راهنمای رزرو اتاق در هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

تور لحظه آخری-کاماپرس

‌رزرو هتل در آنتالیا از میان انواع و اقسام ریزورت‌های رویایی و شگفت‌انگیز با امکانات و خدمات متنوع تا حدودی دشوار است. هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا یکی از هتل‌های پنج ستاره و مطرح آنتالیا است که جذابیت‌ها و مزایای متعددی دارد.

به گزارش کاماپرس، هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا یکی از زیرمجموعه‌های هتل‌های زنجیره‌ای دلفین در ترکیه است. این هتل از نوع گردشگری و تفریحی بوده و با برخورداری از معماری منحصر به فرد، امکانات لوکس و متنوع و خدمات ویژه یک تفرجگاه ساحلی دنج و دوست داشتنی محسوب می‌شود.

این گزارش به معرفی و ارائه راهنمای رزرو هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا ‌پرداخته است.

چرا رزرو هتل دلفین امپریال لارا؟

هتل دلفین امپریال لارا یک هتل بزرگ در منطقه دنج و تازه تاسیس لارا، واقع در ساحل دریای مدیترانه است. این هتل در سال 2012 با یک معماری منحصر به فرد و دکوراسیون داخلی مجلل و لوکس ساخته شد. این هتل زیبای ساحلی دارای بیش از 700 اتاق شامل انواع اتاق و سوئیت‌های لوکس است.

تمامی اتاق‌های هتل دلفین امپریال لارا دارای دکوراسیون مدرن و امکانات متعددی همچون اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با قابلیت اتصال به شبکه‌های ماهواره‎ای، مینی بار و دو چشم‌انداز دریا و ساحل مدیترانه و شهر آنتالیا است. اهتل دلفین امپریال لارا آنتالیا توانسته امتیاز کلی 8.8 را از مهمانان خود کسب کند.

راز آسمان پایتخت

موقعیت جغرافیایی و دسترسی هتل دلفین امپریال

هتل امپریال دلفین لارا آنتالیا از نظر موقعیت جغرافیایی و میزان دسترسی به امکانات و جاذبه‌های آنتالیا در شرایطی عالی و ایده‌آل قرار دارد. به عنوان مثال فاصله این هتل با مراکز خرید آنتالیا بسیار کوتاه بوده و دورترین مرکز خرید از آن که گرند بازار لارا نام دارد، تنها هفت دقیقه با آن فاصله دارد.

فاصله هتل امپریال دلفین لارا آنتالیا با برخی جاذبه‌های این شهر همچون آبشار دودن 14 دقیقه، سرزمین افسانه‌های آنتالیا 20 دقیقه، پارک کارالی‌اوغلو 34 دقیقه و تا شهر قدیم و زیبای کالیچی 40 دقیقه است.

امکانات هتل دلفین امپریال آنتالیا

این هتل به عنوان یک هتل ریزورت پنج ستاره در آنتالیا که به صورت ویژه برای تفریح و استراحت طراحی شده، امکانات متعدد و جذابی را برای مهمانان فراهم کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به ساحل اختصاصی و استخر سرباز و سرپوشیده برای انواع ورزش‌های آبی و شنا اشاره کرد. علاوه بر این، هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا دارای امکاناتی مانند مرکز اسپا شامل سونا، حمام ترکی و ماساژ است.

از نظر رستوران و بار نیز خدمات این هتل آل اینکلسیو بوده و گردشگران می‌توانند صبحانه، ناهار و شام را در رستوران اصلی هتل به صورت سلف سرویس میل کنند. علاوه بر این، هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا دارای رستوران‌های عادی هم بوده و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را در دو رستوران فیوژن و داوینچی میل کنند.

خدمات ویژه‌ هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا

این هتل همچنین خدمات متنوعی را برای رفاه بیشتر مهمانان خود در نظر گرفته که آن را به مقصدی عالی برای اقامت در آنتالیا تبدیل کرده است. از جمله خدمات ویژه هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا می‌توان به وای فای رایگان، پارکینگ اختصاصی، امکانات مخصوص افراد کم‌توان، انبار چمدان، میز راهنمای تور، خدمات تبدیل ارز و کانسیرج یا راهنما و مشاور اشاره کرد. ضمن اینکه پذیرش هتل دلفین امپریال لارا به صورت 24 ساعته پاسخگوی تمام مهمانان هتل است.

هزینه رزرو اتاق در هتل دلفین امپریال لارا

طبیعی است که رزرو هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا با توجه به خدمات و امکانات متنوع و لوکس آن در مقایسه با سایر اقامتگاه‌ها و هتل‌های عادی بیشتر باشد؛ با این حال، هزینه رزرو اتاق در این هتل با توجه به مواردی همچون تاریخ و فصل سفر، تعداد شب‌های اقامت و تایپ (نوع) اتاق موردنظر متغیر است. این هتل در حال حاضر چهار تایپ اتاق برای رزرو دارد.

رزرو هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا با «بیسان گشت»

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور آنتالیا یا رزرو اتاق در هتل دلفین امپریال لارا آنتالیا می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز