روش محاسبه قیمت اجاره اتوبوس

اجاره اتوبوس با توجه به فضای جادار و راحت آن و همچنین مقرون به صرفه بودن از نظر هزینه‌های سوخت، تعمیر و استهلاک، گزینه مناسبی برای ترددهای گروهی اعم از سفر، تور، سرویس‌ مدرسه و ادارات به شمار می‌­رود.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر با توجه به کاربردهای متعدد اجاره اتوبوس در موقعیت‌های گوناگون، بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل، انواع اتوبوس را با امکانات و شرایط گوناگونی اجاره می‌دهند. قیمت اجاره با توجه به عوامل متعدد اعم از اجاره روزانه اتوبوس یا اجاره ساعتی اتوبوس و موارد دیگر متغیر است؛ از این رو آشنایی با این عوامل برای اجاره اتوبوس با کم‌ترین هزینه، اهمیت دارد.

در این گزارش روش محاسبه قیمت اجاره اتوبوس تشریح شده است.

برای چه مواردی می‌توان اتوبوس رزرو کرد؟

اجاره اتوبوس برای تردد و حمل و نقل گروهی برای اهداف متفاوت امکان‌پذیر است. از جمله این کاربردها می‌توان به اجاره اتوبوس بین شهری برای سفر و تورهای گردشگری، اجاره اتوبوس درون شهری برای ایاب و ذهاب مهمانان مراسم عروسی یا ختم، سرویس مدارس، اردوها، باشگاه‌های ورزشی و ادارات یا حتی برای جابه‌جایی کارکنان شرکت‌ها به همایش‌ها و مراسم‌های گوناگون اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره اتوبوس

اجاره اتوبوس در تهران و سراسر ایران با توجه به ظرفیت اتوبوس موردنظر، نوع اجاره آن مانند دربستی بودن، اجاره با راننده یا بدون راننده و مواردی از این قبیل متفاوت است. به عنوان مثال برای اجاره اتوبوس بدون راننده باید مدارکی همچون کارت ملی و شناسنامه، گواهینامه معتبر، چک و سفته و همچنین کارت واکسیناسیون در صورت نیاز ارائه کرد. این در حالی است که اجاره اتوبوس با راننده نیازی به ارائه مدارک نداشته و مسئولیت تمامی اتفاق‌ها بر عهده راننده است.

از طرفی اجاره اتوبوس برای سفر در سراسر ایران به دو شکل در اختیار و اجاره برای مسیر مشخصی انجام می‌شود. اجاره اتوبوس در اختیار یا دربستی به این صورت است که راننده در تمام مدت سفر همراه شما خواهد بود، اما در اجاره اتوبوس برای مسیر مشخص، راننده تنها شما را به مقصد رسانده و سپس برای بازگرداندن به دنبالتان می‌آید.

چگونگی تعیین قیمت اجاره اتوبوس

به طور کلی هزینه اجاره اتوبوس در مقایسه با خودروهای شخصی پایین‌تر و به‌صرفه‌تر است؛ با این حال، قیمت اجاره اتوبوس در همه موارد یکسان نبوده و هزینه‌ نهایی آن براساس مولفه‌های متعددی تعیین می‌شود. برخی از عوامل تعیین‌کننده قیمت اجاره اتوبوس در ادامه آمده است.

مدل اتوبوس: نخستین موردی که بر قیمت اجاره اتوبوس موثر است، مدل و برند اتوبوس است. می‌توان انواع اتوبوس‌های مان، مارال، ولوو و اسکانیا را برای سفر رزور کرد.

وی آی پی یا عادی بودن اتوبوس: اتوبوس‌های وی آی پی با توجه به برخورداری از امکانات رفاهی همچون امکانات گرمایشی، سرمایشی، تهویه، امکانات صوتی و تصویری، صندلی‌های تخت شو، پریز برق و امثال آن در مقایسه با اتوبوس‌های نیمه وی آی پی یا عادی گران‌تر است.

 مدت زمان اجاره اتوبوس: نکته دیگری که در محاسبه قیمت اجاره اتوبوس بررسی می‌شود، مدت زمان اجاره است. اجاره اتوبوس به دو شکل اجاره روزانه و اجاره ساعتی انجام و هزینه آن نیز معمولا به صورت‌ روزانه، ساعتی، هفتگی و ماهانه محاسبه می‌شود.

ظرفیت اتوبوس: ظرفیت اتوبوس نیز بر قیمت اجاره آن تاثیرگذار است. در حال حاضر امکان اجاره انواع اتوبوس با ظرفیت‌های 25 تا 44 نفر برای کاربردهای متعدد از جمله سفرهای درون شهری، برون شهری، بین شهری، سرویس مدارس و ادارات و سرویس ایاب و ذهاب مراسم‌ها وجود دارد. از این نظر اگر تعداد افراد موردنظر کمتر از 20 نفر باشد، اجاره مینی بوس گزینه به صرفه‌تری است.

اجاره اتوبوس با «پی سپار»

پی سپار، یکی از مراکز معتبر در زمینه خدمات حمل و نقل مسافران اعم از اجاره خودرو و تامین وسیله نقلیه در بخش‌های گوناگون گردشگری، انتقال پایانه‌ها، تردد درون شهری، دربستی بین شهری و نظایر آن است. این مجموعه با برخورداری از پرسنل مجرب، رانندگان کارآزموده و انواع خودروهای ون، اتوبوس، مینی بوس و سواری ایرانی و خارجی، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود فراهم کرده است که از جمله آنها می­‌توان به ضمانت کیفیت خدمات، قیمت‌ مناسب، سرعت بالا و پشتیباتی 24 ساعته اشاره کرد.

متقاضیان برای اجاره انواع اتوبوس می‌توانند به وبسایت https://peysepaar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02144117400 و 09904040515 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی سپار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز