فواید و مزایای صفرشویی

صفرشویی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در صورتی که دارندگان خودرو مایل به شست و شو و خشک کردن تمام اجزاهای داخلی و خارجی خودرو، حتی کف و سطح رویی صندلی‌ها و همچنین شیشه‌ها باشند، بهتر است به صفرشویی فکر کنند. صفرشویی در واقع تمیز کردن صفر تا صد خودرو با جزئیات کامل است که در آن حتی موتور و کمپرسور نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد و روغن ریزی و مشکلات آن به صورت کامل بررسی شده و در صورت کثیف بودن آن‌ها، کاملا تمیز و خشک می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، برخی صفرشویی با کارواش و شست و شوی خودرو را اشتباه در نظر می‌گیرند. در صورتی که فردی مایل به شست و شوی خودرو به صورت کامل و همه جانبه باشد باید گزینه صفرشویی را انتخاب کند. صفرشویی گذشته از آن که گزینه مناسب برای بررسی همه جانبه خودرو است، باعث می‌شود تهویه مناسب جهت مراقبت از سطوح پلاستیکی و آسیب پذیر در برابر نور آفتاب نیز انجام شود. علاوه بر موارد مذکور، واکس کاری قسمت‌های رنگی خودرو نیز در صفرشویی انجام می‌شود و بازرسی قسمت بیرونی ماشین نیز اتفاق می‌افتاد. پس از آن در صورت درخواست مشتری، سطوح خارجی اتومبیل توسط دستگاه‌های ویژه پولیش و واکس انجام می‌شود.

در کل صفرشویی خودرو به چند بخش تقسیم می‌شود؛

ابتدا بدنه خودرو

صفرشویی بدنه خودرو شروع کار است که در آن قسمت‌های بیرونی به صورت کامل شست و شو داده می‌شوند. شست و شوی چرخ‌ها و مهره‌ها نیز در این قسمت انجام می‌شود که با برس‌ها و مواد شوینده مناسب اتفاق می‌افتاد.

صفرشویی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

داخل اتومبیل

فضای داخلی کابین، صندلی اتومبیل، شیشه‌ها، کنسول، منافذ موجود و … نیز نیاز به تمیزکاری دارند. پاک کردن لکه‌ها، جرم‌ها و چربی‌های روی این اجزای ماشین، باید توسط متخصصان انجام شود و با پاک کننده و شوینده‌های مخصوص صورت بگیرد تا آسیبی به اتومبیل وارد نشود. به منظور تمیزکاری مناسب اجزای داخلی خودرو ابتدا تمامی سطوح جارو زده می‌شوند. سپس بخش‌های چرمی خودرو، در صورت وجود، را با پاک کننده‌های مخصوص می‌شویند. بعد از آن نوبت به پاک کردن و تمیزی قسمت‌های پلاستیکی خودرو می‌رسد که باید با حوله‌ها و پارچه‌های مخصوص انجام شود تا خط و خشی ایجاد نشود. در این مرحله تمامی دستگیره‌ها، کمربندها، کنسول، کلید و … نیز تمیزکاری می‌شوند.

صفرشویی-کاماپرس

موتور خودرو

موتور حساس‌ترین بخش اتومبیل است که شست و شوی آن باید به دقت اتفاق بیفتاد. موتور خودرو باید با دمنده یا جارو برقی قوی گردگیری شود. پس از آن باید کابل باتری خودرو قطع شود و از آن بیرون بیاید. در واقع باید قسمت‌های برقی خودرو مانند سیم‌های جرقه زن، کامپیوتر ای سی یو و رادیاتور به طور کامل و درست پوشانده شوند تا امکان شست و شوی مناسب موتور وجود داشته باشد. بعد از آن نوبت به بخارشویی و استفاده از مواد شوینده برای تمیز کردن بیشتر موتور خودرو می‌رسد. پس از آن که شست و شوی خودرو با مواد شوینده مناسب اتفاق افتاد یا بخارشویی انجام شد، نوبت به خشک کردن موتور می‌رسد و بعد از آن نیز باتری خودرو نصب می‌شود. حالا امکان روشن کردن خودرو و استفاده از آن وجود دارد.

صفرشویی-کاماپرس

صفرشویی خودرو در مجموعه اتوشناس

این‌ها تمامی مراحل صفرشویی خودرو هستند. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که این اقدام به وجود متخصصان و استفاده از مواد شوینده مناسب و کاربردی احتیاج دارد.

مجموعه اتوشناس یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای است که در زمینه صفرشویی خودرو بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. تمامی مراحل صفرشویی خودرو در این مجموعه با دقت انجام و از مواد شوینده نانو و بهترین حوله‌ها برای تمیزکاری خودرو استفاده می‌شود. نیروهای متخصص این مجموعه خدمت صفرشویی را با رعایت نکات ایمنی و با توجه به آموزش‌هایی که فراگرفته‌اند، انجام می‌دهند.

مدت زمان صفرشویی به وضعیت خودرو شما بستگی دارد. مسلما در صورتی که خودرو وضعیت مطلوبی نداشته و جرم‌های بیشتری داشته باشد، زمان بیشتری برای صفرشویی آن صرف می‌شود. به طور میانگین صفرشویی خودرو در مجموعه اتوشناس بین دو تا سه روز به طول می‌انجامد.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوشناس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز