شستن قالی 9 متری در کدام قالیشویی ارزان تر است؟

شستن قالی 9 متری در کدام قالیشویی ارزان تر است؟ کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

در روزهای پایانی سال، یکی از دغدغه‌های اصلی برای خانه تکانی شب عید شستن قالی و فرش‌های خانه است که بسته به نوع و تراکم فرش‌، قلق‌ها و تکنیک‌های متفاوتی دارد. درصورتی‌که شست‌وشوی قالی به‌صورت غیراصولی انجام شود ممکن است فرش درحین شستن یا حتی در مراحل خشک شدن، آسیب ببیند و نیاز به ترمیم یا شست‌وشوی دوباره داشته باشد.

درنتیجه انتخاب یک قالیشویی مناسب برای شستن قالی بسیار مهم و حائز اهمیت است. امروزه علاوه‌بر قالیشویی‌های کلاسیک و حضوری، بسیاری از شرکت‌ها برای رفع نیاز مشتریان و جلوگیری از اتلاف وقت، ثبت سفارش برای شست‌وشوی انواع قالی و فرش را به‌صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش هزینه قالیشویی برای شستن فرش 9 متری را با جست‌جو در قالیشویی‌های معتبر تهران در زمستان 1402 را بررسی می‌کند.

شستن قالی 9 متری در قالیشویی آپ

قالیشویی آپ یا کارپت آنلاین، ثبت سفارش انواع خدمات شست‌وشو، ترمیم و رفوی فرش‌های ماشینی و دستباف را به‌صورت حضوری و آنلاین، در نقاط مختلف تهران انجام می‌دهد. برای ثبت سفارش آنلاین در این قالیشویی می‌توانید اطلاعات و سفارش خود را از طریق سایت این مجموعه ثبت کنید تا در اسرع وقت از طرف کارشناسان مجموعه برای پیگیری سایر مراحل با شما تماس گرفته شود.

هزینه شستن فرش 9 متری در بخش قالیشویی آنلاین آپ، برای فرش ماشینی معمولی حدود 216 هزار تومان و برای یک فرش ماشینی مدرن و فانتزی حدود 306 هزار تومان است؛ نکته قابل اهمیت این است که قیمت‌ها با توجه به درجه آلودگی قالی می‌تواند تغییر کند.

راز آسمان پایتخت

شستن قالی 9 متری در کدام قالیشویی ارزان تر است؟ کاماپرس

بیشتر بخوانید:

شستن قالی 9 متری در قالیشویی نوین

قالیشویی نوین با 5 شعبه در تهران یکی از قالیشویی‌های با سابقه محسوب می‌شود که انواع خدمات شست‌شو و ترمیم و تعمیر انواع فرش‌ها و قالی‌ها، مبل، موکت و خدمات خشک‌شویی را در تمام شعب خود به مشتریان ارائه می‌کند.

هزینه شستن قالی 9 متری در این مجموعه بنا به نظر کارشناسان، بسته به نوع تراکم فرش و میزان آلودگی آن ممکن است تغییر کند؛ بنابراین برای استفاده از خدمات قالیشویی نوین و مشاوره با کادر مجرب این قالیشویی می‌توانید به یکی از شعب حضوری آن مراجعه کرده یا با شماره 1442 تماس بگیرید.

شستن قالی 9 متری در کدام قالیشویی ارزان تر است؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : قالیشویی آپقالیشویی نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز