سفر به ژاپن با کدام تور؟

تور ژاپن-کاماپرس
لست سکند

سفر به ژاپن با همه جاذبه‌های شگفت‌انگیزش، آرزوی دیرینه بسیاری از گردشگران و افراد از سراسر جهان است. رزرو تور ژاپن یکی از روش‌های اقتصادی و در دسترس برای سفر به سرزمین آفتاب است.

به گزارش کاماپرس، ژاپن یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان در حوزه صنعت و تکنولوژی است که به‌واسطه برخورداری از فرهنگ و تاریخ غنی، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منحصر به فردی را در خود جای داده است. با توجه به تنوع و تعداد جاذبه‌های گردشگری ژاپن، بهتر است پیش از سفر، با جاذبه‌های گردشگری آن و برنامه تور ژاپن برای بازدید از این کشور آشنا باشید.

این گزارش به بررسی نکاتی در مورد تور ژاپن ‌پرداخته است.

چرا تور ژاپن؟

ژاپن، کشوری بسیار امن و کوچک در جنوب شرق آسیا بوده که توسط اقیانوس آرام احاطه شده است. کشور ژاپن به‌عنوان نقطه تلاقی سنت و مدرنتیه شناخته می­شود و با سفر به آن می‌توانید در میان بزرگ‌ترین آسمان‌خراش‌های دنیا قدم بزنید و با قطارهای سریع‌السیر از جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیز آن همچون معابد دیدن کنید.

از کدام جاذبه‌های گردشگری ژاپن دیدن کنیم؟

ژاپن کشوری جذاب و مملو از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی است که اگر همه عمر خود را برای دیدن آن صرف کنید، باز هم وقت کم می‌آورید؛ از این رو بهتر است پیش از اقدام به سفر به ژاپن، جاذبه‌های گردشگری مد نظر خود را مشخص کرده و برای آن‌ها برنامه­ریزی کنید. برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ژاپن در ادامه معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

ژاپن؛ سرزمین معابد و قصرها

ژاپن مملو از معابد و قصرهای زیبا با معماری چشم‌نواز است که سفر به این کشور بدون دیدن آن‌ها لطفی ندارد. آثار معماری در شهر توکیو با الهام از هنر بودائی ساخته شده و این شهر دارای 30 مقبره متعلق به بوداییان و 200 معبد شینتو است. از جمله این معابد و قصرها می‌توان به معبد کیومیزو در کیوتو، قصر تاریخی شیروساگی، قصر سلطنتی توکیو و معبد کوتوکو این اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری ژاپن-کاماپرس

کوه فوجی؛ لمس اولین ذرات آفتاب

در سفر با تور ژاپن و بازدید از شهر توکیو، نباید دیدن کوه فوجی در غرب این شهر را از دست بدهید. کوه آتشفشانی فوجی نخستین مکانی است که آفتاب را لمس می‌کند و به همین جهت، مردم ژاپن، این کشور را سرزمین خورشید یا سرزمین آفتاب می‌نامند.

دریاچه آشی؛ قایق‌سواری در کنار نماد ژاپن

دریاچه آشی در جنوب کوه فوجی (نماد کشور ژاپن) قرار گرفته است. این دریاچه مملو از مناظر چشم‌نواز و شگفت­انگیز طبیعی است. در بازدید از این دریاچه در تور ژاپن می‌توانید انواع سفرهای دریایی با قایق را نیز تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری ژاپن-کاماپرس

گشت­زنی در پارک‌های شگفت‌انگیز ژاپن

ژاپن دارای چندین پارک ملی بزرگ با جاذبه‌های طبیعی شگفت‌انگیز است که می‌توانید در تور ژاپن از آن‌ها دیدن کنید. از جمله این پارک‌ها می‌توان به پارک نارا، پارک ملی اوگاساوارا و پارک آشیکاگا اشاره کرد.

دیگر جاذبه‌های گردشگری ژاپن

برج توکیو، برج توکيو اسکای‌تری، موزه ملی توکیو، دیزنی لند توکیو و پارک یادمان صلح هیروشیما از دیگر جاذبه‌های گردشگری ژاپن بوده که ممکن است در برنامه تور ژاپن از آن‌ها دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری ژاپن-کاماپرس

تور ژاپن چه خدمات و ویژگی‌هایی دارد؟

سفر به ژاپن به‌عنوان یکی از سفرهای گران شناخته می‌شود؛ با این حال با رزرو تور ژاپن و داشتن برنامه سفر می‌توانید با کم‌ترین هزینه به این کشور سفر کنید. برخی از مهم‌ترین خدمات و مزایای تور ژاپن در ادامه معرفی شده است.

خدمات راهنمای تور: راهنمای تور، یکی از مهم‌ترین خدمات سفر با تور ژاپن است. راهنما و لیدرها معمولا به زبان انگلیسی و ژاپنی مسلط بوده و با برخورداری از اطلاعات گسترده درباره کشور ژاپن و مکان‌های دیدنی آن می‌توانند به گردشگران کمک کنند که سفری لذت‌بخش را تجربه کنند.

خدمات رزرو هتل و خورد و خوراک: یکی از خدمات بسیار خوب تورها در سفر به ژاپن، رزرو اقامتگاه و هتل‌های به‌صرفه و همچنین برنامه­ریزی برای کاهش هزینه‌های خورد و خوراک و سایر فعالیت‌های سفر مانند حمل و نقل است.

برنامه‌ریزی سفر: مسئولان تورها با مکان‌های گردشگری ژاپن آشنایی کامل داشته و می‌توانند برنامه سفر به ژاپن را طوری تنظیم کنند که مسافران بیشترین بهره را از زمان سفر خود برده و سفری بدون دغدغه تجربه کنند.

تهیه اقدامات و الزامات سفر: امور مقدماتی سفر به ژاپن مانند رزرو هتل، تهیه بلیط پرواز، دریافت ویزا، ترجمه مدارک و مواردی مانند اینها تا حد زیادی خسته‌کننده و حتی دشوار و وقت‌گیر است. آژانس‌های ارائه‌دهنده تور ژاپن معمولا تمامی این امور را به‌صورت کامل برای مسافران انجام می‌دهند.

تور ژاپن-کاماپرس

سفر به ژاپن با هرمس

گروه آژانس‌های مسافرتی “هرمس”، یک مجموعه تخصصی و فعال در زمینه گردشگری است که انواع تورهای خارجی و داخلی را به شکل گروهی، چارتری و انفرادی با بهترین امکانات و خدمات به مشتریان خود ارائه می‌کند.

برخورداری از نمایندگی فروش ایرلاین‌های داخلی و خارجی به‌صورت چارتری و سیستمی و همچنین قابلیت صدور تمام بلیط‌های هوایی ایرلاین‌ها برای تمام شهرها و کشورهای دنیا از ویژگی‌های این مجموعه است. با رزرو تور ژاپن از مجموعه هرمس می‌توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس اینترنتی https://hermes724.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز