شرایط جدید فروش اعتباری آهن آلات

فروش اعتباری آهن آلات در سایت آیرومارت
تور لحظه آخری-کاماپرس

این روزها فروش اعتباری آهن آلات به یکی از روش‌های فروش محبوب انواع ورق، میلگرد، لوله، پروفیل و سایر محصولات فولادی و آهنی تبدیل شده است. این روش در کنار فروش نقدی باعث رونق هرچه بیشتر صنایعی شده است که محصولات فولادی و آهنی را به عنوان مواد اولیه مورد استفاده قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش شرایط جدید فروش اعتباری آهن آلات در سایت «آیرومارت» را مورد بررسی قرار داده است.

دلیل اهمیت فروش اعتباری آهن آلات

بیشتر صنایع بزرگ مانند خودروسازی، پتروشیمی، نظامی و لوازم خانگی، بخشی از مواد اولیه خود را از بازار آهن تهیه می‌کنند و شاید نیازی به خرید اعتباری مواد اولیه مورد نیاز خود نداشته باشند. اما بعضی از صنایع متوسط و کوچک مانند صنعت ساخت و ساز، صنایع تولیدی کوچک لوازم خانگی و صنایع تانکرسازی با کمبود سرمایه در گردش و کاهش نقدینگی مواجه هستند که همین موضوع می‌تواند سبب کاهش تولید، کاهش اشتغال و حتی تعطیلی دائمی و موقتی برخی از پروژه‌ها شود؛ به همین دلیل خرید اعتباری آهن آلات و سایر مواد اولیه، یکی از راهکارهایی است که می­تواند به حل این مشکل کمک کند.

در واقع فروش اعتباری آهن آلات، یکی از راه‌کارهای افزایش تولید و رونق اقتصادی در کشور است که از سوی برخی از مجموعه‌های فروش آهن آلات مانند آیرومارت ارائه می‌شود.

کدام محصولات آهنی و فولادی در آیرومارت شامل فروش اعتباری می‌شود؟

از جمله مهم‌ترین محصولات فولادی و آهنی که به صورت اعتباری قابل خرید است، می‌توان به انواع میلگرد اشاره کرد. میلگرد بیشتر در صنایع ساختمان کاربرد دارد و انواع میلگرد آجدار و ساده در سایزهای مختلف را می‌توان به این روش خریداری کرد. انواع ورق‌ها از جمله سیاه، رنگی، روغنی، استیل، شیروانی و گالوانیزه نیز جزو مواد اولیه مورد استفاده در طیف وسیعی از صنایع بوده که به این روش قابل خریداری است. ورق­ها علاوه بر صنایعی مانند تانکرسازی، ساختمان‌سازی، خودروسازی و لوازم خانگی، جزو مواد اولیه صنایع فولادی مانند کارخانه‌های تولید لوله، قوطی، پروفیل و بیضی فولادی نیز به شمار می­روند.

راز آسمان پایتخت

انواع تیرآهن، انواع پروفیل فولادی، انواع نبشی و ناودانی و انواع لوله در لیست فروش اعتباری سایت آیرومارت قابل مشاهده است. هرکدام از این محصولات جزو مواد اولیه برای پروژه‌های عمرانی و صنعتی بوده و در صنایع پایین‌دستی نیز کاربرد فراوانی دارند.

فروش اعتباری آهن آلات در سایت آیرومارت

شرایط جدید فروش اعتباری آهن آلات در سایت آیرومارت

فروش اعتباری آهن آلات از جمله ویژگی‌های اصلی مجموعه آیرومارت است. این مجموعه علاوه بر اینکه لیست کاملی از محصولات آهنی و فولادی را برای فروش به صاحبان صنایع ارائه کرده است، بیشتر این محصولات را با شرایط جدید و آسان به صورت اعتباری در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در شرایط جدید فروش اعتباری انواع آهن آلات و محصولات فولادی می‌توان از روش‌های مختلف استفاده کرد. انتخاب روش می‌تواند بر اساس شرایط مشتری و به دلخواه صاحبان صنایع باشد. برای نمونه در ساده‌ترین روش خرید اعتباری می‌توان با استفاده از چک صیادی به نام خود، مقدار مورد نیاز محصولات فولادی و آهنی را از این مجموعه خریداری کرد. در این روش تنها داشتن چک صیادی کفایت می‌کند و پس از اعتبارسنجی بانکی، محصولات مورد نظر در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

آیرومارت فروش اعتباری آهن آلات را با استفاده از اعتبار اسنادی (ال سی) نیز مهیا کرده است. معمولا از این روش برای خریدهایی با مبلغ بالا استفاده می‌شود و یک بانک، واسط بین خریدار و فروشنده می‌شود تا با اعتماد بیشتری معامله اعتباری انجام شود.

آیرومارت فروش اعتباری آهن آلات به روش ضمانت‌نامه بانکی را نیز  فراهم کرده است تا همه فعالان صنعتی کشور بتوانند به روش مورد نظر خود از این فرصت استفاده کنند. در این روش نیز، بانک پرداخت مبلغ فاکتور از سوی خریدار را در زمان تعیین شده تضمین می‌کند.

فروش اعتباری آهن آلات در سایت آیرومارت

فروش اعتباری میلگرد و انوع آهن آلات در آیرومارت

شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا با برند تجاری «آیرومارت» بیش از سه دهه است که در بازار آهن الات فعالیت دارد و با تجربه بالا در این حوزه، زمینه خرید آنلاین محصولاتی مانند میلگرد، تیرآهن، لوله، پروفیل و سایر مقاطع فولادی و فلزی را فراهم کرده است.

ارائه مشاوره، استعلام آنلاین قیمت، تضمین کیفیت محصولات خریداری شده و امکان خرید اعتباری (ال سی) نیز از جمله خدمات آیرومارت است. این شرکت با شعار «یک کلیک تا خرید آهن» هدف خود را فراهم کردن قابلیت خرید بسیار آسان محصولات فولادی و آهنی در کمترین زمان ممکن قرار داده است.

متقاضیان برای استعلام قیمت و خرید آنلاین آهن آلات و مقاطع فولادی می‌توانند به وبسایت آیرومارت به آدرس iromart.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02145306 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آیرومارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز