شرایط اجاره خودرو در کیش چیست؟ + قیمت اجاره خودرو 28 فروردین 1402

حمل و نقل در کیش یکی از مواردی است که به طور نسبی هزینه‌های زیادی برای مسافران دارد و می‌تواند بر کیفیت سفر تاثیر منفی بگذارد. بهتر است برای کنترل و مدیریت هزینه‌های سفر، یک سری نکات در این مورد، در جزیره در نظر گرفته شود.

به گزارش کاماپرس، جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که در طول سال مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. با این‌حال این جزیره یکی از پرهزینه‌ترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. به دلیل لوکس بودن جزیره، رفت و آمد در کیش از طریق تاکسی برای بسیاری از افراد امری مقرون به صرفه نیست. اجاره خودرو یکی از روش‌هایی است که بسیاری از گردشگران به آن تمایل دارند. در ادامه کاماپرس به بیان مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش و مزایای آن می‌پردازد.

محبوبیت اجاره خودرو

در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی در سطح جزیره کیش شروع به فعالیت کرده‌اند تا خودروهای لوکس را به متقاضیان اجاره دهند. اجاره خودرو در جزیره کیش از استقبال خوبی برخوردار است. یکی از مزایای رزرو اتومبیل این است که برای ورود به جزیره با خودروی شخصی با مشکلی مواجه نمی‌شوید. همچنین این امکان را دارید که رانندگی با خودروهای لوکس، گران‌قیمت و به روز را در این جزیره زیبا تجربه کنید.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش با کافه رنت

روش و شرایط اجاره خودرو در کیش متناسب با شرکت ارائه دهنده خدمات، ممکن است کمی متفاوت باشد. به عنوان مثال برخی از این شرکت‌ها امکان انتخاب خودرو مورد نظر را به صورت آنلاین و اجاره آن را برای مدت معینی فراهم کرده‌اند. برخی از هتل‌های کیش برای رفاه حال مسافران خود این شرایط را نیز مهیا می‌کنند. ارائه کارت شناسایی، گواهینامه، چک به مبلغ ارزش کل خودرو از جمله مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش در شرکت کافه رنت است. در صورت نداشتن چک، پرداخت ودیعه به مبلغ پنج تا ده میلیون جهت اجاره ماشین ضرورت دارد. تمامی اتومبیل‌ها تحت پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث هستند. گردشگران می‌توانند در صورت نیاز پکیج برنزی، طلایی و پکیج ویژه را انتخاب کنند. هریک متناسب با خدمات ارائه شده قیمت متفاوتی دارد. اگرچه اجاره خودرو با راننده کمی میزان هزینه نهایی را افزایش می‌دهد اما سریع‌ترین و راحت‌ترین انتخاب است. در صورت اجاره خودرو با راننده نیاز به ارائه هیچ مدرکی نیست. مسئولیت تمام مشکلات پیش آمده در رابطه با اتومبیل برعهده راننده کافه رنت است. لازم به ذکر است که راننده‌های شرکت کافه رنت آشنا به امور تشریفات و مسلط به زبان انگلیسی هستند.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر شامل قیمت تعدادی از خودروها جهت اجاره ماشین در کیش می‌شود:

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز