رزرو تور جذاب آلانیا برای سال 1403

تور آلانیا-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از شهرهای توریستی ترکیه آلانیا است که جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی متعدد و غنی دارد. این شهر به دلیل داشتن هتل‌های لوکس با امکانات رفاهی مناسب و انواع تفریحات آبی و ساحلی به یکی از مقاصد اصلی گردشگران و توریست‌های خارجی در فصل بهار تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ترکیه آلانیا نام دارد که یادگاری از دوران رویارویی امپراتوری روم باستان با دزدان دریایی است. بنابراین می‌توان تصور کرد که این شهر حکم دژ دفاعی را داشته و به همین دلیل اغلب سازه‌ها و ساختمان‌های باستانی این شهر به شکل قلعه بوده که برای بنای آن‌ها از مصالح و ملزومات سختی استفاده کرده‌اند. این شهر گذشته از قلعه‌ها و سبک معماری از منظر فرهنگی و رفاهی نیز متمایز و قابل توجه است. به عنوان مثال دوست داران حمام یا ماساژ ترکی حتما به آلانیا سر خواهند زد، زیرا این شهر پاتوق اصلی علاقمندان حمام ترکی محسوب می‌شود.

تور الانیا-کاماپرس

آب و هوای آلانیا به دلیل قرار گرفتن آن کنار دریا در فصول مختلف متفاوت است. آگوست شرجی‌ترین و گرم‌ترین ماه این منطقه محسوب می‌شود. همچنین آب و هوای آلانیا در ماه ژانویه بسیار سرد است و در آن ماه امکان بازدید از جذابیت‌های آن ممکن نیست. بهترین زمان برای سفر به آلانیا بهار تا اواسط پاییز است.

جاذبه‌های شهر آلانیا

در صورتی که قصد دارید تا چند هفته آینده به این منطقه زیبا سفر داشته باشید یا حتی مایلید برای تعطیلات نوروزی خود برنامه بریزید، بهتر است با برخی جاذبه‌های این منطقه آشنا شوید.

راز آسمان پایتخت
  • تنگه ساپا

یکی از مناطق بکر و زیبای آلانیا، ساپادره است که از جاذبه‌های گردشگری منحصربه‌فرد این منطقه محسوب می‌شود. شکوه و عظمت این منطقه به دلیل تغییرات آب و هوایی و بدون دخالت انسان شکل گرفته است. سنگ‌های آهکی موجود در این منطقه به خاطر حرکت آب باعث ایجاد یک آبشار باشکوه شده که در پایین آن نیز حوضچه‌ای زیبا با آب زلال وجود دارد.

  • قلعه آلانیا

اگر به تماشای آثار قرون وسطایی علاقه دارید به قلعه آلانیا سر بزنید. این قلعه یادگار قرون وسطا است که بر روی باقی مانده‌های استحکامات دوران روم و بیزانس ساخته شد. امروز ساختمان این قلعه یک موزه روباز است که هر ساله گردشگران و توریست‌های زیادی از آن بازدید می‌کنند. سال 2009 مقامات شهر آلانیا توانستند این قلعه و کارخانه کشتی سازی را به عنوان میراث فرهنگی در سازمان جهانی یونسکو به ثبت برسانند.

  • ساحل پرتقال

یکی از ساحل‌ها جالب توجه آلانیا با شن‌های طلایی رنگ و آبی زلال، ساحل پرتقال است. این ساحل در شرق مرکز آلانیا قرار گرفته و حدودا طول آن به یک کیلومتر می‌رسد. این ساحل بهترین مکان برای علاقمندان به تفریح و خوشگذرانی محسوب می‌شود، زیرا ورزش‌های آبی و ساحلی آن بسیار معروف هستند. بهترین زمان برای قدم زدن روی شن‌های طلایی و تفریح در ساحل پرتقال، فصل‌های بهار و تابستان هستند. این ساحل پرچم آبی دارد و گردشگران از آن به راحتی امکان شنا و تجربه کشتی سواری تا دریای مدیترانه را دارند.

تور آلانیا-کاماپرس

  • موزه آتاتورک

موزه آتاتورک خانه‌ای سنتی در دل آلانیا است که سه طبقه بوده و به شکل چوبی و سنگ تراشی است. این خانه روی سطح متقارنی بنا شده و تمامی اتاق‌های آن به یک منطقه نشیمن مرکزی باز می‌شوند. هر طبقه این خانه شامل اتاق‌ها و آثار تاریخی مربوط به آتارتورک هستند.

دو مورد از بهترین هتل‌های آلانیا

علاوه بر شناسایی آثار تاریخی آلانیا، لازم است اطلاعات مناسب درباره هتل‌های مناسب این شهر کسب شود. در ادامه دو مورد از بهترین هتل‌های این منطقه معرفی خواهند شد؛

  • هتل واسپا لانگ بیچ هارمونی

یک هتل پنج ستاره با امکانات فوق لوکس در آلانیا، هتل واسپا لانگ بیچ هارمونی است. این هتل دارای 241 اتاق با امکانات رفاهی کامل است. بیشتر دلیل توجه مسافران به این هتل پارک آبی و ساحل خصوصی است که در این هتل وجود دارد. خدمات ماساژ، سالن ورزشی، اسپا و سونا از دیگر امکانات رفاهی این هتل هستند.

  • هتل مجیک لایف جاکاراندا

اگر مایلید تا در هتلی با ریزورت جذاب و مدرن اقامت داشته باشید، مجیک لایف جاکاراندا انتخاب مناسبی است. این هتل پنج ستاره در کنار سواحل ماسه‌ای شهر سیده قرار دارد. هتل مجیک دارای امکانات رفاهی و تفریحی قابل توجه از جمله برنامه‌های ورزشی مهیج و مختلف از زومبا تا والبیال ساحلی است. تنوع برنامه و امکانات هتل به قدری زیاد است که مسافران در هر رده سنی جذب آن می‌شوند.

تور آلانیا-کاماپرس

آریاک سفر؛ بهترین درگاه برای رزرو تور آلانیا

سفر اولی‌ها و افرادی که حوصله چندانی برای کسب اطلاعات جامع درباره آلانیا ندارند، سفر با تور آلانیا نوروز 1403 برای آن‌ها گزینه مناسبی است. بعضی از آژانس‌ها در حال برنامه ریزی برای تورهای نوروز 1403 هستند. آریاک سفر یکی از آژانس‌های معتبر ایرانی است که بهترین تور آلانیا را برای مسافران و گردشگران تدارک دیده است. افرادی که قصد سفر به آلانیا با شرایط مناسب دارند، بهتر است به این آژانس باسابقه سر بزنند. این مجموعه علاوه بر آلانیا، برگزارکننده تور آنتالیا، استانبول، قونیه، مارماریس، بدروم، کوش آداسی و ازمیر هم هست.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز