نزدیک ترین هتل های تهران به نقاط گردشگری محبوب

هتل های تهران-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

موقعیت مکانی هتل عامل مهمی است که می‌تواند بر هزینه سفر تاثیر بگذارد. قیمت روز هتل‌ها در مقاصد توریستی پرطرفدار یا نواحی تجاری مرکزی، گران‌تر از هتل‌های مناطق کمتر محبوب هستند. تهران بدون شک شلوغ‌ترین شهر ایران است. جاذبه‌های گردشگری متعدد، امکانات رفاهی عالی، مراکز درمانی با کیفیت بالا، مراکز خرید متنوع و عوامل تجاری از دلایل اصلی سفر گردشگران به تهران است. برای رفاه حال گردشگران پایتخت، هتل‌های متنوعی در تهران فعالیت می‌کنند که شاید خود تهرانی‌ها با آن‌ها آشنایی نداشته باشند. اگر قصد اقامت در بهترین هتل‌های تهران با بهترین قیمت روز را دارید، از خواندن این مطلب غافل نشوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی هتل‌های محبوب نزدیک نقاط گردشگری پرطرفدار می‌پردازد.

هتل‌های نزدیک به برج میلاد

اقامت در مسافت اندک با برج میلاد به عنوان یک نقطه کانونی مهم در برگزاری انواع نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف برای بسیاری از مسافران حائز اهمیت است. هتل هما تهران به اندازه 17 دقیقه و هتل لاله به میزان 22 دقیقه با خودرو از برج میلاد فاصله دارد. هتل آپارتمان تاج محل تهران تقریبا در فاصله شش کیلومتری از برج میلاد واقع شده است. هتل نیلو از دیگر هتل‌های سه ستاره محبوب پایتخت 19 دقیقه با خودرو تا برج میلاد فاصله دارد.

بهترین اقامتگاه‌های محبوب در نزدیکی پل طبیعت

پل طبیعت از جمله جاذبه‌های گردشگری محبوب میان پایتخت نشینان و مسافران است. این پل دو بوستان طالقانی و پارک آب و آتش را بهم متصل می‌کند. هتل‌های بسیاری در اطراف این سازه زیبا قرار دارند. هتل آپارتمان رونیا، هتل آپارتمان ستیا و هتل پاریز تقریبا بین چهار الی پنج دقیقه با خودرو از پل طبیعت فاصله دارند. هتل آپارتمان طوبی تهران تقریبا در فاصله دو کیلومتری پل واقع شده است.

درکه و هتل‌های زنجیره‌ای گروه پارسیان

درکه از جمله محله‌های قدیمی در شمال غرب تهران است. طبیعت زیبای درکه به ویژه جنگل و آبشار کارا، آبشار جوزک، هفت حوض و بسیاری از موارد دیگر آن را به یک نقطه توریستی محبوب تبدیل کرده است. هتل آزادی و هتل استقلال تهران دو اقامتگاه لوکس و پنج ستاره هستند که تقریبا به میزان 9 تا 11 دقیقه با خودرو از این منطقه زیبا فاصله دارند. هتل اوین، هتل اسپیناس و هتل الماس زعفرانیه از دیگر اقامتگاه‌های نزدیک به درکه محسوب می‌شوند. این هتل‌های پنج ستاره از قیمت روز بالایی برخوردار هستند اما با وجود تخفیف‌های فصلی می‌توان اقامتی مقرون به صرفه‌ را تجربه کرد.

راز آسمان پایتخت

بهترین اقامتگاه‌های نزدیک به بازار بزرگ

بازار بزرگ تهران نه تنها برای مسافران تجاری بلکه برای گردشگران یک منطقه مهم محسوب می‌شود. ترافیک و ازدحام در این بخش از تهران بسیاری از افراد را خسته و کم انرژی می‌کند. بهترین کار، اقامت در یکی از بهترین هتل‌های تهران در نزدیکی این مرکز تجاری است. ضمن آن که در اطراف بازار بزرگ نقاط تاریخی مهمی نیز وجود دارد. هتل بزرگ فردوسی تهران، هتل شهریار، هتل گلستان و هتل مهر از جمله اقامتگاه‌های با فاصله اندک تا بازار هستند.

نزدیک ترین هتل را از کجا رزرو کنیم؟

آژانس گردشگری سفرانه با ارائه انواع تخفیفات فصلی برای بسیاری از هتل‌های تهران بهترین قیمت روز را به کاربران پیشنهاد می‌کند. این مجموعه برای هتل پارسیان کوثر و هتل اسپیناس پالاس، تخفیف ده درصدی و برای هتل لاله تهران تخفیف 25 درصدی درنظر گرفته است. هتل بزرگ فردوسی تهران و هتل هما از تخفیف یک و سه درصدی جهت رزرو برخوردار هستند. با مراجعه به وبسایت سفرانه می‌توان از تخفیفات فصلی و مقرون به صرفه‌ترین قیمت روز برای بسیاری از هتل‌های پایتخت آگاهی یافت.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نزدیک ترین هتل های تهران به نقاط گردشگری محبوب

  1. سالار حسینی گفته:

    هتل استقلال تهران من یبار دعوت شدم عروسی
    چه خرجی کرده بود داماد از کسی کادو هم قبول نکرد
    ماشالله بنیه مالی خوبی داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز