نظافت و پاکسازی مزارع و دامداری‌ها با جارو تراکتوری

لست سکند

نظافت و پاکسازی مزارع و محل نگهداری دام‌ها و طیور با جارو پشت بند تراکتوری در مقایسه با روش‌های سنتی با هزینه کم‌تر و سرعت بالاتری صورت می‌گیرد. به‌طوری که انواع جارو تراکتوری با قابلیت‌های متنوع تولید و عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس، نظافت و پاکسازی مزارع و دامداری‌ها، با توجه به اهمیت بهداشت و سلامت دام‌ها و طیور و جلوگیری از بیمار شدن آن‌ها ضرورت دارد. از طرفی نظافت این مکان‌ها از جمله گاوداری‌ها یا کف سوله‌ها با توجه به مساحت بالای آن‌ها دشوار است. جارو پشت بند تراکتوری به صاحبان مزارع و دامداری‌ها کمک می‌کند تا با صرف کم‌ترین هزینه و بدون نیاز به نیروی انسانی، نظافت هر روزه محیط را در برنامه کاری خود قرار دهند. کاماپرس در ادامه به معرفی جارو تراکتوری و مزایای آن در نظافت دامداری‌ها می‌پردازد.

جارو پشت بند تراکتوری چیست؟

جارو تراکتوری یا جارو پشت بند تراکتوری، یک سوییپر صنعتی است که در قسمت جلویی یا پشتی تراکتور و مینی لودرها نصب شده و با استفاده از آن می‌توان انواع گرد و خاک، شاخ و برگ درختان، شن و ماسه و دیگر زباله‌های کوچک و بزرگ را جمع‌آوری کرد.

این دستگاه دارای یک برس است که با استفاده از نیروی هیدرولیکی تراکتور به شکل دورانی به حرکت درآمده و موجب جارو شدن سطح زمین می‌شود. این جارو همچنین دارای یک مخزن بزرگ برای نگهداری زباله‌های جمع آوری شده و تخلیه آن‌ها در مکانی دیگر است.

جاروتراکتوری-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

جارو تراکتوری چه کاربردی در نظافت دامداری‌ها دارد؟

محیط مزارع و دامداری‌ها برای جلوگیری از انتشار میکروب‌ها و بیمار شدن دام‌ها نیاز به نظافت روزانه دارد. چرا که ایجاد هرگونه بیماری در دام‌ها و طیور باعث آلوده شدن گوشت آن‌ها، شیوع بیماری در انسان‌ها و در نهایت ورود ضرر به صاحب مزرعه یا دامدار می‌شود.

این در حالی است که نظافت دامداری یا مزرعه کار بسیار دشوار و زمان‌بری است و انجام آن به روش‌های سنتی به صورت روزانه ممکن نیست. جارو پشت بند تراکتوری با قابلیت‌های متعدد در پشت یا جلوی تراکتور مزرعه‌دار یا دامدار متصل شده و انواع کثیفی‌ها مانند فضولات حیوانی، باقی مانده غذا و علوفه دام‌ها، انواع سنگ، گل و لای، شاخ و برگ درختان و غیره را به‌طور کامل از کف سوله یا مزرعه پاک می‌کند.

جارو پشت بند تراکتوری چه مزایایی برای دامدار دارد؟

مهم‌ترین مزایای خرید جارو پشت بند تراکتوری برای نظافت دامداری و مزرعه در ادامه آمده است؛

کاهش هزینه‌ها: خرید جارو تراکتوری هزینه‌های استخدام نیروی کار انسانی برای نظافت سنتی را کاهش می‌دهد. از طرفی با نظافت هر روزه محیط، میزان بیماری در دام‌ها کاهش یافته و در نتیجه هزینه‌های درمان و ضررهای ناشی از آن نیز پایین می‌آید.

جمع‌آوری انواع آلودگی: قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع جارو پشت بند تراکتوری از جمله آب‌ پاش و بغل زن امکان نظافت و جمع‌آوری انواع آلودگی از جمله زباله‌های سفت و تر و گل و لای را فراهم می‌کند.

سرعت بالا: جارو پشت بند تراکتوری امکان نظافت محیط‌های بزرگ در کم‌ترین زمان را فراهم کرده و به این ترتیب دامداران می‌توانند هر روز مزرعه یا دامداری را تمیز کنند.

بهترین جارو پشت بند تراکتوری را از کجا بخریم؟

ایران بابکت یکی از برندهای معتبر در تولید انواع جارو تراکتوری با کیفیت و قیمت بسیار مناسب است. انواع جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت با بدنه فلزی مستحکم، کارآیی بالا و موتوری قدرتمند و متناسب با تراکتورهای با توان بالا عرضه شده است.

چرا جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت؟

جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت دوام و طول عمر بسیار بالایی داشته و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به برخورداری از سیستم جمع‌آوری دو طرفه، فیلتراسیون و مخزن نگهداری زباله، قابلیت تنظیم عمق برس‌ها، آب پاش برای جلوگیری از پخش شدن گرد و غبار و بغل زن برای نظافت لبه و کناره‌های دیوار اشاره کرد.

جارو پشت بند تراکتوری ایران بابکت را چطور خریداری کنیم؟

شرکت اطلاع گستر اطلس، با برند ایران بابکت، به‌عنوان تولید کننده اصلی انواع جارو تراکتوری، جاروهای بابکت و دیگر تجهیزات مینی لودرهای صنعتی خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

با خرید جارو پشت بند تراکتوری از ایران بابکت می‌توانید از مزایای این مجموعه شامل گارانتی یکساله محصولات، خرید حضوری و غیرحضوری، ارسال سریع 7 تا 10 روزه محصول و امکان مراجعه حضوری برای بازدید و بررسی مستقیم کیفیت محصولات نیز بهره‌مند شوید.

ایران بابکت همچنین در راستای خدمات ویژه پس از فروش، کارشناسان خود را برای نصب رایگان جارو بر روی تراکتور یا مینی لودر به محل مورد نظر شما ارسال می‌کند. برای سفارش این محصول تنها کافی است با کارشناسان ایران بابکت تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز