شرایط رزرو تور قطر نوروز 1403

تور قطر نوروز 1403
لست سکند

بهار بهترین فرصت برای سفر به کشورهای گرمسیری مانند قطر است. قطر، کشوری مدرن با جاذبه‌های متنوع است و زیرساخت‌های قوی آن برای رشد صنعت گردشگری باعث شده که به یکی از مقاصد گردشگری لوکس تبدیل شود. مراکز خرید متعدد، هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها از عوامل موثر جذب توریست قطر به شمار می‌رود و به همین سبب تور قطر نوروز 1403 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن تعطیلات عید است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط اخذ ویزا و عوامل موثر بر قیمت تور قطر نوروز 1403‌ پرداخته است.

شرایط اخذ ویزا برای تور قطر نوروز 1403

قطر، کشوری توریستی در خاورمیانه بوده که به شهروندان بیش از ۹۵ کشور اجازه می‌دهد از تسهیلات ویزا در زمان ورود به خاک این کشور استفاده کنند. این سیاست قطر برای گردشگران، مسافران توریستی و تجاری، سفر را قابل دسترس‌تر و به صنعت گردشگری رو به رشد این کشور هم کمک کرده است. در حال حاضر برای اخذ ویزای قطر، اجباری است که همه مسافران خارجی هنگام بازدید از قطر، بیمه درمانی داشته باشند. بیمه درمانی باید از شرکت‌های ثبت شده در وزارت صحت عامه قطر دریافت شود و مسافران می‌توانند با هزینه ۵۰ ریال قطر آن را دریافت کنند. گردشگران ایرانی نیز می‌توانند در بدو ورود به قطر مشروط به مواردی، ویزای رایگان برای اقامت حداکثر ۳۰ روزه دریافت کنند. داشتن پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، بلیط برگشت، بیمه سلامت از شرکت‌های ثبت شده در وزارت بهداشت عمومی قطر و رزرو تایید شده هتل از طریق وب سایت Discover Qatar از جمله مدارک اخذ ویزای قطر است. این ویزا در بدو ورود صادر می‌شود و ۳۰ روز اعتبار دارد. با این ویزا امکان ورود چندباره به قطر نیز فراهم است و برای ۳۰ روز دیگر قابل تمدید خواهد بود.

تور قطر نوروز 1403

عوامل موثر بر قیمت تور قطر نوروز 1403

قطر، مقصدی لوکس برای سفر است، اما می‌توان با برنامه‌ریزی درست، آن را به یک سفر رویایی و مقرون‌ به‌ صرفه نیز تبدیل کرد. عوامل متعددی مانند تعداد همراهان در سفر، تعداد روزهای اقامت، نوع و درجه هتل انتخابی، نوع ایرلاین انتخابی ، نرخ ارز، خدمات دریافتی از آژانس مسافرتی و امثال آن می‌تواند باعث تغییر قیمت تور قطر نوروز 1403 شود؛ به طوریکه با انتخاب ایرلاین‌های ارزان‌تر، انتخاب محله‌ اقامت کمی دورتر از مرکز شهر، انتخاب هتل‌های سه یا چهار ستاره برای اقامت و فشرده‌تر کردن برنامه سفر می‌توان هزینه‌ تور قطر نوروز ۱۴۰۳ را به طور قابل توجهی کاهش داد.

راز آسمان پایتخت

تور هوایی قطر نوروز ۱۴۰۳

قطر دارای یکی از بهترین ایرلاین‌های هواپیمایی و یکی از برترین فرودگاه‌های جهان است و سفر هوایی به این کشور تجربه‌ای به یاد ماندنی خواهد بود. البته راه‌‌های زمینی نیز برای سفر به قطر وجود دارد که هزینه آن نیز کمتر است، اما اغلب گردشگران، تور هوایی را برای سفر انتخاب می‌کنند. ایرلاین قطر ایرویز با ارائه خدمات سطح بالا جزو مطرح‌ترین شرکتهای هواپیمایی است. البته ایرلاین‌های دیگری مانند هواپیمایی امارات، فلای دبی و ترکیش نیز در برخی موارد بسته به شرایط ، پرواز‌های قطر را بر عهده می‌گیرند.

تور قطر نوروز 1403

هتل‌های پنج ستاره قطر نوروز ۱۴۰۳

استراحت، رفاه و خدمات در تور قطر نوروز 1403 جزو اولویت‌های بالای خواسته‌های گردشگران است. هتل‌های قطر در سطح جهانی شهرت بالایی دارند و در مناطق مختلف قطر میزبان مسافران بین المللی هستند. خدمات، کیفیت و سایر امکانات رفاهی این هتل‌ها به دلیل برگزاری مناسبت‌ها و رویداد‌های جهانی مانند المپیک و جام ملت‌های آسیا بسیار بالا است و هتل الوادی ام گالری، بانیان تری دوحه، ماندارین اورینتال، هتل دبلیو، مارسال مالاز کمپینسکی، هتل بسم الله، هتل ساحلی اینتر کانتیننتال دوحه، استراحتگاه سلامتی زلال چیواسم، هتل موندریان دوحه، هتل رادیسون بلو دوحه، هتل پریمیر این دوحه و هتل لاسیگال از معروف‌ترین آن‌ها هستند.

تور قطر نوروز 1403

رزرو تور قطر نوروز 1403 با «آریاک سفر»

آژانس هواپیمایی آریاک سفر از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه خدمات مسافرتی مانند تهیه آنلاین بلیط هواپیما، رزرو هتل، ارائه خدمات تورهای داخلی و خارجی و همچنین خدمات اخذ ویزا آغاز کرده است. این مجموعه در طول حدود ۲۰ سال فعالیت خود، موفق شده که رضایت مشتریان‌ را حفظ کند و بهترین خدمات را به آنان ارائه کند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با آریاک سفر می‌توانند به صورت حضوری به نشانی تهران، عباس آباد، خیابان بهشتی، بین اندیشه و سهروردی ، پلاک 64 ، طبقه همکف مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02157816 تماس بگیرند. همچنین می‌توان از طریق نشانی اینترنتی https://www.aryaktravel.com نسبت به رزرو تور قطر نوروز ۱۴۰۳ اقدام کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز