بهترین گوشی برای عکاسی و تولید محتوا تا 15 میلیون تومان

قیمت روز موبایل-کاماپرس

شبکه‌های اجتماعی و رونق کسب و کارها در بستر اینترنت در سال‌های اخیر رشد زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد مشتاق فعالیت و کسب درآمد در شبکه‌های مجازی شده‌اند. داشتن یک تلفن هوشمند با وضعیت سخت‌افزاری مناسب و دوربین با کیفیت عالی می‌تواند اولین قدم برای ورود به این عرصه باشد.

به گزارش کاماپرس، دوربین گوشی‌های هوشمند در رونق عکاسی و تولید محتوا نقش بسیار مهمی ایفا کرده‌اند؛ به طوری که بسیاری از فعالان شبکه‌های مجازی از دوربین موبایل هوشمند خود برای فیلم‌برداری و عکس‌برداری استفاده می‌کنند. دوربین گوشی‌های پیشرفته سامسونگ و شیائومی به قدری باکیفیت است که مانند یک دوربین عکاسی حرفه‌ای عمل می‌کنند و کاربران را از خرید دوربین عکاسی بی‌نیاز می‌کند.

در این گزارش، بهترین گوشی‌های شیائومی و سامسونگ برای عکاسی و تولید محتوا و قیمت روز موبایل تا 15 میلیون تومان بررسی شده است.

پنج نکته برای انتخاب بهترین گوشی از نظر دوربین

گوشی‌های سامسونگ و شیائومی از بابت دوربین، اغلب کیفیت بالایی به مخاطبان ارائه می‌دهند و در بازار با بهترین دوربین‌های مخصوص فیلم‌برداری و عکس‌برداری سنتی رقابت می‌کنند. متقاضیان پیش از انتخاب گوشی مورد نظر خود بهتر است با در نظر گرفتن برخی ملاک‌ها، بهترین گوشی را مطابق ویژگی‌ها و بودجه مورد نظر خود پیدا کنند.  در ادامه، توضیحات بیشتری در این باره ارائه شده است.

1- رزولوشن دوربین: انتخاب گوشی با رزولوشن بالا مانند دوربین‌های 108 مگاپیکسلی، به افراد کمک می‌کند که تصاویر را با جزئیات دقیق‌تری ثبت کنند.

راز آسمان پایتخت

2- پردازش تصویر: تکنولوژی‌های پردازش تصویر مثل HDR و افزایش پویایی رنگ‌ها می‌تواند به بهبود کیفیت تصاویر کمک کند. علاوه بر این، سنسور بزرگ‌تر دوربین معمولا نور بیشتری دریافت می‌کند که در نتیجه، عکس‌ها باکیفیت‌تر و با نویز پایین‌تر ثبت می‌شود.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

3- اپتیک و دیافراگم: گوشی‌های دارای لنزهای باکیفیت و دیافراگم باز، در شرایط نوری مختلف عکس‌های باکیفیت‌تر و واضح‌تری ثبت می‌کنند. همچنین فناوری‌های OIS و EIS کمک می‌کند که در شرایط نوری ضعیف یا در حال حرکت، عکس‌های پایدارتری ثبت شود.

4- قابلیت‌های تصویربرداری خاص: محصولاتی که از قابلیت‌هایی همچون ضبط فیلم 4K، ثبت عکس با عمق میدان Bokeh و عکاسی ماکرو پشتیبانی می‌کنند، بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به عکاسی حرفه‌ای محسوب می‌شود.

5- امکانات نرم افزاری: برخی از دوربین‌های گوشی موبایل با داشتن امکاناتی مثل ویرایش تصاویر داخلی، قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی و حالت‌های تصویربرداری مختلف، می‌توانند تجربه عکاسی را تا میزان بسیار زیادی بالا ببرند.

در ادامه، برخی از بهترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ و شیائومی از نظر دوربین معرفی شده است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12 Pro

ردمی نوت 12 پرو 4G از دوربین سه‌گانه‌‌ای با یک دوربین IOS همراه لنز واید 108 مگاپیکسل، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسل و لنز ماکرو 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. مشخصات دوربین اصلی در این رنج قیمتی تقریبا بی‌سابقه و کمیاب است و وجود چنین سنسوری در یک گوشی میان‌رده با قیمتی اقتصادی، یک مزیت بزرگ برای آن تلقی می‌شود.

تصاویر گرفته شده با شیائومی نوت 12 پرو دارای جزئیات کافی و کنتراست بالایی بوده و نویز در آن‌ها به طرز فزاینده‌ای حذف شده است. اصول اولیه عکاسی همچون نوردهی و فوکوس در این دوربین به خوبی صورت می‌گیرد. ثبت جزئیات با این گوشی به قدر کافی مناسب است و هنگام ویرایش نیز می‌توان آن‌ها را به خوبی بهبود بخشید. با استفاده از حالت شب یا Night Mode در این محصول می‌توان در طول شب و حتی با نور کم، تصاویر مناسبی تهیه کرد.

طرفداران عکس‌برداری سلفی نیز از تهیه عکس با دوربین جلویی ردمی نوت 12 پرو به قدر کافی رضایت دارند. این محصول با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خود تصاویری استاندارد، واضح، شفاف و تمیز با رنگ خوب و نویز کم تهیه می‌کند؛ با این حال، کبفیت پرتره گرفته شده دوربین سلفی با پرتره گرفته شده دوربین پشتی برابری نمی‌کند.

قیمت روز موبایل Redmi Note 12 Pro در پاییز 1402 برابر با 10 میلیون و 300 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

دوربین گوشی شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G از سه سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. لنز اصلی در حالت پیش فرض، عکس‌هایی با کیفیت 12 مگاپیکسل تهیه می‌کند. سنسور 108 مگاپیکسلی نیز می‌تواند تصاویری با جزئیات ارائه دهد و در عین حال رنگ‌های صحیح و واضح را حفظ کند.

در محیط‌های پرنور، دوربین این گوشی عملکردی قابل ستایش در ثبت جزئیات داشته و با بازتولید عالی رنگ‌ها و همچنین ثبت تصاویر با دامنه مکانیکی عالی، کاربران را مجذوب خود می‌کند. در محیط‌های تاریک یا موقع عکاسی در شب نیز نویز عکس‌ها بسیار مناسب بوده و کاربران می‌توانند بدون فعال کردن حالت شب یا Night Mode، تصاویری واضح و باکیفیت ثبت کنند.

به لطف سنسور 108 مگاپیکسلی که در پشت گوشی تعبیه شده است، افراد می‌توانند به همراه افکت بوکه تمامی جزئیات چهره را حتی در دل تاریکی شب به صورت واقعی ثبت کنند.

قیمت روز موبایل Poco X5 Pro 5G برابر با 12 میلیون و 500 هزار تومان است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54

تصاویری که در طول روز توسط دوربین مدل گلکسی A54 تهیه می‌شود، دارای رنگ‌های شاد با تراز سفیدی دقیق، کنتراست تصاویر بالا و دامنه دینامیکی گسترده است. عکس‌های گرفته شده با این گوشی جزئیات تصاویر عالی و سطوح معقولی از وضوح را بدون آنکه بیش از حد مصنوعی به نظر برسد، ارائه می‌دهد. دوربین اصلی گلکسی A54 دارای حالت خودکار در عکاسی شبانه بوده و در محیط‌های تاریک، نماد هلال در صفحه تنظیمات دوربین گوشی A54 به صورت اتوماتیک ظاهر می‌شود که نشان دهنده فعال شدن حالت شب خودکار است.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گلکسی A54 از فاز PDAF نیز پشتیبانی می‌کند و به دلیل باکیفیت بودن لنزها، رنگ‌ها در عکس‌ها بسیار واقعی و درست شبیه به واقعیت نمایش داده می‌شود.

قیمت گوشی سامسونگ مدل Galaxy A54 5G، 15 میلیون و 500 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل با «بای صد»

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. متقاضیان برای کسب اطلاع از قیمت روز موبایل و لپتاپ و همچنین مقایسه آنها می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز