رزرو سریع و آسان هتل درویشی مشهد با سایت سفرانه

رزرو هتل مشهد-کاماپرس
لست سکند

مسافران مشهد معمولا برای زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر سفر دارند به همین دلیل ترجیح می‌دهند در نزدیکی این مکان اقامتگاه رزرو کنند. حال اگر مسافران علاوه بر مسئله نزدیکی به مجهز و کامل بودن اقامتگاه خود حساس باشند می‌توانند به هتل مجلل درویشی سر بزنند. اتاق‌های این هتل مشهد به صورت اینترنتی نیز قابل رزرو هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هتل مجلل درویشی یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد است که در انتهای خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته و فاصله چندانی با حرم مطهر ندارد. گذشته از نزدیکی، تجهیزات لوکس و امکانات متنوع این هتل باعث شده تا توریست‌های خارجی و مسافران داخلی جذب آن شوند.

هتل درویشی مشهد-کاماپرس

بازه قیمتی رزرواسیون در هتل مجلل درویشی

کف قیمتی رزرو اتاق در این هتل مشهد 2 میلیون و 155 هزار تومان است. در صورتی که مایل به رزرو ارزان‌ترین اتاق این هتل هستید، باید گزینه یک تخته فصل اکونومی را انتخاب کنید که در طبقات اول تا سوم قرار دارد. یک تخته فصل استاندارد این هتل که در طبقات چهارم تا یازدهم آن قرار دارد، با پرداخت هزینه 2 میلیون و 355 هزار تومان قابل رزرو است.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که شخصی به همراه یکی از اعضای خانواده یا همسر خود به مشهد سفر کند و قصد رزرو اتاق در هتل مجلل درویشی را داشته باشد بهتر است دو تخته فصل اکونومی آن را رزرو کند. نرخ این نوع اتاق که در طبقات اول تا سوم هتل مذکور قرار گرفته 2 میلیون و 830 هزار تومان است.

سه تخته فصل اکونومی نیز گزینه مناسبی برای دو نفر است که مایلند یک تخت اضافه در اتاق خود داشته باشند. نرخ رزرو این اتاق که در طبقات چهارم تا یازدهم قرار گرفته به 3 میلیون و 780 هزار تومان می‌رسد.

اتاق مجهز سه تخته اسپا با قیمت 3 میلیون و 870 هزار تومان قابل رزرو است. این اتاق امکانات رفاهی مناسبی مانند مبل راحتی، میز کار و … دارد.

سوئیت دو تخته فصل استاندارد در طبقات چهارم تا یازدهم هتل قرار گرفته و با پرداخت 4 میلیون و250 هزار تومان قابل رزرو است. دو تخته کوئین هم انتخاب مناسبی برای دو نفر است که نرخ رزرو آن به 4 میلیون و 880 هزار تومان می‌رسد.

خانواده‌ها یا گروه‌های چهار نفره امکان اقامت در این هتل را دارند. این تعداد می‌توانند اتاق چهار تخته فصل اکونومی را با نرخ 5 میلیون و 200 هزار تومان رزرو کنند. چهار تخته فصل استاندارد نیز گزینه مناسبی برای چهار نفر است و نرخ رزرو یک شب آن 5 میلیون و 770 هزار تومان است.

سایر اتاق‌های هتل مجلل درویش لوکس محسوب می‌شوند و نرخ بالایی دارند. به عنوان مثال سوئیت امپریال دو تخته که نرخ یک شب رزرو آن 6 میلیون و 630 هزار تومان است. سوئیت دوبلکس پرزیدنتال دو تخته که به امکانات لوکس مانند تلویزیون مخصوص، حمام شکیل و … مجهز شده، از جمله اتاق گران قیمت هتل درویشی است و برای رزرو آن باید 10 میلیون و 340 هزار تومان پرداخت کرد. پنت هاوس دو تخته این هتل نیز بسیار لوکس است و هزینه رزرو آن در مرز 12 میلیون و 245 هزار تومان قرار دارد.

گران قیمت‌ترین اتاق هتل مجلل درویشی، سوئیت دوبلکس چهار تخته تاپ وی آی پی آن است که هزینه رزرو آن به 16 میلیون و 40 هزار تومان می‌رسد.

تمامی نرخ‌های اعلامی با تخفیف در سایت سفرانه درج شده است. بنابراین اگر مایل به استفاده از این تخفیفات هستید، بهتر است رزرو اتاق در این هتل مشهد را از طریق سایت سفرانه انجام بدهید. ضمنا از طریق سایت سفرانه امکان مشاهده امکانات اتاق‌های مختلف، اعم از اقتصادی و لوکس، این هتل و بررسی نظرات افرادی که در آن سکونت داشتند، به راحتی و سادگی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز