رزرو اتاق در هتل بوتیک شمشک

لست سکند

علاقمندان به طبیعت شمشک تهران در هر فصلی راهی این منطقه می‌شوند و اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته خود را در این منطقه بکر، به دور از هیاهوی تهران سپری می‌کنند. معمولا در فصول بسیار سرد سال سفر به شمشک بیشتر است و بهتر است در این منطقه هتل رزرو کرد. در حال حاضر رزرو هتل تهران ، شمشک، به صورت اینترنتی قابل انجام است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، هیاهو و ترافیک همیشگی تهران معمولا برای ساکنان این شهر کسالت آور و خسته کننده است. از آنجایی که بیشتر ساکنین تهران برای رفتن به محل کار خود مدام درگیر چنین شرایطی هستند، معمولا تعطیلات آخر هفته یا تعطیلی‌های رسمی به مناطق اطراف تهران سفر می‌کنند تا اندکی از این فضای کسالت بار دور باشند. یکی از مناطقی که همیشه مورد علاقه ساکنان تهران و دیگر شهرهای قرار دارد، شمشک است. این منطقه به دلیل طبیعت بکر و دست نخورده‌اش مورد توجه تهرانی‌ها قرار دارد. زیبایی شمشک در فصل زمستان، با بارش برف دو چندان می‌شود، به همین دلیل بیشتر افرادی که به این منطقه علاقه دارند، در فصول سرد سال به آنجا می‌روند. در صورتی که مایل به اقامت چند روزه در منطقه شمشک هستید، می‌توانید از طریق وبسایت سفرانه، بخش هتل تهران ، هتل‌‌ها و اقامتگاه‌های موجود در این منطقه را مشاهده کرده و یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

نگاهی به تاریخچه هتل بوتیک شمشک و امکانات آن

اگر به دنبال هتل مناسب در منطقه شمشک هستید، می‌توانید با سر زدن به وبسایت سفرانه هتل بوتیک شمشک تهران را رزرو کنید. این هتل تهران داستان جالبی دارد و از لحاظ تاریخی نیز مورد توجه است. سال 1305 به دلیل وجود معادن زغال سنگ و حضور کارشناسان و کارگران آلمانی، وجود یک خوابگاه و ایجاد موتور برق ضروری شد. در دوره پهلوی دوم به دلیل ایجاد پیست اسکی، تاسیسات موتور برق و خوابگاه شکل دیگری پیدا کرد و به یک هتل سه طبقه تبدیل شد. این هتل تا دهه هشتاد با همان شکل و شمایل قدیمی فعالیت داشت تا اینکه مورد بازسازی گسترده قرار گرفت و در سال 1397 به هتل بوتیک شمشک تبدیل شد.

رزرو هتل تهران-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

این هتل یکی از هتل‌های لوکس تهران محسوب می‌شود که دارای 12 اتاق با دکوراسیون جذاب است. اتاق‌های هتل بوتیک شمشک دو تخته و سه تخته معمولی و تراس دار هستند و انواع امکانات را دارند. از جمله امکانات اتاق‌های آن می‌توان به مبلمان و سرویس خواب، دراور، تلویزیون ال ای دی، سیستم اعلام و اطفا حریق، تهویه مطبوع، فن کوئل و همچنین سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اشاره کرد.

این هتل یک کافی شاپ مجهز و رستوران کامل دارد. رستوران هتل بوتیک شمشک به سبک رستوران‌های کلاسیک انگلیسی طراحی شده و در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در طعم‌های مناسب طبخ می‌شوند. علاوه بر این امکانات، هتل مذکور روم سرویس، اینترنت رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پارکینگ روباز و امکان اجاره خودرو- بدون راننده- را برای مسافران تدارک دیده است.

با سفرانه هنگام رزرو اتاق در هتل بوتیک شمشک تخفیف بگیرید

در صورتی که شخصی مایل به استراحت در طبیعت جذاب شمشک و رزرو اتاق در هتل بوتیک این منطقه باشد، باید حداقل برای هر شب اقامت در آنجا 2 میلیون و 478 هزار تومان هزینه کند. این مقدار مربوط به رزرو اتاق دو تخته است. اگر فردی به رزرو اتاق سه تخته تمایل داشته باشد، باید برای هر شب اقامت خود 3 میلیون و 148 هزار تومان بپردازد.

لازم به ذکر است که تمامی قیمت‌های ذکر شده با ارائه تخفیف بوده و تنها کسانی امکان برخورداری از این تخفیفات را دارند که رزرو خود را از طریق وب سایت سفرانه انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز