قیمت روز ارز دیجیتال 11 اسفند 1401

لست سکند

وضعیت نوسانی اقتصاد آمریکا و پیشروی قیمت ارز دیجیتال مهم بازار سبب شده تا بسیاری از آمریکایی‌ها به معاملات رمزارزی روی آورند. در صورت تداوم پیشرفت قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، احتمالا تعداد بیشتری از مردم آمریکا جذب بازار رمزارزها می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین دات کام طی گزارشی از برگزاری یک نظرسنجی سراسری در آمریکا خبر داد که نزدیک 2 هزار و 202 نفر در آن شرکت داشتند. این نظرسنجی به منظور بررسی برداشت آمریکایی‌ها از سیستم مالی جهانی و آگاهی از آینده بازار کریپتو و شرکت‌های فعال حوزه مذکور از دیدگاه رده سنی بزرگسالان اتفاق افتاد. نظرسنجی از دهم تا چهاردهم فوریه و به سفارش صرافی کوین بیس توسط یک موسسه معتبر انجام شد. به گفته موسسه برگزارکننده این نظرسنجی، شرکت کنندگان به عنوان نماینده‌ای از بزرگسالان آمریکا براساس سن، نژاد، جنسیت، محل سکونت و سطح تحصیلات انتخاب شده بودند. نتایج این نظرسنجی نشان داده که اکثر مردم آمریکا مایل به نوسازی و بروزرسانی سیستم‌های مالی کنونی هستند و به نظر آن‌ها صنعت کریپتو نقش مهمی در این فرآیند دارد. ضمنا بیشتر بزرگسالان آمریکایی به آینده بازار رمزارزها و رشد قیمت ارز دیجیتال خوش بین هستند و آن را به عنوان یک راه حل بالقوه برای ایجاد تغییر مثبت در سیستم مالی می‌دانند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در حال حاضر خرید ارزهای دیجیتال مهم مثل بیت کوین و اتریوم ادامه دارد. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 4 دلار بیشتر شد و به مرز هزار و 644 دلاری رسید. عملکرد شش ماهه اتریوم نشان دهنده رشد 81 دلاری قیمت آن است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 664 دلاری عبور کند، احتمال تداوم صعود آن دور از انتظار نیست.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر رمزارزهای معروف، ارزهای دیجیتال تازه کار مانند سولانا نیز مورد توجه هستند. اخیرا گزارشی درباره پیش بینی قیمت سولانا توسط هوش مصنوعی منتشر شده است. براساس این پیش بینی قیمت سولانا در سال 2030 به بالای مرز هزار دلاری خواهد رسید. به نظر ویژگی‌های منحصر به فردی مانند سرعت بالا، هزینه‌ها و کارمزدهای پایین، تیم توسعه دهنده قدرتمند آن و … روی تداوم صعود قیمت ارز دیجیتال مذکور موثر هستند. در حال حاضر قیمت سولانا نسبت به روز قبل 0.86 درصد کم شده و به مرز 22 دلاری رسیده است.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز