رزرو سریع و آسان هتل پارسیان آزادی با سفرانه

رزرو هتل آزادی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل پارسیان آزادی، از جمله قدیمی ترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود. اما همچنان جایگاه خود را به عنوان یکی از اقامتگاه‌های باکیفیت پایتخت حفظ کرده است. این ساختمان عظیم در بزرگراه چمران در شمال تهران به صورت برجسته‌ای قرار دارد. هدف هتل پارسیان آزادی از ابتدا ارائه خدمات پنج ستاره به مهمانانی بوده است که مایلند امکاناتی عالی را تجربه کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی این هتل و بررسی قیمت روز واحدهای اقامتی آن می‌پردازد.

امکانات و خدمات هتل پارسیان آزادی

هتل آزادی از نظر امکانات رفاهی و خدماتی، تمامی انتظارات یک هتل پنج ستاره را برآورده می‌کند. برخی از امکانات هتل شامل استخر، اسپا، سونا، سالن بدنسازی و کافی شاپ 24 ساعته می‌شود. شایان ذکر است که بخش‌های متعددی از این اقامتگاه لوکس جهت آسایش و رفاه هرچه بیشتر معلولان طراحی شده است. کارکنان هتل پارسیان آزادی دو زبانه، خوش برخورد و مجرب هستند. برندهای ملی و بین اللملی بسیاری در لابی هتل با محصولات باکیفیت خود حضور دارند. از فرش و چرم گرفته تا سوغاتی‌های دیگر مانند شکلات، چای گیاهی و صنایع دستی را شامل می‌شود. کانسیرج از دیگر خدمات هتل آزادی تهران است. در این شرایط مهمانان می‌توانند از خدمات ویژه در هتل یا خارج از هتل بهره مند شوند. این اقامتگاه از سیستم یکپارچه صرفه جویی انرژی BMS استفاده می‌کند و عنوان اولین هتل دوستدار محیط زیست و هتل سبز ایران را به نام خود ثبت کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

میزبانی هتل از چهره‌های شاخص

این هتل پس از بازسازی میزبان چهره‌های سیاسی، ورزشی، هنری و بسیاری از افراد مشهور و مهم بوده است. بان کی مون، کوفی عنان، کاترین اشتون، خاویر سولانا رئیس جمهور ونزوئلا، ماهاتیر محمد نخست وزیر هند، زیگمار گابریل معاون صدراعظم آلمان و وزارت اقتصاد اتریش از جمله مهمانان شاخص این هتل بوده‌اند. اعضای تیم فوتبال آث میلان، تیم ملی فوتبال، برایان تریسی، کیتارو و شهرداد روحانی، پروفسور سمیعی از دیگر چهره‌های شاخص دنیا هستند که تجربه اقامت در هتل آزادی تهران را داشته‌اند.

رزرو هتل با آژانس مسافرتی سفرانه

هلدینگ فرهیختگان تجارت قرن با نام تجاری سفرانه با امکان مشاهده قیمت روز انواع هتل‌ها به مدت 13 سال است که در صنعت گردشگری فعالیت می‌کند. با عضویت در وبسایت مجموعه می‌توان از انواع تخفیفات فصلی جهت رزرو هتل‌های بسیاری از جمله هتل آزادی تهران بهره برد. قیمت روز یک شب اقامت در اتاق دو تخته توئین و دو تخته دبل به ترتیب شامل سه میلیون و 700 هزار تومان و سه میلیون و 850 هزار تومان می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه اقامت متناسب با طبقه هتل نیز تغییر می‌کند. قیمت روز رزرو سوئیت جونیور متناسب با طبقه انتخاب شده از مبلغ پنج میلیون و 900 هزار تومان تا شش میلیون و صد هزار تومان تغییر می‌کند. سوئیت رویال و سوئیت پرزیدنتال از دیگر واحدهای اقامتی لوکس این هتل پنج ستاره است. سوئیت رویال با مبلغ 9 میلیون و 250 هزار تومان و سوئیت پرزیدنتال با هزینه 25 میلیون تومان رزرو می‌شود. درصورت رزرو هتل از طریق این مجموعه، کنسلی یا تغییر تاریخ رزرو، مسافر ملزم به پرداخت هیچگونه جریمه‌ای نمی‌شود. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شبکه‌های اجتماعی سفرانه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز