روش های خرید تتر را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ظهور ارزهای دیجیتال مختلف باعث رونق بازار کریپتو شده است. اما کارکرد این رمزارزها با هم متفاوت است و براساس اهداف گوناگونی ایجاد شده‌اند. تتر یکی از انواع رمزارزها است که با هدف ایجاد ثبات در بازار رمزارزها ایجاد شد و هم اکنون یکی از ارزهای دیجیتال پرکاربرد بازار است. معامله گران به منظور خرید تتر باید به درگاه معتبر مراجعه کرده و سپس معامله را انجام دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تتر به دلیل ثبات قیمتی محبوبیت زیادی دارد. این ارز دیجیتال محبوب به دلار آمریکا وابسته است یعنی ارز مذکور از آن حمایت می‌کند و به ازای هر یک تتر یک دلار آمریکا در بانک نگهداری می‌شود. همین موضوع سبب شده تا اشخاص زیادی به این رمزارز توجه داشته باشند و آن را امن تلقی کنند. در واقع اغلب معامله گران، حتی معامله گران حرفه‌ای به منظور تسهیم ریسک سبد خود، تعدادی تتر در کیف پولشان نگهداری می‌کنند.

خرید تتر به شکل مستقیم یا غیرمستقیم؟!

نحوه خرید تتر مانند دیگر رمزارزها است. در واقع افراد امکان خرید مستقیم و غیرمستقیم این ارز دیجیتال را دارند. افرادی که مایل به خرید تتر به روش مستقیم هستند باید ابتدا میزان تتر را مشخص کرده و سپس با واریز مبلغ تعیین شده به حساب فروشنده و ارسال آدرس کیف پول تتر، تترهای خریداری شده را دریافت کنند. اما در روش غیرمستقیم معامله گران با مراجعه به صرافی آنلاین معتبر رمزارزی، اقدامات لازم را انجام داده و سپس در بستری امن تتر مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند.

معمولا خرید به روش غیرمستقیم و از طریق درگاه آنلاین و امن معاملاتی توصیه می‌شود. زیرا درگاه‌های امن معاملاتی به منظور عدم پولشویی و جرم‌های مشابه، ابتدا به صورت کامل ثبت نام و احراز هویت کاربران را انجام می‌دهند و مدارک شناسایی لازم را از معامله گران دریافت می‌کنند سپس مجوز خرید و فروش تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری را صادر می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

تتر را از اکسکوینو بخرید

اکسکوینو یکی از این درگاه‌های معتبر محسوب می‌شود که امکان خرید تتر یا هر رمزارز دیگری را در بستری امن فراهم کرده است. افراد با مراجعه به اکسکوینو و پس از ثبت نام در این درگاه و طی کردن مراحل احراز هویت امکان خرید تتر را دارند. احراز هویت از طریق وبسایت اکسکوینو کمتر از یک روز زمان می‌برد. لازم به ذکر است که احراز هویت آنی از طریق اپلیکیشن اکسکوینو نیز قابل انجام است و این فرآیند کمتر از پنج دقیقه زمان می‌برد.

البته بعد از طی کردن مراحل مذکور لازم است افراد موجودی حساب خود را افزایش داده و سپس به خرید تتر و دیگر رمزارزها بپردازند.

اکسکوینو یک پلتفرم معاملات آنلاین و کیف پول امن برای ارزهای دیجیتال است. این سامانه همواره تلاش کرده تا با ایجاد بستری امن و رایگان برای معامله رمزارزها، صنعت ارزهای دیجیتال را در کشور تقویت کند و به انجام آسان معاملات این نوع ارزها کمک کند. این مجموعه می‌کوشد تا با ایجاد بستر امن معاملاتی و پلتفرمی با رابط کاربری آسان و روان، زمینه انجام تراکنش‌های نامحدود رمزارزی را فراهم کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز