شرایط رزرو اتاق در هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا- کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

آنتالیا شهری توریستی و زیبا در ترکیه است که آوازه جاذبه‌های گردشگری منحصر به فردش همچون بناهای تاریخی و سواحل زیبا و امکانات تفریحی و رفاهی آن سالانه گردشگران زیادی را روانه این شهر می‌کند.

به گزارش کاماپرس، آنتالیا در سواحل مدیترانه و در میان کوه‌های توروس ترکیه قرار گرفته است. این شهر به عنوان یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین شهرهای جهان از نظر کیفیت و خدمات هتل‌ها به شمار می‌رود. آنتالیا مملو از هتل‌های ریزورت است که با هدف تفریح و استراحت طراحی شده‌اند.

این گزارش به معرفی هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا و شرایط رزرو اتاق در آن ‌پرداخته است.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی فوق‌العاده

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا همانطور که از نام آن پیدا است، در منطقه کمر آنتالیا در کشور ترکیه قرار داد. این هتل پنج ستاره از نظر موقعیت جغرافیایی و میزان دسترسی به امکانات و جاذبه‌های شهری در یکی از بهترین مناطق آنتالیا قرار دارد؛ به طوری که بیشترین امتیاز این هتل از نظر مسافران (8.54 از 10) مربوط به موقعیت هتل بوده است.

فاصله هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا با مراکزی مانند پارک اولبیا تنها 1.4 کیلومتر، با تفرجگاه ساحلی کمر دو کیلومتر و با پارک و ساحل مون دو کیلومتر است. از طرفی این هتل با مراکز خرید آنتالیا نیز فاصله چندانی ندارد. نزدیک‌ترین مرکز خرید به آن، میگروس5 آنتالیا نام دارد که مسافت آن تا هتل حدود 40 دقیقه است.

راز آسمان پایتخت

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا- کاماپرس

امکانات متعدد و هیجان‌انگیز

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا به عنوان یک هتل پنج ستاره و مطرح در این شهر، امکانات منحصر به فردی دارد که برخی از آنها در ادامه معرفی شده است.

ساحل و استخرها: هتل اورنج کانتی آنتالیا یک ساحل اختصاصی با انواع و اقسام ورزش‌ها و تفریحات آبی دارد؛ با این حال، این هتل چهار استخر سرباز و یک استخر سرپوشیده برای بزرگسالان و چند استخر کم‌عمق با سرسره‌های آبی برای کودکان نیز دارد.

رستوران‌ و غذاها: از دیگر امکانات هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا برخورداری از رستوران‌ها و بارهای جذاب و متنوع است. در رستورن‌های این هتل می‌توان انواع غذاهای هلندی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، آسیایی و ترکی انتخاب کرد؛ ضمن اینکه هتل اورنج کانتی دارای 10 بار اختصاصی جذاب است.

باشگاه‌های ورزشی: یکی دیگر از امکانات هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا، برخورداری از سالن‌های ورزشی و دو مرکز تناسب اندام برای افرادی است که به صورت منظم و روزانه ورزش می‌کنند.

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا- کاماپرس

خدمات ویژه و متنوع هتل

هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا همچنین خدمات ویژه‌ و بسیار متنوعی را برای گردشگران و مهمانان خود فراهم کرده است. به عنوان مثال تقریبا هر روز در اطراف استخرهای هتل، برنامه‌های بسیار شاد و هیجان‌انگیز اجرا یا حتی انیمیشن‌های جذاب پخش می‌شود. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به آب درمانی و خدمات ماساژ اشاره کرد. خانواده‌ها برای گشت و گذار در شهر می‌توانند از خدمات نگهداری کودک نیز بهره‌مند شوند.

معماری باشکوه و منحصر به فرد

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا، معماری باشکوه و ظاهر زیبای آن است. این هتل با الهام از سازه‌های آمستردام در قرن 16 میلادی طراحی شده است. علاوه بر این، معماری این هتل و موقعیت جغرافیایی آن به نحوی است که اتاق‌های آن دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده به خلیج آنتالیا و کوه‌های تاروس است.

هزینه رزرو اتاق در هتل اورنج کانتی

قیمت رزرو اتاق در هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا با توجه به عوامل متعددی همچون تاریخ و فصل سفر، نوع یا همان تایپ اتاق، تعداد نفرات و تعداد شب‌های رزرو متغیر است. این هتل دارای هشت نوع اتاق با امکانات و خدمات متفاوت است.

هتل اورنج کانتی آنتالیا - کاماپرس

رزرو هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا با بیسان گشت

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت، یکی از مجموعه‌های معتبر در حوزه خدمات گردشگری و توریسم است که با برخورداری از پرسنل مجرب و مجوزهای ضروری از مراکز معتبر همچون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات متنوعی مانند برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای طبیعت گردی می‌پردازد. یکی از خدمات ویژه بیسان گشت برای گردشگران، ارائه خدمات رزرو هتل در کشورهای مختلف است.

متقاضیان رزرو تور ترکیه، تور آنتالیا یا حتی رزرو اتاق در هتل اورنج کانتی کمر آنتالیا می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز