قیمت روز ارز دیجیتال 13 اسفند 1401

لست سکند

تداوم رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار باعث شده تا رونق دوباره بازار رمزارزها بازگردد. منتهی برخی بر این باورند که امکان نزول مجدد بازار کریپتو وجود دارد و به همین دلیل باید با نهایت دقت به معاملات رمزارزهای مختلف پرداخت. اخیرا پیش بینی‌ها و تحلیل‌هایی درباره رمزارزهایی که احتمالا در سال جاری شرایط مناسبی داشته باشند، اتفاق افتاده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رشد قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم امیدواری سرمایه گذاران بازار رمزارزها را بیشتر کرده است. در حال حاضر قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در مدار صعودی است، اما با توجه به ریسک پذیر بودن این ارزهای دیجیتال امکان ریزش ناگهانی آن‌ها اتفاقی عجیب نیست. بنابراین معامله گران تازه کار و سرمایه گذاران باید به پیش بینی‌ها و روند قیمتی رمزارزهای مختلف بازار توجه داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا کارشناسان بنک آف آمریکا در گزارشی توکن‌های مناسب برای سرمایه گذاری در سال 2023 را معرفی کرده‌اند. به گفته این کارشناسان، احتمالا سال 2023 سال واگرایی قیمت ارزهای دیجیتال از یکدیگر باشد. امسال توکن‌هایی که کارایی مشخصی دارند یا اینکه هولدرهایشان را در سود پروژه شریک می‌کنند، از میم کوین‌ها و توکن‌های حاکمیتی عملکرد به مراتب بهتری خواهند داشت. در واقع کارشناسان بنک آف آمریکا، ارزهایی را که وابسته به بلاک چین‌هایی با قابلیت میزبانی قراردادهای هوشمند هستند را به عنوان دارایی‌های پرریسک با پتانسیل رشد بالا در نظر گرفته است.

راز آسمان پایتخت

بدون توجه به این پیش بینی‌ها، همچنان خرید اتریوم و بیت کوین ادامه دارد. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 5 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 569 دلاری رسیده است. عملکرد شش ماهه اتریوم رشد 0.055 درصدی را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 574 دلاری عبور کند، شرایط برای تداوم رشد آن فراهم خواهد شد.

ریپل نیز توانسته در روزهای اخیر با عملکرد درخشانی که داشته، نظر بسیاری از سرمایه گذاران بازار رمزارزها را به خود جلب کند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز قبل 1.23 درصد بالا رفته و به مرز 0.37 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته‌ای ریپل، رشد 0.37 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت رپیل از مرز مقاومتی 0.37 درصدی عبور کند، احتمالا روند صعودی آن تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز