هرآنچه باید درباره نظافت مبل در خانه بدانیم

مهم ترین نکاتی که برای نظافت مبل در خانه باید رعایت کنیم کاماپرس

حتی اگر جدیدترین مبلمان موجود در بازار با بهترین متریال‌ را داشته باشید، باز هم با گذشت زمان به نظافت مبل در خانه و شست‌وشوی آن نیاز دارید. تمیزی مبلمان علاوه‌بر این‌که جلوه‌ای نو و جدید به آن‌ و همچنین دکوراسیون منزل می‌بخشد، از پارگی و فرسودگی پارچه مبلمان نیز جلوگیری می‌کند.

کاماپرس در این گزارش مهم‌ترین نکاتی که باید در نظافت مبلمان در خانه به آن‌ها توجه کنیم را با بررسی سایت اسپارد معرفی می‌کند.

قبل از شروع به نظافت مبل در خانه، از شر گرد و غبارهای روی آن خلاص شوید

برای شروع نظافت مبل در خانه، ابتدا با کمک جاروبرقی یا برس، گرد و غبار موجود روی آن را از بین ببرید. این‌کار باعث می‌شود تا از نفوذ لکه‌ها به پارچه مبل جلوگیری شود و درصورت وجود لکه در مبل به تسریع شست‌وشو و از بین رفتن آن‌ها کمک می‌کند.

مهم ترین نکاتی که برای نظافت مبل در خانه باید رعایت کنیم کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

برای انتخاب شوینده مناسب به جنس پارچه مبل توجه کنید

انتخاب شوینده‌ای که با جنس پارچه مبل مطابقت ندارد، ممکن است کیفیت رنگ پارچه و درخشندگی و لطافت آن را کاهش دهد. هم‌چنین شوینده نامناسب به الیاف به‌کاررفته در پارچه نیز آسیب رسانده و باعث کشسانی پارچه می‌شود.

برای افزایش تمیزی و درخشندگی پارچه مبل در خانه پیشنهاد می‌شود از صابون‌های دست‌ساز طبیعی و یا مخلوط آب با جوش شیرین، آب لیمو و یا سرکه استفاده کنید؛ توجه کنید برای استفاده از تمامی مواد فوق درکنار درنظر گرفتن جنس پارچه، ابتدا کمی از آن را در قسمت کوچکی از مبل تست کنید و سپس به‌طور کامل استفاده کنید.

مهم ترین نکاتی که برای نظافت مبل در خانه باید رعایت کنیم کاماپرس

از تمیز کردن چوب‌های مبل غافل نشوید

دقت کنید چوب‌های به‌کاررفته در مبلمان شما از چه نوعی است تا بهترین مواد پاک‌کننده را برای آن درنظر بگیرید. انواع متریال‌ پلیمری، لمینیتی، آلومینیومی، فرفوروژه، پلی اتیلن، حصیری، کریپتون و… در ساخت مبل‌ها استفاده می‌شوند که هرکدام به نوع خاصی از شوینده و مراقبت نیاز دارند.

برای اطمینان از این‌که دقیقا چه نوع ماده شوینده و پاک‌کننده‌ای مناسب نظافت مبل شماست، از فروشنده سوال کرده و دستورالعمل‌های او را دنبال کنید.

مهم ترین نکاتی که برای نظافت مبل در خانه باید رعایت کنیم کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسپارد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز