قالیشویی شب عید را به آپ بسپاریم یا نوین؟

قالیشویی شب عید را به آپ بسپاریم یا نوین؟ کاماپرس
لست سکند

قالیشویی و شست و شوی فرش‌ها و موکت‌ها با نزدیک شدن به سال نو، یکی از الزاماتی است که بعد از چند ماه استفاده و تردد مکرر روی فرش‌های خانه، ضروری به نظر می‌رسد. این‌کار نه ‌تنها به تمیزی و نظافت فرش‌ها و برطرف کردن لکه‌های قدیمی‌شان کمک می‌کند، بلکه نمای تازه‌ای به کل دکوراسیون خانه می‌بخشد و فضا را تلطیف می‌کند.

اگر در فکر تمیزی و نظافت فرش‌ها و قالی‌ها در خانه هستید، باید به نکاتی از جمله استفاده از مواد شوینده متناسب با بافت و جنس فرش، تهیه لوازم کارآمد برای از بین بردن اصولی لکه‌ها، خصوصا لکه‌های نوشیدنی‌ها و غذاهای چرب و خشک کردن فرش بدون ایجاد آسیب‌دیدگی در آن، دقت کنید.

با این‌حال بسیاری از قالیشویی‌ها خدمات شستشو فرش و قالی در انواع مختلف ماشینی و دستی، با استفاده از کادر مجرب و متخصص و تجهیزات و وسایل به‌روز را انجام می‌دهند تا دغدغه نظافت فرش، آن هم در روزهای شلوغ نزدیک به عید را رفع کنند.

کاماپرس در این گزارش با بررسی دو قالیشویی آپ و نوین، تفاوت خدمات قالیشویی برای شب عید را در این دو مجموعه شرح می‌دهد.

شستشوی فرش در قالیشویی آپ

قالیشویی آپ، به‌عنوان اولین قالیشویی تمام اتوماتیک در ایران شناخته می‌شود که روزهای آغازین فعالیت‌اش به سال 1378 برمی‌گردد. این مجموعه خدمات خود را در 4 دسته شستشوی فرش دستباف، شستشوی فرش ماشینی، ترمیم و رفوی فرش و مبل‌شویی انجام می‌دهد. همه خدمات قالیشویی آپ برای مشتریان به 2 صورت سفارش و تحویل حضوری و آنلاین در دسترس است.

راز آسمان پایتخت

در بخش خدمات آنلاین، قالیشویی آپ تمام مراحل ثبت سفارش، تحلیل و بررسی اطلاعات ارائه‌شده درخصوص فرش‌ها شامل نوع، تراکم، میزان لکه و آلودگی موجود روی فرش و…، بررسی و نیازسنجی طبق نظر دپارتمان مربوطه، پیگیری و هماهنگی سفارشات و دریافت و حمل فرش از محل تا قالیشویی را به‌صورت آنلاین با مشتریان هماهنگ کرده و به انجام می‌رساند.

یکی دیگر از امکانات این قالیشویی، ارائه خدمات قالیشویی در منزل یا محل موردنظر است که این کار نیز با هماهنگی با پشتیبان‌های مربوطه و یا به‌صورت آنلاین و با پر کردن فرم سفارش امکان‌پذیر است.

سایر خدمات تخصصی آپ شستشو تابلوفرش و عتیقه‌جات، رفو و ترمیم فرش‌ها، شستشوی تخصصی گلیم و موکت، استفاده از مواد شوینده نانو و درجه یک، حمل و نقل ایمن، استفاده از کادر متخصص درکنار تجهیزات پیشرفته، ارائه خدمات قالیشویی حتی در روزهای تعطیل و آخر هفته و خشک کردن بدون آسیب با حفظ رنگ و دوام الیاف فرش را در 4 شعبه در مرکز، شرق، غرب و جنوب تهران، شامل می‌شود.

قالیشویی شب عید را به آپ بسپاریم یا نوین؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

شستشوی فرش در قالیشویی نوین

کارخانه قالیشویی نوین، یکی دیگر از مراکز قالیشویی در تهران است که از سال 1378 تا امروز توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را در زمینه‌ شستشو و نظافت فرش و سایر خدمات مربوطه در این بخش، جلب کند. انواع خدمات قالیشویی، شسشوی فرش، تعمیر و ترمیم فرش، خشکشویی، شستشوی مبل و شستشوی موکت در این مجموعه ارائه می‌شود که مشتریان در 4 نقطه شهر تهران و شهر البرز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

امکان قالیشویی و انجام دیگر خدمات حرفه‌ای این مجموعه به‌صورت سفارش آنلاین و در منزل یا سایر محل‌ها، طبق نظر مشتری، در این مجموعه فراهم شده تا نیازی به مراجعه حضوری و جابه‌جایی فرش‌ها درصورت آسیب‌پذیر بودن آن‌ها، نباشد.

از دیگر خدمات این قالیشویی می‌توان به شستشوی پرده و خوشخواب، نظافت انواع مبل‌های چرمی، کلاسیک و پارچه‌ای، خشکشویی پرده‌های والان‌دار، ابریشم و اطلس، با استفاده از تجهیزات به‌روز و کارشناسان حرفه‌ای، اشاره کرد.

قالیشویی شب عید را به آپ بسپاریم یا نوین؟ کاماپرس

 

انتهای پیام

مرتبط با : قالیشویی آپقالیشویی نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز