محبوب ترین گوشی های سری S سامسونگ در بازار + قیمت آذرماه

لست سکند

گوشی سری S سامسونگ اولین بار در ژوئن 2010 به بازار آمد و در اندروید 2.1 اجرا شد. این سری امکان شخصی‌سازی اندروید را به مخاطب می‌داد و به همین جهت اهمیت بیشتری پیدا کرد. به مرور زمان گوشی‌های زیادی در سری S ساخته شدند که هر کدام قابلیت‌های بهتری به این مدل اضافه می‌کردند.

کاماپرس در این گزارش محبوب‌ترین گوشی‌های سری S در بازار را با جستجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE

این موبایل با قیمت 19 میلیون و 699 هزار تومان در لحظه تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این گوشی 5 جی دارای ظرفیت 256 گیگابایتی حافظه داخلی و 8 گیگابایتی رم است. این مدل  با دو دوربین 12 مگاپیکسلی و 1 دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت به همراه یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو می‌تواند گزینه مناسبی برای بلاگرها باشد. این گوشی ضدآب بوده و با بدنه‌ای جلو شیشه‌ای و پشت پلاستیکی با فریم آلومینیومی ساخته شده است. برای این گوشی می‌توانید از دو سیمکارت به طور همزمان استفاده کنید.

سامسونگ-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra 5G Galaxy

این موبایل با قیمت 62 میلیون و 890 هزار تومان به فروش می‌رسد. حافظه داخلی در این مدل 512 گیگابایت و حافظه رم 12 گیگابایت است. این گوشی هشت هسته‌ای با فریم فلزی نمایشگری همیشه روشن دارد و می‌تواند در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاومت کند. این مدل از سری گوشی‌های سامسونگ با سایز صفحه نمایش 6.8 اینچی دارای دوربین‌های چهارگانه است. در این مدل یک دوربین لنز واید با کیفیت 200 مگاپیکسل، یک دوربین لنز اولترا واید با کیفیت 12 مگاپیکسل و دو دوربین 10 مگاپیکسلی لنز تله فوتو وجود دارد. کیفیت دوربین جلوی این گوشی نیز 12 مگاپیکسل است.

سامسونگ-کاماپرس

گوشی سری اس سامسونگ مدل S22 Ultra 5G Galaxy

قیمت این گوشی در بازار 44 میلیون و 499 هزار تومان است. این مدل با 1 دوربین 108 مگاپیکسلی، 2 دوربین 10 مگاپیکسلی و 1 دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت همراه با 1 دوربین 40 مگاپیکسلی در جلو کارایی بالایی در فیلمبرداری دارد. این گوشی که استفاده از آن برای گیمینگ مناسب تشخیص داده شده از گوشی‌های ضد آبی است که مقاومت بالایی در برابر گرد و خاک و رطوبت دارد. این محصول با سایز صفحه 6.8 اینچی دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم است.

سامسونگ-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

موبايل مدل Galaxy S23 FE 5G سامسونگ

این مدل با قیمت 23 میلیون و 789 هزار تومان و اندازه صفحه 6.4 اینچ در بازار به فروش می‌رسد. این محصول با حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت دارای سه دوربین است. دوربین‌های پشت این محصول 50، 8 و 12 مگاپیکسلی هستند و دوربین جلو 10 مگاپیکسل کیفیت دارد. این محصول ضدآب دارای قابلیت شارژ سریع و بی سیم بوده و استفاده از آن برای کارهای روزمره، چرخیدن در فضای مجازی، عکس و فیلم گرفتن‌ در مسافرت و به طور کلی کاربرد خانگی مناسب است.

سامسونگ-کاماپرس

گوشی موبايل سامسونگ مدل S22 5G Galaxy

این گوشی با قیمت 33 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. حافظه داخلی این مدل 256 گیگابایت و حافظه رم آن 8 گیگابایت است. این محصول 3 دوربین در پشت با کیفیت‌های 10، 12 و 50 مگاپیکسلی و 1 دوربین در جلو با کیفیت 10 مگاپیکسلی دارد. این موبایل برای کسانی که اهل گیمینگ هستند اما گوشی زیاد بزرگی نمی‌خواهند مناسب بوده و اندازه صفحه آن 6.1 اینچ است.

سامسونگ-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب ترین گوشی های سری S سامسونگ در بازار + قیمت آذرماه

  1. reza raad گفته:

    عررض ادب
    خداقوت، s21fe بسیار گوشی خوب و عالی، اصلا هنگ نمیکنه،سرعت خوب وبالا و داری کاربر عکس وفیلم برداری باکیفیت، اسپیکرهای بالا وپایین باصدای استریو و کاملا واضح، تصویر شفاف و رزلویشن ممتاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز