رکوردشکنی عجیب تون کوین

جهش ناگهانی قیمت بیت کوین بالای مرز 72 هزار دلاری  باعث شده تا ارزهای دیجیتال مختلف رکوردشکنی داشته باشند و رشد قیمتی زیادی را تجربه کنند. یکی از آن ارزهای دیجیتال تون کوین است که طی چند روز اخیر سود هنگفتی را به دست آورده است.

به گزارش کاماپرس، طی چهار روز گذشته رمزارز تون کوین بالغ بر 17 درصد رشد قیمتی را تجربه کرد و به مرز 6.26 دلاری رسید. براساس داده‌های منتشر شده از سایت کوین جیکو، رمزارز تون کوین طی یک ماهه اخیر بالغ بر 120 درصد رشد قیمتی را به دست آورده است. همزمان با گرم شدن بازار آلت کوین‌ها، عوامل افزایش دهنده قیمت تون اطمینان می‌دهند که این رمزارز رشد بیشتری را به دست خواهد آورد. این پیش بینی سبب شده تا حجم معاملات تون کوین پیشرفت قابل توجهی داشته و به رشد 243 درصدی دست پیدا کند. افزایش فعالیت‌ها سبب شده تا ارزش بازاری تون از مرز 21.62 میلیارد دلار عبور کند. در صورتی که گاوهای بازار این رمزارز یک حرکت بزرگ دیگر صورت بدهند، احتمالا تون بتواند جایگاه کاردانو را تصاحب کرده و در مقام دهم بین ارزهای دیجیتال قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

عوامل موثر روی رشد نرخ تون کوین

با وجود اینکه رشد قیمتی بیت کوین روی افزایش قیمت تون بیشتر اثر را گذاشته اما نباید وجود دیگر عوامل محرک اعم از راه اندازی سیستم درآمدزایی تلگرام برای صاحبان کانال‌ها، با پرداخت سهم تبلیغات به صورت تون و همچنین رونمایی برنامه پاداش تون، را در رشد نرخ این ارز دیجیتال نادیده گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز