سهام شستا ؛ وزیر کار مدعی سودآوری 179 درصدی شد

سهام شستا بعد از ورود به بورس روزهای افزایش قیمت را یکی بعد از دیگری سپری که و سودی که از این افزایش قیمت های متوالی ایجاد شده بود برای برخی سهامداران پایان ناپذیر جلوه می کرد اما وقتی ورق بورس برگشت این سهام نیز وارد دوره افت و خیزی ناخوشایند شد.

به گزارش کاماپرس، سهام شستا از زمان ورود این هلدینگ به بورس از سهام های پرتقاضا و اثرگذار بر بازار بوده و سرمایه گذاران حقیقی فراوانی هم جزو سهامداران این شرکت هستند به همین دلیل هر فعل و انفعال و اظهار نظر جدیدی از سوی مسئولان اقتصادی درباره شستا با دقت از سوی سهامداران رصد می شود.

بنا به اعلام ایرنا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین اظهار نظر درباره شستا مدعی شد: بر اساس آخرین آمار، سود پایان سال سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده و سود سهامداران خرد ۱۷۹ درصد رشد داشته است.

تضمین سودآوری سهامداران خرد با اوراق تبعی

محمد شریعتمداری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اقدامات مهم دولت در این دوره، بورسی کردن شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بود.

راز آسمان پایتخت

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی  گفت: در ادامه مسیر نیز سیاست‌هایی را در سازمان تأمین اجتماعی و شرکت سرمایه‌گذاری در پیش گرفته‌اند تا با استفاده از اوراق تبعی، شرایطی را در هلدینگ‌های زیر مجموعه فراهم کنند تا سهامداران خرد در یک دامنه، یک نوع تضمینی برای حداقل سودآوری سهام در اختیار داشته باشند.

وی با بیان اینکه توضیحات بیشتر در خصوص این اوراق تبعی در اولین فرصت ارائه می‌شود، افزود: سازمان تأمین اجتماعی این کار را در جهت شفاف‌سازی انجام داده و تلاش می‌کند با اجرای طرح‌های نیمه کاره که در مجموعه شرکت‌های وابسته دارد، همواره با توسعه فعالیت‌ها در بحث خرید سهام مناسب و فروش سهام مورد نیاز مردم، شرایط مساعدی را برای بیمه‌گذاران و سهامداران ایجاد کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز