قیمت روز ارز دیجیتال 8 اسفند 1401

لست سکند

نوسان قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم سبب شده تا برخی از معامله گران نسبت به بازار رمزارزها دل نگرانی پیدا کنند. سه روز پیش قیمت ارز دیجیتال مهم بیت کوین به مرز 25 هزار دلاری رسید، اما در فتح این مرز قیمتی ناکام ماند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاهش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر دوباره وضعیت بازار را نوسانی کرد و باعث نوسان شرایط این بخش شد. با اینکه قیمت ارز دیجیتال مهمی مانند بیت کوین و اتریوم طی 24 ساعت گذشته بازگشت داشته، اما همچنان نتوانسته از مرزهای مقاومتی مهم عبور کند. برخی از کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها معتقدند که به زودی قیمت بیت کوین اصلاح بیشتری خواهد شد و احتمال ریزش آن تا کانال 22 هزار دلاری دور از انتظار نیست. اما گروهی دیگر بر این باورند که بیت کوین و دیگر رمزارزهای مهم بازار در واکنش به ارائه آمار اخیر درباره شرایط اقتصادی آمریکا چنین کاهش نرخی را تجربه کرده و به نظر این ریزش قیمتی جبران خواهد شد و دوباره این ارز دیجیتال و دیگر رمزارزها در مدار صعودی قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به دیدگاه‌ها و پیش بینی‌های مختلف، همچنان روند خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و دیگر رمزارزها ادامه پیدا کرده و معامله گران زیادی به این بازار توجه دارند. هم اکنون قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 1 دلار افزایش پیدا کرده و به مرز هزار و 637 دلاری رسیده است. عملکرد یک ماهه گذشته این رمزارز، رشد 26 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز هزار و 646 دلاری عبور کند، امکان تداوم رشد نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

استکس یکی از رمزارزهای تازه وارد بازار است که روند صعودی قابل توجهی داشته و همواره در حال حرکت به سمت مرزهای بالاتر قیمتی است. براساس آخرین آمارها، قیمت استکس در محدوده 0.74 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال طی یک هفته گذشته 160 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است. ارزش کل بازار این رمزارز نیز از 1 میلیارد و 18 میلیون دلار عبور کرده و توانسته بین رمزارزهای مطرح بازار جایگاه خوبی را به دست آورد. هم اکنون این ارز دیجیتال از نظر ارزش کل بازار یک رتبه پایین‌تر از سندباکس و در جایگاه پنجاه و دوم قرار دارد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز