سه مورد از ارزان ترین کرم پودرهای بازار

کرم پودر - کاماپرس
لست سکند

پوست هر فرد در زیبایی وی موثر بوده و صاف و یکدست بودن آن اهمیت دارد. در واقعیت پوست دارای آکنه، جوش‌های ریز زیرپوستی یا انواع دیگر مشکلات است و افراد برای صاف و یکدست کردن آن باید روش‌ها و محصولات مناسبی را به کار ببندند. خیلی از بانوان برای شرکت در دورهمی‌ها و محیط‌های مختلف، مشکلات  پوستی خود را آن را می‌پوشانند تا با چهر جذاب در مراسمات حاضر شوند.. استفاده از انواع کرم پودر خارجی یکی از مواردی است که در برطرف کردن نواقص پوستی موثر است.

به گزارش کاماپرس، پوست بی‌عیب و نقص در زیبایی بسیار مهم است و افراد زیادی برای داشتن پوستی خوب تلاش می‌کنند. اما در واقعیت پوست به دلیل آلودگی، تغییرات آب و هوایی، تغییر کیفیت مواد غذایی، استرس و … دچار آکنه و لک و به طور کلی مشکلاتی می‌شود. بنابراین با وجود مشکلات مذکور انتظار داشتن پوست کاملا صاف و بی‌عیب و نقص چندان منطقی نیست. هر چند با استفاده از روش‌های درمانی امکان کاهش یا کنترل این مشکلات وجود دارد، اما باز هم این قبیل موارد کامل برطرف نمی‌شوند. در صورتی که فردی خواهان کاور کردن مشکلات پوستی در کوتاه‌ترین زمان و بدون پیگیری روش‌های درمانی طولانی مدت، امکان استفاده از انواع کرم پودر خارجی را دارد. کرم پودر مناسب پوست قاعدتا به زیباتر و شیک شدن افراد در محیط‌های گوناگون کمک می‌کند و استفاده از آن‌ها به هیچ وجه زمانبر نیست. فقط کافی است فرد کرم پودر مناسب پوست خود را خریداری و با آن آرایش خود را تکمیل کند. در ادامه تعدادی از کرم پودرهای معروف بازار معرفی خواهند شد؛

کرم پودر کالیستا مدل لانگ لستینگ

حجم؛ 35 میل

قیمت؛ 260 هزار تومان

افراد دارای پوست خشک و کم آب به منظور داشتن آرایش بهتر امکان استفاده از کرم پودر کالیستا مدل لانگ لستینگ را دارند. این محصول ظاهری مات و مخملی داشته و پوشانندگی مناسبی ایجاد می‌کند. چربی و رطوبت این کرم پودر کنترل شده است و در کل طراوت پوست را افزایش می‌دهد. این کرم پودر سبک به دلیل داشتن کستراول حالت نرمی به پوست می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

کرم پودر - کاماپرس

کرم پودر براق نیکس مدل بورن تو گلو

حجم؛ 30 میل

قیمت؛ 540 هزار تومان

افرادی که مایل به داشتن پوست صاف و یکدست اما براق هستند، کرم پودر براق نیکس مدل بورن تو گلو انتخابی مناسبی برای آن‌ها است. این کرم پودر برای انواع پوست مناسب است و انواع نواقص را تا حد زیادی می‌پوشاند. مدل بورن تو گلو برای عاشقان میکاپ درخشان طراحی شده و با استفاده از آن امکان یک آرایش حرفه‌ای وجود دارد. این محصول هیچ نوع مواد حیوانی ندارد و به هیچ عنوان روی حیوانات تست نشده است.

کرم پودر 30 ساعته میبلین مدل سوپر استی

حجم؛ 30 میل

قیمت؛ 590 هزار تومان

بانوانی که به دلیل مشغله مدام فرصت تمدید کرم پودر را ندارند، باید گزینه‌هایی با کاور طولانی مدت را خریداری کنند. کرم پودر 30 ساعته میبلین مدل سوپر استی گزینه مناسبی برای این بانوان است. این کرم پودر فرمول فوق العاده داشته و بیشتر از 24 ساعت حالت مات و یکدست روی پوست ایجاد می‌کند. بافت این کرم پودر سبک و غنی از رنگدانه بوده و در طول روز به خوبی روی پوست باقی می‌ماند. این کرم پودر ضدحساسیت به هیچ وجه سنگین نیست و چربی پوست را زیاد نمی‌کند. تمامی افراد با هر نوع پوستی امکان استفاده از این کرم پودر ضدآب را دارند.

کرم پودر - کاماپرس

کرم پودر اصل را از کدام فروشگاه بخریم؟

در صورتی که قصد خرید اصل هر یک از کرم پودرهای مذکور یا دیگر کرم پودرهای خارجی و داخلی را دارید، فروشگاه سوراو انواع آن‌ها را دارد. این فروشگاه تمامی کالاها و خدمات آرایشی را با مجوز اصل و گارانتی به مشتریان عرضه می‌کند.

در حال حاضر سوراو معتبرترین برندهای جهان در حوزه آرایشی و بهداشتی را جمع آوری و به بازار عرضه کرده است. افراد به منظور آگاهی از موجودی کرم پودرهای خارجی این مجموعه کافی است به وبسایت آن به آدرس suraw.com مراجعه کرده یا با شماره 09145020186 در واتساپ تماس بگیرند.

درباره تیم سوراو بیشتر بدانید

سوراو با داشتن تیم متخصص و کاربلد که به صورت دورکار با این مجموعه فعالیت دارند به تمامی مشتریان خود در سراسر کشور بهترین خدمات آرایشی و بهداشتی را ارائه می‌دهد. ضمنا در صورت بروز مشکل در فرآیند خرید محصولات سوراو تیم پشتیبانی این مجموعه پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز