رزرو هتل در شهر بکر ترک زبان های ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تبریز یکی از شهرهای خوش آب و هوای ایران است که سفر به آن در تابستان لذت زیادی دارد. این منطقه خوش آب و هوای شمال غربی کشور به دلیل اینکه مدتی پایتخت ایران بوده، آثار باستانی زیادی را در دل خود جای داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تبریز با وجود آب و هوای مناسب و آثار تاریخی فراوان که از مان خوارزمشاهیان، ایلخانان، اتابکان، صفویان و ولیعهدنشین قاجار دارد، همواره مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی قرار دارد. بیشتر مردم ساکن تبریز، ترک آذری هستند و تعداد کمی از آن‌ها به طور کامل فارسی صحبت می‌کنند. به همین دلیل اگر مسافران به زبان ترکی تسلط داشته باشند یا با شخصی که ترک زبان است به این منطقه مسافرت کنند راحت‌تر امکان بازدید، خرید و رفت و آمد در این شهر را خواهند داشت. به هر حال با هر نیتی که به شهر تبریز سفر دارید، رزرو هتل را فراموش نکنید. مخصوصا اگر به زبان ترکی مسلط نیستید، رزرو آنلاین هتل می‌تواند بسیار کمک کننده باشد تا در زمان رسیدن به مقصد برای پیدا کردن اقامتگاه و جای مناسب دچار سردرگمی نشوید و بلافاصله با احراز هویت، به اتاق خود در هتل رزرو شده مراجعه کرده کنید. در ادامه برای راحتی کار شما، تعدادی از هتل‌های معروف شهر تبریز معرفی خواهند شد؛

هتل بین المللی شهریار

یکی از گزینه‌های مناسب برای اقامت در شهر تبریز، هتل بین المللی شهریار است که در سال 1386 افتتاح شد. این هتل پنج ستاره در ابتدای جاده ائل گلی قرار گرفته و در نزدیکی امکان و جاذبه‌های مهم گردشگری این شهر قرار دارد. مسافران از این هتل تا پارک ائل گلی، موزه آذربایجان، مقبره الشعرا، موزه قاجار و فرودگاه تبریز 10 تا 20 دقیقه فاصله دارند. هتل شهریار سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر با امکانات لوکس به مسافران داخلی و خارجی خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مجالس و جلسات مختلف کاری و دوستانه است. زیرا در این هتل رستوران‌های مناسب با انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ بزرگ، سالن آمفی تئاتر، کنفرانس، تالار پذیرایی با نام‌های زرین و یاقوت وجود دارد.

هتل گسترش

در صورتی که مایل به اقامت در هتلی نوساز با امکانات مناسب هستید، این امکان را دارید تا در هتل گسترش تبریز اتاق رزرو کنید. این هتل بالغ بر 50 سال سابقه خدمت رسانی به مسافران شهر تبریز را دارد، اما از آنجایی که سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت، اکنون با تجهیزات لوکس و مناسب به گردشگران خدمات ارائه می‌دهد. این هتل دارای رستوران فست فود، یک سالن چندمنظوره، سالن برگزاری همایش‌ها، کنفرانس، جلسات، جشن‌ها و ضیافت‌ها است. ضمنا مسافران این هتل می‌توانند از سالن مجهز بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و حوضچه آبسرد این مجموعه نیز نهایت استفاده را داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

هتل پارس ائل گلی

مسافران شهر تبریز با رزرو اتاق در هتل پارس ائل گلی تبریز امکان اقامت در فضایی دلباز و سرسبز را خواهند داشت. این هتل سال 1380 در یک مکان بی‌سر و صدا و در یک منطقه بکر فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تا به حال با بهره گیری از آخرین و به روزترین اصول و متدهای هتلداری مدرن و برخورداری از امکانات و پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده به مسافران خدمت رسانی می‌کند. مسافران با رزرو اتاق در هتل ائل گلی در مدت زمان کوتاهی امکان حضور در بوستان ائل گلی، مسجد کبود، حمام نوبر و عمارت کلاه فرنگی را دارند. این هتل نیز امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و باشگاه بیلیارد دارد.

هتل پارس تبریز-کاماپرس

در صورتی که عازم تبریز هستید، امکان رزرو هتل های مذکور از طریق سفرانه وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز