رونمایی از شاسی بلند جدید تویوتا با چهره رولزرویس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاسی بلند تویوتا سنچوری برای دهه‌ها یکی از محبوب‌ترین سدان‌های لوکس ژاپن بوده است. اکنون این شرکت از جدیدترین نسخه این مدل رونمایی کرده که شباهت چشمگیری با مدل رولزرویس کولینان دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا سنچوری جدید دارای چهار صندلی و فضای داخلی مجلل بوده و شکل جعبه‌ای و‌ قسمت جلوی و میانی آن همگی یادآور شاسی بلند رولز رویس هستند.

بیشتر بخوانید:

با این حال شاسی بلند جدید تویوتا در دو نوع استاندارد و اسپرت عرضه می‌شود که هر دو دارای چهار صندلی بوده و گزینه‌ای برای پنج صندلی وجود ندارد.

راز آسمان پایتخت

با این حال، هر دو صندلی عقب مانند صندلی‌های درجه یک هواپیما از قابلیت خم شدن برخوردار بوده و همچنین دارای دسته‌های بزرگ با تبلت‌های ویندوزی و صفحه‌نمایش سرگرمی هستند.

از آنجا که تویوتا سنچوری یکی از زیباترین کابین‌ها را ارائه می‌کند، سرنشینان جلو نیز از طراحی شیک و راحت و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی بزرگ بهره‌مند خواهند شد.

این خودرو با یک پیشرانه هیبریدی ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر می‌تواند تا ۴۰۶ اسب بخار قدرت تولید کرده و تا ۵۳ کیلومتر رانندگی برقی خالص انجام دهد.

جالب‌ترین نکته درباره این خودرو، درهای عقب کشویی آن در مدل اسپرت و پارتیشن شیشه‌ای چند لایه است که مانند کابین عقب را از قسمت بار جدا می کند.

شاسی بلند سنچوری جایگزین سدان نمی شود اما در کنار آن تنها در برخی از نمایندگی‌های تویوتا به فروش خواهد رسید تا با همتایان انگلیسی خود رقابت کند.

قیمت این خودرو در هنگام عرضه در ژاپن حدود ۱۷۰ هزار دلار تخمین زده شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز