شرایط خرید اقساطی فرش/ نوروز 1403

شرایط خرید اقساطی فرش/ نوروز 1403 کاماپرس

با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و خانه تکانی‌های آخر سال، بسیاری از ما قصد تعویض لوازم منزل را داریم تا با نو شدن سال کمی حال و هوای خانه را عوض کنیم. خرید اقساطی فرش، با درنظر گرفتن بودجه شخصی و شرایط عمومی جامعه، این امکان را برای مخاطبان فراهم می‌کند که با دغدغه کمتری، فرش مورد نظر خود را تهیه کنند.

کاماپرس در این گزارش، شرایط خرید اقساطی فرش در نوروز 1403 را با جست‌وجو در سایت فروشگاه شهر فرش، شرح می‌دهد.

شرایط عمومی خرید اقساطی فرش

بیشتر فروشگاه‌ها و مراکزی که شرایط اقساطی را برای خرید کالاها فراهم می‌کنند، واجدان شرایط را از دو منظر عمومی و خصوصی، مورد بررسی قرار می‌دهند. اولین شرط عمومی خرید اقساطی فرش، در شهر فرش، حضور صاحب چک در محل به همراه کارت ملی و یک دسته چک صیادی است.

در کنار این شرط، متقاضی باید فاقد هرگونه چک برگشتی باشد. توجه داشته باشید که تعداد چک‌ها با تعداد ماه‌هایی که قرار است قسط پرداخت کنید، برابر است. متاسفانه در این خرید، مشتریانی که ساکن شهرستان‌هایی به‌جز تهران هستند، نمی‌توانند از امکان خرید بدون پیش‌پرداخت، استفاده کنند.

شهر فرش، خرید اقساطی فرش را در 5 مدت متفاوت عرضه کرده تا مشتریان بنابر شرایط خود بتوانند، بهترین زمان برای تسویه وجه را انتخاب کنند. این فروشگاه برای اقساط 10 ماهه، 10% پیش‌پرداخت، اقساط 20 ماهه، 20% پیش‌پرداخت، اقساط 30 ماهه، 30% پیش‌پرداخت را درنظرگرفته است.

راز آسمان پایتخت

اگر قصد دارید فرش خود را بدون واریز پیش‌پرداخت بخرید، می‌توانید از اقساط 8 ماهه فروشگاه استفاده کنید که در این صورت با قیمت 10 ماهه، قابل خریداری است. برای اقساط 15 ماهه نیز باید پیش‌پرداختی معادل با قیمت 20 ماهه را کنار بگذارید.

شرایط خرید اقساطی فرش/ نوروز 1403 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

شرایط خصوصی خرید اقساطی فرش

شرایط اقساطی خصوصی برحسب شغل هر فرد درنظرگرفته می‌شود. کارمندان و بازنشتگان برای اثبات داشتن این شرایط باید آخرین فیش حقوقی مهرشده، حکم کار گزینی، کارت پرسنلی و معرفی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نامه مهرشده با مهر شرکت را به فروشگاه ارائه دهند.

اگر در گروه کارمندان و بازنشستگان قرار نمی‌گیرید و جزو کسبه هستید، با داشتن جواز کسب که آدرس و تاریخ اعتبار روی آن درج شده است، خرید اقساطی فرش را انجام دهید. اگر متقاضی مدارک شغلی لازم و کافی را ارائه نکند امکان عرضه چک با مبلغ بالاتر از 5 میلیون تومان را نخواهد داشت.

همچنین شهر فرش در بخش شرایط خصوصی خرید اقساطی فرش، مشتریان را به 3 گروه‌ بدون مدارک شغلی؛ کارمندان بخش خصوصی اعم از قراردادی، پیمانی و  بازنشستگان و همچنین کارمندان شاغل و رسمی دولت تقسیم‌بندی می‌کند. گروه اول امکان خرید اقساطی با سقف 7 میلیون تومان به‌ازای هر برگ چک را دارد و سقف اعتبار آن 70 میلیون تومان است.

سقف هر برگ چک برای گروه دوم و سوم نیز به‌ترتیب به‌اندازه یک سوم درآمد و یک دوم خالص درآمد است که سقف اعتباری تا مبلغ 100 میلیون تومان برای گروه دوم و 150 میلیون تومان برای گروه سوم، دارد. توجه داشته باشید که امکان خرید اقساطی فرش فقط برای خرید حضوری وجود دارد و خرید آنلاین فرش شامل اقساط نمی‌شود.

شرایط خصوصی خرید اقساطی فرش

انتهای پیام

مرتبط با : شهر فرش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز