ریزش دلار در روز تاخت و تاز بیت کوین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز چهارشنبه 22 بهمن ماه 1399 با وجود تعطیل بودن بازارها در ایران شاخص دلار در بازارهای جهانی در برابر سایر ارزهای معتبر  ریزش نسبتا سنگینی کرده و دلار نیز در معدود معاملات بازار آزاد تغییر محسوسی نداشته اما بیت کوین همچنان در حال رشد است.

به گزارش کاماپرس، دلار امروز هم با وجود تعطیلی رسمی سالروز پیروزی انقلاب در بازار آزاد و معاملات پشت خطی در مرز 25 هزار تومان معامله شده و این در حالیست که بر اساس نرخ های اعلام شده توسط صرافی ملی ایران امروز۲۲ بهمن ۹۹ هر دلار آمریکا به مبلغ ۲۴ هزار و ۱۰۰  تومان فروخته می شود و تغییری ندارد. هر اسکناس یورو پول واحد اتحادیه اروپا نیز همچون دیروز به قیمت  ۲۹ هزار و ۱۰۰   تومان به فروش می‌رسد و این در حالیست که در بازار آزاد نرخ یورو طی روزهای اخیر از 30 هزار تومان گذشته است.

بازگشت صف خریددلار جلوی صرافی های بانکی

دیروز باز هم شاهد شکل گیری صف خرید دلار در مقابل صرافی های بانک ها بودیم و اگر تفاوت نرخ دلار دولتی و آزاد ادامه پیدا کند این صف ها نیز ادامه خواهد داشت. عامل تشدید کننده دیگر قیمت دلار نزدیک شدن به روزهای پایان سال است که به صورت سنتی تقاضا رادر بازار افزایش می دهد.

سود نوسان گیران از اظهارات تنش زای مسئولان ایران و آمریکا

راز آسمان پایتخت

فعالان بازار ارز فعل از نوسان گیری در بازاری که به واسطه اظهارات اخیر بایدن و وزیر اطلاعات ایران غبارآلودتر از روزهای ابتدایی هفته شده سود می برند اما دست دلالان همزمان روی ماشه فروش است چرا که کوچک ترین اظهار نظر مثبت از سوی افرادی که اکنون عامل کمرنگ شدن امیدها رفع سریع تحریم ها هستند، موجب ریزش سنگین دلار می شود.

عقب نشینی شاخص‌دلار

وضعیت دلار در بازارهای جهانی نیز مطلوب نبود و ایسنا گزارش کرده است که شاخص دلار در معاملات امروز با ۰.۴۸ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰.۵۰۷ واحد بسته شد. در معاملات بازارهای ارزی آسیا نیز امروز هر دلار با ۰.۵۴ درصد کاهش به ۱۰۴.۵۹۸ ین رسید.

بیت کوین آماده هجوم به مرز 50 هزار دلاری

همین خبرگزاری به نقل از سی ان بی سی اعلام کرده است که برای دومین روز متوالی، بیشتر ارزهای دیجیتالی صعودی ماندند که در بین ارزهای اصلی صعود بیتکوین و بایننس کوین از سایر ارزهای بیشتر بود.آخرین قیمت اعلام شده برای بیت کوین ۴۷ هزار و ۴۰.۶۲ دلارکه نشان می دهد افزایش قیمت این ارز معروف دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹.۸۹ درصد بوده است. این درحالیست که بعد از اظهارات اخیر ایلان ماسک در حمایت از بیت کوین بسیاری از تحلیل گران مقصد بعدی قیمت این رمز ارز را مرز 50 هزاردلار برشمرده اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز