پرفروش ترین گوشی های سامسونگ با کیفیت دوربین بالا + (ویدیو)

گوشی-کاماپرس

گوشی‌های پرفروش سامسونگ از نظر کیفیت دوربین عموما دوربین‌هایی با کیفیت بیشتر از 50 مگاپیکسل دارند و در بین آن‌ها انواع گوشی‌های ارزان‌قیمت و گران‌قیمت را می‌توان دید. افرادی که نمی‌توانند زیاد هزینه کنند اما عکاسی به حیطه شغلی آن‌ها مربوط است و یا برای فضای مجازی به عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت نیاز دارند می‌توانند در شروع کار خود با گوشی‌های ارزان‌تر سامسونگ به عکاسی بپردازند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ با کیفیت دوربین بالا را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

این موبایل که در زمان تهیه این گزارش با قیمت 4 میلیون و 920 هزار تومان به فروش می‌رسد سه دوربین با کیفیت‌های 50، 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت دارد و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. این محصول دو سیمکارته با حافظه داخلی 64 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایت قابلیت افزایش حافظه را دارد و به شبکه 4G اینترنت وصل می‌شود. این گوشی سامسونگ پردازشگری هشت هسته‌ای دارد و استفاده از آن برای کسانی که به دنبال گوشی سبک هستند توصیه می‌شود.

گوشی-کاماپرس

در ادامه ویدیویی تماشا می‌کنید که کارشناس موبونیوز گوشی گلکسی A14 را بررسی می‌کند:

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ مدل Galaxy M13

این مدل با قیمت 5 میلیون و 240 هزار تومان به فروش می‌رسد و دوربین‌هایی با کیفیت 50، 5 و 2 مگاپیکسلی دارد. این محصول با دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی امکان دسترسی به شبکه اینترنت 4.5G را فراهم می‌کند و با قابلیت زوم دیجیتال قابل استفاده است. این گوشی هشت هسته‌ای با حافظه داخلی 64 و حافظه رم 4 گیگابایتی امکان شارژ از طریق USB را داشته و برای شارژ سریع نیز مناسب است.

گوشی-کاماپرس

گوشی مدل AO4

این مدل که با قیمت 3 میلیون و 989 هزار تومان به فروش می‌رسد دارای دو دوربین با کیفیت‌های 50 و 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو است. این محصول به شبکه 4G اینترنت دسترسی دارد و با دو سیمکارت قابل استفاده است. این گوشی سبک با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی کار می‌کند و کی‌توان از آن برای فیلمبرداری از طبیعت استفاده کرد.

گوشی-کاماپرس

گوشی  Galaxy A54 ویتنام

این موبایل با قیمت 15 میلیون و 329 هزار تومان به فروش می‌رسد و دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم است. دوربین‌های پشت این محصول با کیفیت 50، 12 و 5 مگاپیکسل کارایی دارند و کیفیت 32 مگاپیکسلی دوربین جلو در این گوشی امکان گرفتن عکس و فیلم سلفی یا اجرای لایوهای زنده با کیفیت بالا را فراهم می‌کند. این موبایل سامسونگ از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و ضد آب است، علاوه بر این امکان استفاده از دو سیمکارت همزمان فعال را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گوشی-کاماپرس

گوشی موبایل S23 Ultra

این موبایل که در زمینه‌های مختلف بازار فروش سامسونگ اهمیت پیدا کرده است با قیمت 49 میلیون و 999 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای 4 دوربین با کیفیت‌های 200، 12، 10 و 10 مگاپیکسلی است که تصویرهایی فوق العاده را ثبت می‌کنند. این گوشی با کیفیت دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی به شبکه 5G دسترسی دارد و سایز صفحه نمایش آن 6.8 اینچ است. حافظه داخلی این مدل 256 گیگابایت و حافظه رم آن 12 گیگابایت ظرفیت دارد.

گوشی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز