سامسونگ وارد چالش اسکویید گیم شد

لست سکند

سامسونگ از همکاری رسمی خود با شبکه نتفلیکس در چالش «بازی مرکب» خبر داد.

به گزارش کاماپرس، اخیرا رویدادی تحت عنوان Squid Game: The Trials آغاز شده که طی آن بازی‌های سریال «بازی مرکب» در دنیای واقعی و با حضور طرفداران این چالش برگزار می‌شود.

در همین رابطه سامسونگ نیز ضمن حضور در این چالش و با کمک تلویزیون‌های هوشمند و گوشی‌های موبایل گلکسی، ضمن ارائه گیم‌پلی تعاملی، شور و هیجان این بازی‌ها را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید:

شایان ذکر است که بازی‌های Squid Game: The Trials از مجموعه سریال بازی مرکب الهام گرفته و با نمادها و پوشش شخصیت‌های این بازی اجرا  می‌شود. این رویداد هم اکنون در لس‌آنجلس برگزار می‌شود و قرار است از سال آینده به سایر شهرهای جهان نیز گسترش یابد.

راز آسمان پایتخت

در همین رابطه، چئولگی کیم مدیر فروش و بازاریابی نمایشگرهای بصری سامسونگ با ابراز خرسندی نسبت به همکاری سامسونگ با نتفلیکس برای ارائه برنامه‌های سرگرمی نوآورانه، عنوان کرد: بازیکنان این رویداد می‌توانند با کمک کیفیت تصویر خیره‌کننده تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ به صورت واقعی در دنیای بازی غرق شوند.

گفتنی است طی این رویداد و در تمامی بازی‌های انفرادی از پیشرفته‌ترین تلویزیون‌ها و گوشی‌های گلکسی سامسونگ استفاده می‌شود. شرکت‌کنندگان در محوطه مخصوصی که با تلویزیون‌های پرچمدار سامسونگ همچون Neo QLED 8K، 4K و سری Frame احاطه شده، در این چالش شرکت می‌کنند.

همچنین استفانی چوی، مدیر بازاریابی بخش موبایل سامسونگ در باره این همکاری، می‌گوید: همکاری سامسونگ و نتفلیکس با هدف ایجاد شور و هیجان در بین مردم برای کشف دنیاهای جدید، تجربه جدیدی است و طی آن دریچه‌های جدیدی برای گسب تجربیات تازه و فراگیر گشوده می‌شود.

طی این چالش به گونه‌های مختلف شرکت‌کنندگان با قابلیت‌های جدید و منحصر به فرد محصولات سامسونگ آشنا می‌شوند؛ مثلا در مرحله «چراغ سبز، چراغ قرمز» به کمک دوربین گلکسی S23 Ultra، ویدئوهای هایپرلپس و تصاویر جذاب ثبت می‌‌شود. همچنین قلم S Pen در مرحله برش آبنبات دالگونا، یک ابزار حیاتی برای کمک به شرکت‌کنندگان است. یا در مرحله دیگری، یک کیوسک مخصوص FlexCam طراحی شده که طی آن بازدیدکنندگان می‌توانند بدون دخالت دست و تنها با استفاده از  دوربین گلکسی Z Flip5 در زاویه‌ای مشخص تصاویر سلفی ثبت کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز