راهنمای گردشگری تور آنتالیا نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403 - کاماپرس

شهر تاریخی آنتالیا به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی ترکیه با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و آب‌وهوای بسیار عالی، از محبوب‌ترین مقاصد برای سفرهای ماه عسل، خانوادگی و ایام نوروز به شمار می‌رود.

به گزارش کاماپرس، سواحل رویایی دریای مدیترانه، هتل‌ها و رستوران‌های لوکس با چشم‌انداز دریا، بافت سنتی و مدرن ساختمان‌ها، آثار به جا مانده از دوران رومیان و یونانیان و جنگل‌های سرسبز، دور تا دور این شهر را احاطه کرده است. تور آنتالیا نوروز 1403 می‌تواند سفری جذاب و متفاوت برای گردشگران ایرانی باشد.

در این گزارش، بهترین مراکز خرید آنتالیا، مشهورترین رستوران‌های ترکیه و لاکچری‌ترین هتل‌های آن برای اقامت بررسی شده است.

تور آنتالیا - کاماپرس

بهترین مراکز خرید آنتالیا

سفر به آنتالیا تنها به تفریحات آبی یا بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر خلاصه نمی‌شود و اغلب گردشگران در سفر خود به بازارهای سنتی خیابانی و مراکز خرید مدرن آنتالیا نیز سری می‌زنند. شهر آنتالیا دارای مراکز خرید زیبا و مدرن متعددی است که از بهترین آن‌ها می‌توان به مراکز خرید میگروس، دیپو اولت لت، تراسیتی، اوزدیلک، مال و شیمال اشاره کرد. در ادامه تعدادی از این مراکز خرید بررسی شده است.

راز آسمان پایتخت

مرکز خرید ام میگروس (M Migros): مرکز خرید میگروس در غرب آنتالیا در منطقه کنیالتی در آراپسویو واقع شده و می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی به آسانی به آن دسترسی پیدا کرد. در مرکز خرید میگروس علاوه بر بوتیک‌های کوچک، زنجیره‌های برندهای بزرگی نیز همچون زارا، ال‌سی وایکیکی، موسو و باینر وجود دارد. علاوه بر خرید، گردشگران می‌توانند در یکی از هشت سینمای مرکز خرید میگوس به تماشای فیلم بپردازند و در آخر برای رفع خستگی، در قسمت فودکورت‌های مجموعه میگروس غذایی لذیذ نوش جان کنند.

مرکز خرید دیپو اولت لت: دیپو اولت لت، بزرگ‌ترین مرکز خرید اولت لت در منطقه مدیترانه و یکی از مشهورترین مراکز خرید ترکیه است. بسیاری از گردشگران برای خرید از باکیفیت‌ترین برندها با تخفیف‌های ویژه و همچنین خرید با کمترین هزینه‌ و شرکت در حراجی‌های بزرگ این مرکز خرید، همراه با تور آنتالیا نوروز 1403 به این شهر سفر می‌کنند.

تور آنتالیا - کاماپرس

مشهورترین رستوران‌های آنتالیا

غذاهای ترکیه در سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و طعم خوش آن‌ها با هر ذائقه‌ای سازگار است. بسیاری از گردشگران ایرانی که با تور آنتالیا نوروز 1403 به این شهر سفر می‌کنند، صرف غذاهای متنوع در رستوران‌های لوکس و باکیفیت این شهر را جزو اولویت‌های سفر خود قرار می‌دهند. در ادامه، تعدادی از مشهورترین رستوران‌های ایتالیا معرفی شده است.

رستوران مهمت (7 Mehmet): رستوران مهمت سون روی تپه‌های سرسبز و رو به منظره فوق‌العاده‌ای از آنتالیا قرار گرفته است و گزینه‌ای عالی برای قرارهای عاشقانه یا یک شام خانوادگی محسوب می‌شود. رستوران مهمت دارای منوی غذایی متنوعی از غذاهای دریایی، مدیترانه‌ای، ترکی، غذاهای گیاهی و بین‌المللی است.

رستوران وانیلا لانج: آشپزهای حرفه‌ای رستوران وانیلا لانج آنتالیا با تکنیک‌های مدرن و نوآورانه، انواع غذاهای فرانسوی، سنتی ترکی و بین‌المللی را در فضایی دوستانه و آرامش بخش سرو می‌کنند.

تور آنتالیا - کاماپرس

اقامت در لاکچری‌ترین هتل‌های آنتالیا

شهر آنتالیا مرکز بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ترکیه است که بخشی از شهرت و اعتبار خود را از طراحی مدرن، دکور مجلل، خدمات عالی و لوکس به دست آورده‌اند. این هتل‌ها بنا بر خدمات بی‌نقص و متنوع خود انواع جوایز بین‌المللی را در زمینه هتلداری دریافت کرده‌اند و هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران خارجی از سراسر جهان هستند. در ادامه تعدادی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا معرفی شده است.

هتل ترنس آتلانتیک (trans atlantik): ترنس آتلانتیک از جمله هتل‌های لوکس و پنج ستاره در منطقه توریستی کمر آنتالیا است. این هتل به سبک بندر و به شکل یک کشتی بزرگ طراحی شده است. اغلب گردشگران، این هتل را به دلیل ساحل اختصاصی، تفریحات آبی متنوع و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری کمر همچون پارک یوروک، باغ گیاه شناسی ساحلی و منطقه باستانی الیمپوس انتخاب می‌کنند.

در رستوران‌های زیبای مجموعه ترنس آتلانتیک آنتالیا می‌توان انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ترکی، دریایی و بین‌المللی را سفارش داد.

گردشگران پس از یک روز گردش در مراکز خرید لوکس آنتالیا یا تفریح در ساحل می‌توانند در کافه‌های لوکس این هتل بنشینند و در کنار قهوه ترک یا چای خود انواع شیرینی‌های تازه همچون باقلواهای خوشمزه ترکی را نوش جان کنند.

هتل کویینز پارک: کویینز پارک یکی از بهترین هتل‌های لوکس پنج ستاره آنتالیا در منطقه کمر است که با امکانات رفاهی، تفریحی و خدمات عالی و گوناگون، اقامتی رویایی و فراموش نشدنی را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. گردشگران علاوه بر اقامت فوق‌العاده راحت در این هتل می‌توانند با انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده، اوقات خوشی را در آن سپری کنند. از جمله امکانات رفاهی هتل کویینز پارک می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، سرسره آبی، خدمات ماساژ و ریلکسیشن و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

میهمانان این هتل همچنین می‌توانند بدون خروج از هتل و با شرکت در تفریحات شبانه، نایت کلاب، کارائوکه، اسکواش، بیلیارد، غواصی، قایق‌سواری، اتاق گیم، شرکت در استندآپ کمدی و نظایر آن خاطرات ماندگاری در زمان اقامت خود رقم بزنند.

از آن‌جایی که ترکیه یک کشور توریستی پربازدید است و یافتن هتل در زمان سفر کار آسانی نیست، مسافران می‌توانند پیش از سفر به صورت آنلاین هتل مورد نظر را مطابق با بودجه‌ خود انتخاب کنند.

تور آنتالیا - کاماپرس

رزرو تور آنتالیا نوروز 1403 با «آریاک سفر»

آژانس مسافرتی آریاک سفر با داشتن 20 سال تجربه، یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه برگزاری تورهای متنوع داخلی، آسیایی و اروپایی است.

علاقه‌مندان به رزرو تور آنتالیا نوروز 1403 می‌توانند همراه با مجموعه آریاک سفر، سفری جذاب و شگفت‌انگیز در فصل سرسبز بهار و تعطیلات نوروز در شهر زیبای آنتالیا سپری کنند.

گردشگران می‌توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه آریاک سفر به آدرس www.aryaktravel.com نسبت به خدمات و ویژگی‌های تورهای گوناگون و قیمت‌های متنوع آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز