیکی ۲۴۰۰۰ دلار باعث شد تا آلت‌کوین‌ها تغییر قیمتی چندانی نداشته باشند.

قیمت اتریوم

اتریوم، رمزارز شماره ۲ بازار در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۱۶۰۰ دلار نوسان داشت و اکنون در حدود ۱۶۲۰ دلار معامله می‌شود.

قیمت تتر

میانگین قیمت تتر، شاخص‌ترین استیبل کوین بازار هم در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۴۴9۰۰ تومان قرار داشت که ۰.۱5٪ رشد را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد.

قیمت ترا کلاسیک

قیمت ترا کلاسیک نیز در ۲۴ ساعت گذشته رشد ۶.۵ درصدی داشت و اکنون در حدود ۰.۰۰۰۱۶۸۷ دلار معامله می‌شود. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، میزان معاملات این رمزارز نیز در بازه یک روز گذشته ۴۸٪ افزایش داشته و به نزدیکی ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است. بالا رفتن میزان حجم معاملات نشان می‌دهد که تقاضا برای lunc در حال افزایش است و سرمایه گذاران نسبت به آن مشتاق هستند که این موضوع می‌تواند در نهایت به یک روند صعودی پایدار برای این رمزارز تبدیل شود.

قیمت لونا جدید

قیمت لونا جدید یا لونا 2 هم در یک ماهه اخیر شاهد رشد خوبی بود که می‌توان دلیل آن را فعالیت‌های توسعه‌ای در بلاکچین ترا دانست. قیمت لونا در حال حاضر در حدود ۲.۰۶ دلار قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : میهن بلاکچین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز