ساعت جی شاک رویایی دست یافتنی

ساعت جی شاک
تور لحظه آخری-کاماپرس

ساعت مچی می‌تواند باعث ساختن و یا خراب کردن ظاهر فردی شود. اما اگر ساعت را نمایانگر شخصیت خود بدانید، انتخاب آن، چندان هم دشوار نیست.

به گزارش کاماپرس، همان‌طور که هنگام خریدن کت‌وشلوار، برشی که بدنتان را زیباتر نشان می‌دهد، رنگی که بیشتر به پوستتان می‌آید و مدلی که مناسب شخصیت شماست، انتخاب می‌کنید؛ از همین روش‌ها نیز برای انتخاب ساعت استفاده کنید

در میان هزاران مدل ساعت مختلف باید بهترین گزینه را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

ساعت مچی کاسیو و مخصوصا ساعت جی شاک از این برند همیشه به امکانات ویژه اش معروف بوده است. اما چرا این ویژگی‌ها ساعت جی شاک را منحصر به فرد می‌کند؟ مگر یک ساعت مچی چقد می‌تواند امکانات داشته باشد؟ آیا ساعت‌های مچی با برند‌های دیگر این امکانات را دارند؟

در این مقاله قصد داریم تعدادی از امکانات ویژه‌ی ساعت‌های جی شاک که آن را نسبت به باقی برند‌ها از نظر امکانات منحصر به فرد میکند را بررسی کنیم!

راز آسمان پایتخت

– ساعت مچی جی شاک ، مثل روز در تاریکی

ساعت جی شاک برای اولین بار با توسعه ی نور پس زمینه “ای ال” دیدن صفحه ساعت را برای کاربر آسان کرده است. و با این تکنولوژی کاربردی بودن عملکرد نور شماره گیری را در مقایسه با لامپ کوچک مینیاتوری بهبود بخشیده است.

– ساعت جی شاک، مبدل نور به انرژی:
سیستم شارژ خورشیدی کاسیو که نور را به انرژی الکتریکی کافی تبدیل میکند.
دیگر به تعویض باتری حتی بعد از 10 سال احتیاجی نیست. !!
همانطور که میدانید خط تولید ساعت جی شاک، باتری ساعت هایش را به مدت 10 سال بیمه میکند.

با این حال ساعت جی شاک در سال 2008 رو به تولید باتری هایی آورد که با نور خورشید بتوانند خود را شارژ کنند و احتیاجی به تعویض باتری نداشته باشند.
باتری های سولار کاسیو با نور خورشید و یا نور مضنوعی مثل لامپ و پروژگتور میتوانند شارژ خود تامین کنند.

– ساعت جی شاک، نگهدار دقیق زمان (کنترل رادیویی):
ساعت جی شاک، مجهز به یک تابع پذیرش است که امواج رادیویی با زمان استاندارد را دریافت می کند و زمان را بطور خودکار تصحیح می کند و دقت بسیار بیشتری را نسبت به صفحه نمایش ساعت کوارتز ارائه می دهد.

برای مثال شما وقتی وارد تهران میشوید، به راحتی میتوانید امواج ساعت جی شاک را با شهر تهران تنظیم کنید و الگوریتم تنظیم را روی 6 ماه اول یا دوم سال قرار دهید (صرفا جهت یک ساعت اختلاف بین 6 ماه اول و دوم سال)

ساعت شما اتوماتیک 4 بار در روز خود را با امواج شهر شما تطبیق میدهد و احتمال خطا را به صفر میرساند.. !

این ویژگی را علاوه بر ساعت های جی شاک، ساعت های ادیفایس و پروترک و بی بی جی و جی ام اس ( که دیگر کالکشن های پر طرفدار ساعت کاسیو هستند) نیز دارند. !

– ساعت جی شاک، ساخته شده برای بهترین عملکرد های ورزشی:

ساعت های جی شاک، مجهز به امکاناتی برای استفاده گسترده در ورزش هستند. ازجمله کرنومتر، قدم شمار، تایمر شمارش معکوس با دقت صدم ثانیه و ….

– ساعت جی شاک، شکست ناپذیر در گرما و سرما:

جنگل نوردان و اهالی ورزش های کوهستانی و شرایط سخت، به خوبی اهمیت دوام ساعت جی شاک در سرما را درک میکنند.

– ساعت جی شاک و قابلیت اتصال به تلفن همراه:

برای اولین بار ساعت های جی شاک قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را فراهم کردند. (در سال 2012)

ویژگی جذاب و جوان پسند این ساعت، تنظیم ساعت از طریق تلفن همراه بود که قابلیت هایی مثل هشدار پیام، هشدار تماس، تنظیم زنگ هشدار (آلارم) و تنظیم شهر شما توسط امواج رادیویی (به بخش کنترل رادیویی مراجعه کنید) به این گونه ساعت ها افزوده شد.

علاوه بر آن، نشان دهنده ی میزان شارژ باتری ساعت جیشاک، از طریق تلفن همراه نیز امکان پذیر میباشد.

– ساعت جی شاک، مخصوص کوهنوردی:

این ویژگی برای چند مدل محدود از ساعت های جی شاک و بیشتر مخصوص دیگر کالکشن قدرتمند کاسیو به نام “پروترک” هست.

برای کوهنوردانی که میزان ارتفاع صعود کرده ی خود را قرار است بدانند، این ویژگی بسیار مهم و کار آمد است.

حال متوجه میشویم که یک ساعت مچی چقدر میتواند امکانات داشته باشد.

البته هستند برند هایی دیگر که امکانات ساعت جی شاک را دارند و حتی قابلیت هایی بیشتر حتی دارا هستند ولی محصولات ژاپنی و به خصوص کاسیو به اقتصادی بودن معروفند.

مثلا برندی مثل برایتلینگ که ساعت های غواصی ساخته و تولید میکند، قیمت 3 هزار دلار تا 30 هزار دلاری دارد و ابدا از لحاظ قیمت با ساعت جی شاک قابل مقایسه نیست.

علت توصیه ی ما به برند های ژاپنی علی الخصوص ساعت جی شاک و مابقی کاسیو ها، صرفه اقتصادی بالای آن ها به همراه قیمت مناسب آنهاست.

برای خرید ساعت های کاسیو میتوانید به سایت تیک تاک  گالری سر بزنید و لیست 700 مدل کاسیو و 300 مدل ساعت جی شاک متنوع را ببینید و لذت ببرید. !

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه ساعت تیک تاک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز