قیمت روز ارز دیجیتال 9 اسفند 1401

لست سکند

نوسانات بازار رمزارزها ادامه دارد و به نظر کارشناسان سرمایه گذاران کاملا احساسی رفتار می‌کنند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم در صعود پیدا کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با هر بار افزایش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر، مردم به خرید انواع رمزارزها حریص می‌شوند، اما با هر ریزش قیمتی سرمایه گذاران دچار مشکل شده و با سرخ رنگ شدن بازار، واکنش هیجانی نشان می‌دهند. در حال حاضر گویا اندکی دل نگرانی سرمایه گذاران نسبت به بازار رمزارزها کمتر شده است. شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها به خوبی این موضوع را بیان می‌کند. هم اکنون عدد شاخص ترس و طمع در 51 توقف کرده است. هر چه این عدد بزرگ‌تر باشد، نشان دهنده طمع است و در این شرایط افراد جدیدی به بازار ورود پیدا می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا بازار رمزارزها افت قیمتی را تجربه کرد و نزول قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم اتفاق افتاد. در حال حاضر به نظر احساسات سرمایه گذاران نسبت به بازار منفی است، با این حال برخی کوین‌ها در این شرایط نیز وضعیت مناسبی دارند و حجم معاملات آن‌ها همچنان بالا است. هم اکنون برخی از سرمایه گذاران با تکیه بر شاخص‌های اقتصاد کلان و بهبود آن‌ها، به معامله رمزارزها می‌پردازند و به این بازار ورود پیدا کرده‌اند.

راز آسمان پایتخت

در چنین شرایطی بازار اتریوم داغ است و خرید و فروش‌های زیادی در آن اتفاق می‌افتاد. امروز قیمت ارز دیجیتال اتریوم نسبت به روز قبل 8 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز هزار و 627 دلاری رسیده است. عملکرد ماهیانه این ارز دیجیتال رشد 51 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 633 دلاری عبور کند، رشد بیشتر آن اتفاق خواهد افتاد و احتمالا خریداران جدید بیشتری به این بازار ورود پیدا خواهند کرد.

ترون یکی از رمزارزها در حال رشد است که این روزها مورد توجه افراد زیادی قرار دارد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال ترون نسبت به دیروز 0.6 درصد رشد پیدا کرده و به مرز 0.069 دلاری رسیده است. عملکرد ماهیانه این ارز دیجیتال رشد 10.0054 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ این رمزارز از مقاومت اولیه 0.06 درصدی عبور کند، رشد قیمتی آن ادامه دار خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز