سرمایه گذاری در اکسیر با 10 هزار تومان

اکسیر به عنوان یکی از اولین اکسچنج‌های رمزارزی ایران در بهمن ماه سال 96 در حوزه خرید و فروش ارز دیجیتال آغاز به فعالیت کرد.

به گزارش کاماپرس، اکسیر با تیمی تشکیل شده از برترین افراد در حوزه فن‌آوری‌های مبتنی بر بلاکچین و ارزهای دیجیتال سعی داشته تا با ارائه خدمات با کیفیت امانت‌دار دارایی‌های سرمایه ‌گذاران باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در صرافی ارز دیجیتال اکسیر افراد توانایی خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال دنیا را خواهند داشت. در این سایت خرید و فروش ارزهایی همچون بیت کوین، دوج کوین، تتر و غیره صورت می‌گیرد.

اکسیر همچنین حساب دمو به همراه کیف پول اختصاصی را برای متقاضیان ارائه داده تا توانایی واریز و برداشت انواع کوین‌ها و توکن‌ها را بدون واسطه داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

از دلایل انتخاب صرافی اکسیر به گفته این مجموعه می‌توان به سابقه بیش از 5 سال در مارکت کریپتو ایران، 200 هزار کاربر فعال، کارمزدهای پایین و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد. البته کسب درآمد دائمی و محیط کاربری ساده نیز از دیگر مزایای این سایت بیان شده است.

به گفته اکسیر مبلغ موردنیاز برای عضویت و شروع ترید در صرافی‌ها قابل توجه است در حالی‌که این صرافی شرایطی ایجاد کرده تا افراد با سرمایه تنها 10 هزارتومان معامله را آغاز کنند.

شرایط کسب درآمد در اکسیر به‌گونه‌ای است که اگر فرد دوستان خود را به این صرافی دعوت کند و دوستان معامله انجام دهند، از مبادلات دوستان می‌توانند کسب درآمد داشته باشند. میزان درآمد، 40 درصد از کارمزد حاصل از تمامی معاملات خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است در این سایت همچنین قیمت به‌روز ارزهای دجیتال موجود خواهد بود و کاربران می‌توانند بیشترین و کمترین قیمت ارز موردنظر در 24 ساعت گذشته را بررسی کنند.

این مجموعه هنچنین در سال 98 توانست عنوان محصول دانش بنیان در حوزه فن‌آوری بلاکچین و پلتفرم‌های تریدینگ دارایی‌های دیجیتال را با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کند.

انتها پیام

مرتبط با : اکسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز