هزینه اسباب کشی اطراف تهران چقدر است؟ + قیمت خاور و کارگر

هزینه اسباب کشی اطراف تهران چقدر است؟ + قیمت خاور و کارگر کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

با نزدیک شدن به بهار و تابستان، فصل‌های پرطرفدار برای اسباب کشی و تغییر مکان، معمولا خدمات باربری جان تازه‌ای می‌گیرند. در این بین پیدا کردن شرکت‌هایی معتبر که قیمت‌های منصفانه و خدمات اصولی و دقیق ارائه می‌دهند، کمی پرچالش و وقت‌گیر است.

کاماپرس در این گزارش با بررسی چند شرکت ارائه‌دهنده خدمات اسباب کشی و باربری، انواع هزینه‌های آن‌ را به‌طور کامل شرح می‌دهد.

هزینه اسباب کشی در هوم سرویز

هوم سرویز، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های عرضه‌کننده خدمات منزل، اسباب کشی ساختمان را به‌صورت حرفه‌ای و مطمئن به ساکنین تهران، ارائه می‌‌دهد. نیروهای حاضر در این مجموعه در بخش اسباب کشی، خدماتی از جمله جابه‌جایی اثاثیه سنگین، یخچال، فریزر، گاوصندوق و سرویس چوب را در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌طور تخصصی انجام می‌دهند.

هزینه خدمات اسباب کشی در هوم سرویز به‌طور کلی، از حداقل 2 میلیون و 300 هزار تومان تا حداکثر 4 میلیون تومان اعلام شده است. این هزینه می‌تواند شامل هزینه همیار، خاور، بسته‌بندی و جابه‌جایی برخی از وسایل حجیم باشد.

قیمت کرایه خاور در این مجموعه برای 3 ساعت و در مسافت‌های نزدیک ( کمتر از 2 کیلومتر در تهران)، حدود 900 هزار تومان، در کلیه مناطق تهران، 1 میلیون و 50 هزار تومان و در محدوده اطراف تهران 1 میلیون و 600 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

دستمزد کارگر نیز برای 3 ساعت حدود 290 هزار تومان درج شده که این هزینه به‌ازای هر ساعت کار اضافه، 100 هزار تومان افزایش می‌یابد. هم‌چنین هوم سرویز بابت باز و بسته کردن درب ساید 30 هزار تومان، بسته‌بندی وسایل حساس از جمله میز نهارخوری، پیانو، ساید و… به‌ازای هرتکه، 60 هزار تومان و باز کردن لوستر، 50 هزار تومان، از مشتریان دریافت می‌کند.

درنظر داشته باشید که دستمزد کارگران بسته‌بندی با دستمزد کارگران جابه‌جایی متفاوت بوده و هر همیار بسته‌بندی به‌ازای 2 ساعت کار در تهران حدود 280 هزار تومان و 100 هزار تومان بابت هر ساعت اضافه، دستمزد می‌گیرد.

هزینه اسباب کشی اطراف تهران چقدر است؟ + قیمت خاور و کارگر کاماپرس

بیشتر بخوانید:

هزینه اسباب کشی در آچاره

آچاره، در 8 دسته‌بندی متنوع، خدمات منزل را به‌صورت شبانه‌روزی به مخاطبان در تهران و دیگر شهرهای ایران از جمله اصفهان، آمل، مشهد، شیراز، قم، رشت، کرمانشاه و … ارائه می‌دهد.

این پلتفرم با بیش از 8832 متخصص در بخش باربری و جابه‌جایی اثاثیه منزل، تمام خدمات اسباب کشی و بسته‌بندی را با کیفیت و قیمت اقتصادی انجام می‌دهد.

یکی از امکاناتی که سایت آچاره برای دسترسی راحت و سریع‌تر کاربران به قیمت دقیق اسباب کشی وسایل منزل فراهم کرده است، ایجاد سیستمی کاربردی برای استعلام و محاسبه آنلاین و رایگان هزینه‌ها است. در این بخش شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات مبدا و مقصد به‌طور کامل و اطلاعات تکمیلی مانند نوع ماشین باربری، تعداد کارگر و میزان پیاده‌روی، یک قیمت کلی از میزان هزینه اسباب کشی به‌دست آورید.

هزینه اسباب کشی با خاور یا نیسان، بدون درج جزئیات در سایت آچاره از 2 میلیون و 900 هزار تومان تا 7 میلیون و 440 هزار تومان اعلام شده است که این قیمت با توجه به طبقه سکونت، وجود یا عدم آسانسور باربری در مبدا و مقصد، طبقه مقصد، تعداد و نوع اثاثیه حجیم و سنگین در بار شامل کمد، بوفه، کتاب‌خانه، وسایل ورزشی، ساید بای ساید، پیانو و …، میزان پیاده‌روی برای ورود به ساختمان و خروج از آن و تعداد کارگران (از حداقل 4 کارگر) متغیر است.

هزینه اسباب کشی اطراف تهران چقدر است؟ + قیمت خاور و کارگر کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آچاربازآچارهآچاریستهوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز