زد فولد 5 سامسونگ؛ بهترین گوشی برای مدیران

ارتقای تجهیزات و ابزارهای کار از مهمترین الزامات موفقیت در هر کسب‌وکاری به شمار می‌رود. در همین رابطه توانمندسازی مدیران کسب‌وکارها با ابزارهای روز نیز از  ضروریاتی است که اگرچه در ابتدا پرهزینه به‌ نظر می‌رسد، اما بازگشت سرمایه قابل توجهی به دنبال خواهد داشت. گوشی‌های هوشمند با قابلیت‌ها و امکانات ویژه از ابزارهایی به شمار رفته که در این راستا به تسهیل و بهینه‌سازی فرایند مدیریت کمک زیادی می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

در این میان، گوشی هوشمند «گلکسی Z Fold5» به عنوان پرچمدار تاشوهای سامسونگ، ضمن ارایه سطح بالایی از امکانات کاربردی و بهینه‌سازی فرآیندهای مدیریتی، ارتباط سازنده با مشتریان و کارمندان را تسهیل کرده است. همچنین با تسریع عملیات کاری به کمک ابزارها و قابلیت‌های ویژه این گوشی چند اینچی، زمان بیشتری برای بهبود و تقویت کسب و کار، در اختیار مدیران و صاحبان مشاغل قرار می‌‌گیرد.

کاماپرس در این مطلب، ضمن معرفی گوشی هوشمند گلکسی Z Fold5، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر بفرد آن در حوزه مدیریت کسب و کارها را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گلکسی Z Fold5 سامسونگ تنها یک وسیله ارتباطی هوشمند نبوده و در واقع یک ابزار جامع مدیریت کسب‌وکاری است که همزمان قابلیت کاربری به عنوان دفتر کار، واحد تبلیغات و بازرگانی، بخش تجارت بین‌الملل، سیستم مالی و پلتفرم‌های رصد و نظارت مورد نیاز مدیران را فراهم آورده است.

قابلیت اجرای همزمان چندین برنامه استراتژیک با گلکسی Z Fold5

گلکسی Z Fold5 سامسونگ، گزینه‌های متعددی را برای انجام چند کار همزمان در اختیار مدیران کسب و کارها قرار می‌دهد. این گوشی با صفحه نمایش 7.6 اینچی، دسترسی و بررسی اسناد پیچیده مالی را تسهیل کرده و  قابلیت اجرای همزمان چندین برنامه استراتژیک را فراهم می‌آورد.

قابلیت Split Screen این گوشی تاشو، همزمان با باز و بسته شده فعال شده و دو صفحه مجزا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این ویژگی خاص، چندین برنامه به طور همزمان نمایش داده می‌شود، به عنوان نمونه می‌توان حین بررسی ایمیل‌ و برنامه‌ریزی جلسات آتی، نوسانات بازار را نیز دنبال کرد.

Flex Mode قابلیت کاربردی دیگر این گوشی است که در زاویه 75 تا 115 درجه فعال می‌شود. در این حالت ضمن برقرای تماس تلفنی یا ویدیویی، به سایر برنامه‌ها همچون یادداشت‌ها، پیام‌ها، گالری، لیست تماس‌ها و غیره دسترسی دارید. پلتفرم‌های محبوب ویدیو کنفرانس همچون Webex، Zoom و Microsoft Teams در این گوشی بهینه‌سازی شده است.

بهره‌وری بالای گلکسی زد فولد 5

گلکسی Z Fold5 به گونه‌ای طراحی شده که ضمن دسترسی سریع به خدمات ضروری مدیران، میزان بهره‌وری‌ کار را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد. پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 بخش سخت افزاری این گوشی، قابلیت جابجایی سریع بین اپلیکیشن‌های مختلف و اجرای پیچیده‌ترین تسک‌های کاری را بدون کمترین مشکل، فراهم کرده است.

پشتیبانی از قلم کاربردی S Pen سامسونگ

پشتیبانی از قلم کاربردی S Pen، مزیت دیگر گلکسی Z Fold5 بوده که استفاده از اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های گوشی را تسهیل کرده است. کنترل اپلیکیشن‌ها بدون تماس دست، یادداشت‌برداری در کنفرانس ویدیویی، نوشتن ایده‌ها و ترسیم طرح‌های ذهنی در اپلیکیشن Good Notes و همچنین امضای اسناد مهم به کمک اپلیکیشن DocuSign برخی از مهم‌ترین کاربردهای S Pen محسوب می‌شود.

امنیت بالا با Z Fold5

لو رفتن داده‌ها و اطلاعات حساس کاری و مالی، کابوس همیشگی مدیران بوده و در این شرایط، تضمین امنیت فضای کاری در برابر حملات سایبری اولویت و ضرورتی مهم و اجتناب ناپذیر است. پلتفرم فوق‌امنیتی Samsung Knox درZ Fold5 به عنوان راهکار امنیتی لایه لایه، حفاظت داده‌ها و اطلاعات را از سطح سخت‌افزار تراشه تضمین کرده است.

مدیران کسب و کارها، همچنین از طریق برنامه Knox Suite این گوشی، می‌توانند از راه‌حل‌های مبتنی بر فضای ابری شامل ابزارهای ایمن‌سازی، استقرار، مدیریت و تجزیه و تحلیل دستگاه‌ها بهره برده و قابلیت Knox Guard این گوشی نیز در برابر کلاهبرداری فعال است.

مقاومت فیزیکی بالای گوشی  Z Fold5

لولای گوشی گلکسی Z Fold5 برای بیش از 200 هزار بار تا شدن تضمین شده و صفحه نمایش آن نیز با Gorilla Glass Victus 2 محافظت می‌شود. این گوشی علاوه بر دارا بودن بدنه محکم و دوام و ماندگاری بالا، از استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب برخوردار است.

بهبود گردش کار

گلکسی Z Fold5 سامسونگ با بهبود گردش کاری و تجربه متصل اکوسیستم گلکسی، به پویایی و در دسترس بودن مدیران به عنوان ضرورت بهبود و ارتقای کسب‌وکار کمک می‌کند. قابلیت‌های این گوشی به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان در یک جلسه آنلاین تصویری، بدون نیاز به قطع ارتباط گلکسی Buds، از گوشی به یک دستگاه دیگر مانند تبلت‌ گلکسیTab S9+ متصل شد.

عدم نیاز دائمی به حمل لپ‌تاپ از دیگر مزایای این گوشی به شمار می‌رود. با قابلیت Samsung DeX این گوشی، می‌توان در هر مکان و زمان به یک مانیتور متصل شده و چندین برنامه را به صورت همزمان اجرا و مدیریت کرد.

همچنین، قابلیت Quick Share یا Link to Windows در گلکسی Z Fold5، با تسهیل اشتراک‌گذاری اسناد مالی و اطلاعات با افراد مختلف، برقراری ارتباط سازنده با سایر اعضای تیم و مشتریان را به عنوان یکی دیگر از نیازهای مدیریت بهینه، تامین می‌کند.

در ادامه ویدیویی تماشا می کنیم که کارشناس موبونیوز به بررسی گوشی زد فولد 5 سامسونگ پرداخته است.

شهروز چرکچی نیز با انتشار ویدیویی در صفحه آپارات به تست و بررسی گوشی کلکسی زد فولد 5 پرداخته است.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز