سفر زمستانی به بهشت با رزرو تور مالدیو

لست سکند

اگر به دنبال یک مقصد گردشگری مناسب در فصل زمستان هستید، تور مالدیو می‌تواند هر آنچه که از یک سفر خاطره‌انگیز انتظار دارید را برآورده کند. بهترین زمان سفر به مالدیو، نیمه دوم سال و به خصوص بین ماه‌های آذر تا اواخر اسفند است.

به گزارش کاماپرس، جزیره مالدیو به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی خاص، طبیعت کم‌نظیری دارد. تعداد زیادی از گردشگران برای سپری کردن یک تعطیلات ساحلی لذت‌بخش و البته لوکس به مالدیو سفر می‌کنند. به علاوه، این کشور در سال‌های اخیر به عنوان یکی از امن‌ترین مقاصد گردشگری دنیا معرفی شده است.

چنانچه تمایل دارید تا در تور مالدیو از زیباترین و بهترین جاذبه‌های گردشگری این جزیره دیدن کنید، ادامه این گزارش را از دست ندهید.

جزیره ماله آتول؛ جزیره پادشاهان مالدیو

جزیره ماله آتول در زمان‌های قدیم، محل اقامت خاندان سلطنتی بوده است و به همین دلیل، امروزه با نام جزیره پادشاهان شناخته می‌شود. اینجا یکی از مشهورترین مکان‌های مالدیو برای غواصی در مالدیو است. در حال حاضر، بیش از 100 هتل لوکس و ویلا در ماله آتول ساخته شده و تعداد زیادی امکانات رفاهی، سرگرمی، رستوران و کافه در اینجا وجود دارد. بنابراین، گردشگران می‌توانند هتل مورد نظر خود را در تور مالدیو در این جزیره رزرو کنند.

تور مالدیو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

از جزیره و موزه اوتیمو گاندووارو دیدن کنید

جزیره اوتیمو طبیعت دیدنی و چشم‌نوازی دارد. این جزیره در اغلب ایام سال، آب و هوای مطبوعی دارد و همواره صدای دلنشین پرندگان در کنار منظره بکر به گوش می‌رسد. جاذبه‌های جزیره اوتیمو تنها به اینجا ختم نمی‌شود؛ بلکه یک موزه جالب نیز به همین نام در این جزیره وجود دارد که شما را به قعر تاریخ می‌برد. این موزه در گذشته، اقامتگاه «سلطان محمد تاکوروفانو» بوده است. او در بیرون کردن پرتغالی‌ها از مالدیو نقش بسزایی داشته است. البته قدمت برخی آثار و تزئیات داخل موزه به 500 سال پیش هم می‌رسد و منحصر به دوره معاصر نیستند.

تعطیلاتی رمانتیک در جزیره باروس

تعداد زیادی از زوج‌ها تور مالدیو را تنها برای گذراندن تعطیلات در جزیره باروس رزرو می‌کنند. اینجا یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های مالدیو است که بیش از 75 ویلای شیک دارد. در هر یک از این ویلاها می‌توانید به امکاناتی نظیر حمام روباز خصوصی، تراس شخصی، تخت‌های آفتاب‌گیر، غذاهای لذیذ و… دسترسی داشته باشید. همچنین، تفریحات آبی متنوعی در جزیره باروس به گردشگران ارائه می‌شود که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

 کاوش در دنیای زیر آب با زیردریایی نهنگ!

اگر دوست دارید تا در سفر به مالدیو یک تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنید، تورهای زیردریایی نهنگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با شرکت در این تور می‌توانید در دنیای زیر دریا کاوش کنید و موجودات آن را از نزدیک ببینید. مدت زمان این تورها حدود 45 دقیقه است و گردشگران با سوار شدن در یک زیردریایی بزرگ می‌توانند سفری کوتاه در آب‌های اقیانوس هند داشته باشند.

ساحل گالی؛ ترکیبی از هیجان و آرامش

ساحل گالی یکی از محبوب‌ترین سواحل جزیره مالدیو است. چشم‌انداز این ساحل باعث شده تا به یک مقصد رویایی در این کشور تبدیل شود. شما می‌توانید با وجود امکانات تفریحی، صندلی‌های آفتاب‌گیر، غرفه‌های فروش سوغاتی و کافه‌ها و رستوران‌های اطراف، یک روز به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز را در تور مالدیو در اینجا سپری کنید.

گشت و گذار در بازار محلی ماله

هزینه خرید در کشور مالدیو کمی گران است. به همین دلیل، گردشگران معمولاً با هدف خرید به این مقصد سفر نمی‌کنند. اما بازارگردی و خرید سوغاتی‌های کوچک، جزء جدانشدنی سفر است. بازار محلی ماله یکی از بهترین بازارهایی است که می‌توانید به طیف وسیعی از سوغاتی‌ها و اجناس محلی دسترسی داشته باشید. در محدود این بازار، چند بازار محلی دیگر هم وجود دارد که می‌تواند مایحتاج شما را تامین کند.

در این زمستان، تور مالدیو را از دست ندهید!

چنانچه قصد دارید که با رزرو تور مالدیو یک سفر به‌یادماندنی و جذاب را تجربه کنید، تورهای آژانس مسافرتی “نهال گشت” را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این آژانس معتبر گردشگری، سابقه درخشانی در برگزاری تورهای خارجی و به ویژه تورهای جنوب شرقی آسیا دارد. با رزرو تور مالدیو از نهال گشت می‌توانید از خدماتی مانند ویزای توریستی، بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل همراه با صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، گشت شهری و تور لیدر فارسی‌زبان بهره‌مند شوید. همچنین، می‌توانید تورهای لحظه آخری مالدیو را از طریق این آژانس رزرو کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات تور مالدیو می‌توانید به وبسایت نهال گشت به آدرس www.nahalgasht.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 1830-026 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز