رزرو هتلی آرام و به دور از سر و صدا در شهر تهران/ هتل پارک وی چه ویژگی هایی دارد؟

لست سکند

یکی از هتل‌های سه ستاره باقدمت تهران، هتل پارک وی است. هتل پارک وی تهران بعد از انقلاب با امکانات رفاهی مناسب تاسیس شد. این هتل در بلندترین خیابان تهران، ولیعصر، در کنار چهارراه پارک وی و بزرگراه چمران قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، سال 1375 در کنار پارک وی هتلی با نام همین پارک افتتاح شد که مانند دیگر هتل‌های قدیمی تهران چندان بزرگ نبود. این هتل با وجود اینکه نسبت به هتل آزادی یا استقلال بزرگ نیست و تنها 30 واحد اقامتی و سوئیت دارد اما توانسته خدمات رفاهی مناسبی را برای مسافران و توریست‌های داخلی و خارجی فراهم کند. این هتل در دو طبقه احداث شده و 12 اتاق آن در طبقه اول و 18 اتاق آن در طبقه دوم قرار دارد. اتاق‌های این هتل به دو تخته توئین، دبل، سوئیت جونیور، سه تخته بیزینس و فمیلی تقسیم می‌شود. همه اتاق‌های این هتل به شبکه فیلم داخلی، صندوق امانات، تلفن، تلویزیون، سیستم اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع، کف پوش موکت، مبلمان، آباژور، میز توالت و جالباسی، آب معدنی رایگان، حمام و حوله، سرویس فرنگی و سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی مجهز هستند. ساکنان تمامی اتاق‌های هتل پارک وی تهران این امکان را دارند تا به صورت رایگان از اینترنت وای فای این مجموعه استفاده کنند. ویو برخی اتاق‌های این هتل فضای سبز مجموعه و بعضی دیگر ساختمان‌های روبروی هتل است. هتل پارک وی تهران در سال 1401 مورد بازسازی قرار گرفت تا امکانات رفاهی بهتری را در اختیار مسافران بگذارد.

این هتل از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین نقطه تهران قرار گرفته و مسافران ساکن در آن به راحتی امکان دسترسی به نقاط مهم و کلیدی شهر تهران را دارند. هتل پارک وی با نمایشگاه بین المللی تهران، سالن اجلاس سران، سازمان صدا و سیما، مجموعه فرهنگی سعدآباد، پیست اسکی توچال، ارتفاعات شمیران و پارک ملت فاصله چندانی ندارد. همچنین افرادی که با سفارت‌های آلمان، ترکیه و روسیه سروکار دارند، می‌توانند با رزرو اتاق در این هتل طی مدت زمان کمی در این سفارتخانه‌ها حضور پیدا کنند. ضمنا این هتل خارج محدوده ترافیکی قرار گرفته و افراد با هر نوع وسیله نقلیه و پلاکی می‌توانند خود را به آن برسانند و از این بابت مشکلی نخواهند داشت.

هتل پارک وی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که هتل پارک وی دارای پارکینگ خصوصی رایگان برای مهمانان است. مسافران بعد از رزرو اتاق در این هتل، بدون هماهنگی قبلی با مسئولان یا نگهبانی این مجموعه، امکان استفاده از پارکینگ را خواهند داشت.

دسترسی مسافران این هتل به امکانات رفاهی و تفریحی نیز راحت است زیرا هتل پارک وی تهران در میانه مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش قرار گرفته است. استخر، بیلیارد و سالن ورزشی از جمله امکانات مورد توجه این هتل است. علاوه بر این امکانات رفاهی، هتل پارک وی برای مسافران اتاق ماساژ نیز تبیین کرده تا سبد خدمات آن تکمیل شود.

این هتل یک رستوران مناسب دارد که در آن انواع غذاها با مواد مناسب طبخ و ارائه می‌شود. در صورتی که شخصی مایل به دیدار دوستان یا همکاران خود در فضای صمیمی‌تری از این هتل باشد، می‌تواند به کافی شاپ این مجموعه سر بزند. همچنین هتل پارک وی تهران دارای سالن‌های همایش مناسب با امکانات گرمایشی و سرمایشی است که برای برگزاری انواع ورکشاپ‌ها و جلسات کاری، جلسات آموزشی و گردهمایی‌ها مناسب به نظر می‌رسد.

این هتل یکی از هتل‌های قیمت مناسب شهر تهران محسوب می‌شود که افراد امکان رزرو آنلاین آن را از طریق سایت سفرانه دارند. افرادی که از طریق سایت سفرانه نسبت به رزرو اتاق در هتل پارک وی تهران اقدام کنند، امکان استفاده از تخفیف‌ ویژه را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز