سه هتل معروف و لوکس شهر شیراز را بشناسید

هتل شیراز-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفر به شیراز و اقامت چند روزه در این شهر تاریخی و خوش آب و رنگ در هر فصلی از سال جالب توجه است. معمولا با خنک‌تر شدن هوا، خیل عظیمی از مسافران به سمت شیراز روانه می‌شود و رزرو هتل در این شهر دشوار خواهد شد. بنابراین قبل از حرکت به سمت این شهر، بهتر است هتل مناسبی را رزرو و سپس سفر را آغاز کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، شیراز با وجود اینکه در جنوب نقشه ایران قرار دارد اما به اندازه شهرهای جنوبی در فصل تابستان، گرم نیست و در تمامی فصول آب و هوای نسبتا مطبوعی دارد. این شهر قدیمی به دلیل بافت و آثار تاریخی که دارد همواره میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. پنجمین شهر بزرگ ایران، گذشته از آثار تاریخی جذاب و بکر، به دلیل داشتن آداب و رسوم و خوراکی‌ها و مواد غذایی متنوع مورد توجه گردشگران غذا نیز قرار دارد.

ویژگی هتل‌های بزرگ شهر شیراز

معمولا هتل‌های بزرگ و شناخته شده شهر شیراز به ندرت جای خالی دارند. مخصوصا در فصول پرسفر سال، مثل بهار، امکان پیدا کردن هتل و جای مناسب به شدت کم می‌شود. به همین دلیل قبل از آغاز سفر در هر شرایطی، بهتر است رزرو هتل را انجام بدهید تا با خیالی آسوده از مسافرت خود لذت ببرید. در ادامه تعدادی از هتل‌های محبوب شیراز معرفی خواهند شد؛

هتل هما شیراز

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر شیراز، هتل هما است که زبانزد مسافران و گردشگران زیادی است. این هتل در سال 1352 در کنار بوستان آزادی شهر شیراز افتتاح شد و از آن زمان تاکنون سعی کرده تا خدمات و سرویس‌های متنوع و مناسبی را به گردشگران ارائه بدهد. این هتل هشت طبقه است و جمعا 232 اتاق دارد. هتل همای شیراز در سال 1397 بازسازی شد و اکنون با امکانات و سرویس بروزرسانی شده در خدمت گردشگران است. این هتل امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، سالن بدن سازی، سونا و جکوزی و زمین تنیس دارد.

راز آسمان پایتخت

هتل کریم خان شیراز

اگر مایل به اقامت در یک هتل نوساز و لوکس هستید، هتل کریم خان بهترین انتخاب است. این هتل از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و در جوار ارگ تاریخی کریم خان قرار دارد. اشخاصی که مایل به دسترسی سریع به بازار و مسجد وکیل، شاهچراغ و حافظیه هستند، بهتر است یک اتاق در این هتل را رزرو کنند. این هتل به دلیل سبک معماری خاص و تلفیق مدرنتیه و سبک سنتی مورد توجه بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است. این هتل امکاناتی مانند سالن ورزشی، جکوزی، سونا خشک، رستوران، کافی شاپ و خدمات ماساژ دارد.

هتل تالار شیراز

آن دسته از مسافرانی که مایل به صرف هزینه کم برای رزرو هتل در شیراز هستند و می‌خواهند همچنان خدمات باکیفیتی دریافت کنند، می‌توانند به هتل تالار شیراز فکر کنند. آغاز به کار این هتل به سال 1370 برمی‌گردد، اما یکبار این مکان در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل سه ستاره در مرکز شهر شیراز قرار گرفته و تا شهربازی و پارک آزادی فاصله چندانی ندارد. البته این هتل با مکان‌های تاریخی و ارزشمند شهر شیراز نیز فاصله چندانی ندارد و کسانی که در این هتل اتاق رزرو کرده‌اند به راحتی امکان رفتن و بازدید از ارگ کریم خان زند، مسجد نصیرالملک، شاهچراغ و باغ ارم را دارند. این هتل دارای یک سالن کنفرانس مجهز است و ضمنا در این هتل مکان مجهزی برای برگزاری جشن عروسی وجود دارد.

رزرو اتاق از هتل‌های معروف شیراز در سفرانه

در صورتی که قصد رزرو هتل از شهر شیراز را دارید، بهتر است به وبسایت معتبر سفرانه مراجعه کرده و متناسب با بودجه خود، هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز