کلی بار چه نقشی در تمیزی خودرو دارد؟

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند هر چند وقت یکبار برای نو کردن ظاهر خودروی خود از واکس و پولیش استفاده کنند. گاهی نیز برای ایجاد یک تغییر شگفت‌انگیز، تصمیم می‌گیرند پوشش نانوسرامیک را بر روی بدنه خودرو اجرا کنند. اما برای انجام تمامی این کارها ابتدا لازم است تا سطح ماشین از تمام آلودگی‌ها و ذرات اضافه پاک شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات دیتیلینگ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید. 

به گزارش کاماپرس، این خمیر در واقع نوعی جرم‌گیر و چربی‌زدا بوده و هیچگونه اصطکاکی با سطح خودرو ایجاد نمی‌کند. بنابراین، استفاده از کلی بار کاملاَ بی‌خطر است. در ادامه، به معرفی بیشتر این خمیر پرداخته خواهد شد.

خمیر کلی بار چیست؟

کلی بار یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای دیتیلینگ‌کاران حرفه‌ای است که برای پاک کردن لکه‌های سرسخت و مواد زائد بسیار مناسب است. این خمیر از رزین ساخته شده و استفاده از آن منجر به آسیب‌دیدگی رنگ یا بدنه خودرو نمی‌شود. این خمیر دقیقاً مانند خمیر بازی انعطاف‌پذیر است؛ بنابراین با تغییر شکل کلی بار می‌توان غیرقابل دسترس‌ترین نقاط خودرو را تمیز کرد.

یکی از کاربردهای مهم این خمیر، استفاده از آن برای زیرسازی پولیش است. خمیر کلی بار با مواد مصنوعی و طبیعی ساخته می‌شود؛ البته نوع مصنوعی آن بیشتر رایج است.

راز آسمان پایتخت

انواع کلی بار

خمیر کلی بار را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد: کلی بار نرم، کلی بار متوسط و کلی بار زبر. خمیر کلی برای از بین بردن ناخالصی‌های بسیار سطحی مناسب است. کلی بار متوسط، بافت سخت‌تری داشته و بهتر است یک الی دو بار در سال از آن استفاده شود.

این در حالی است که خمیر کلی زبر اغلب برای ناخالصی‌ها و آلودگی‌های بسیار سخت مانند فضولات پرندگان، صمغ درختان، قیر، ذرات رنگ و سیمان کاربرد دارد. در هنگام استفاده از کلی بار سخت باید نهایت دقت و حوصله را به کار گرفت تا نتیجه مطلوب به دست آید.

مزایای استفاده از کلی بار چیست؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این ماده، تنوع در کاربرد آن است. برخی افراد تصور می‌کنند که از خمیر کلی بار تنها می‌توان برای تمیز کردن بدنه خودرو استفاده کرد. این در حالی است که کلی بار یک ابزار بسیار کارآمد برای پاک کردن تمامی سطوح خودرو مانند کاور بدنه، رنگ بدنه، شیشه، فایبرگلاس، رینگ و قطعات فلزی محسوب می‌شود.

همچنین، استفاده از این خمیر بسیار بهتر از سمباده و پولیش برای تمیزکاری بدنه خودرو است؛ چراکه خمیر کلی بار هیچگونه آسیبی به بدنه وارد نکرده و باعث ساییده شدن لایه‌های رنگ نمی‌شود. استفاده آسان از دیگر مزایای کاربرد خمیر کلی بار محسوب می‌شود. به علاوه، این خمیر بسیار مقرون به صرفه بوده و تنها با یکبار خرید آن می‌توان به دفعات از این محصول استفاده کرد.

بهترین خمیر کلی بار را از کجا بخریم؟

خرید محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو حساسیت خاص خودش را به همراه دارد؛ چرا که در صورت انتخاب اشتباه و یا خرید محصولات نامرغوب ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به خودرو وارد شود بنابراین، بهتر است برای خرید چنین محصولاتی به یک فروشگاه معتبر و با اصالت مراجعه کرد.

فروشگاه اینترنتی گنجی پخش، معتبرترین مرجع تخصصی فروش انواع محصولات مراقبت و نگهداری از خودرو بوده و همواره بهترین محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌کند. گنجی پخش ضمانت اصالت و کیفیت تمامی سفارشات مشتریان را تضمین کرده و همواره بهترین مشاوره‌ها را به آنها ارائه می‌کند. همچنین، این مجموعه در راستای حمایت از مشتریان وفادار خود، به بهانه نزدیکی به سال جدید و عید نوروز، تخفیف‌های ویژه‌ای را بر روی محصولات خود اعمال کرده است. این تخفیف‌ها تا 27 اسفندماه برقرار خواهد بود؛

در جدول زیر، قیمت برخی از این پرفروش‌های گنجی پخش همراه با تخفیف عیدانه قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : گنجی پخش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز