راهبند پارکینگ با قیمت اقتصادی

لست سکند

فروشگاه آرتادر بزرگترین مرجع فروش راهبند پارکینگ در این مقاله قصد دارد تا راهبند های پارکینگ با تردد متوسط که اکثرا در محیط های مسکونی ، شهرک های مسکونی ، محیط های تجاری ، کارخانه های صنعتی نصب میشود را بررسی کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از آرتادر، در این مطلب تلاش شده است تا راهبند های ریموتی پارکینگی را معرفی کنیم که دارای کیفیت خوب از نظر ساختار تولید و گارانتی شرکتی باشند و از همه مهمتر این راهبندهای پارکینگ دارای قیمت اقتصادی نیز هستند. کلیه محصولات دارای قابلیت نصب انواع سیستم های پلاکخوان ، سیستم های راهبند RFID  و … را دارند.

راهبند ریموتی پارکینگ ارزان را می توان برای ترددهای پایین تا متوسط استفاده کرد و از جمله راهبندهای پارکینگ قیمت بازار می توان به برندهای راهبند پارکینگ بارزانته ، راهبند پارکینگ بتا ، راهبند پارکینگ دلتا ، راهبند پارکینگ یونیورسال ، راهبند پارکینگ سیماران اشاره کرد.

تمامی راهبندها با گارانتی ۱ الی ۲ ساله عرضه می شوند و قابلیت همخوانی با کلیه ی دستگاه های کنترل تردد را دارند. بوم برخی از آنها تلسکوپی و قابل تنظیم بوده و برخی نیز دارای طول بوم ثابت ۳ متری ، ۴ متری و ۶ متری هستند. معمولا به ازای هر متر بازوی راهبند ۱ ثانیه زمان درنظر گرفته می شود ، لذا راهبند ۴ متری در ۴ ثانیه و راهبند ۶ متری ۶ ثانیه زمان برای باز شدن نیاز دارد. علاوه بر این برخی از راهبند ها نیز پر سرعت هستند که در ۲٫۵ ثانیه باز یا بسته می شوند.

راز آسمان پایتخت

برندهای برتر تولید کننده راهبند اقتصادی

راهبند بتا

راهبندپارکینگ بتا از قدیمی ترین و پرفروش ترین راهبند های موجود در ایران است که برای ترددهای متوسط و پایین پیشنهاد می شود. سیستم کارکرد دستگاه الکترومکانیک است و در شش مدل مختلف به بازار عرضه می شود. راهبند بتا B400 با بوم تلسکوپی ۴ الی ۶ متر متداول ترین نوع آن محسوب می‌شود که به دلیل قیمت مناسب از اقبال خوبی برخوردار است.

راهبند ۵ متری بتا B300 (دولوکس) ، راهبند فنسی بتا B400f و راهبند ۵ متری بتا B800 از دیگر تولیدات شرکت بتا است. چنانچه دارای محدودیت ارتفاع باشیم می توانیم از راهبند با بوم تاشونده استفاده کنیم و چنانچه بخواهیم زیر بوم راهبند نیز بسته باشد از راهبند فنسی استفاده می‌کنیم. همچنین در برخی از مدل ها برای مشخص شدن راهبند در شب از LED و یا شبرنگ بر روی آن استفاده می‌کنیم. کلیه محصولات بتا با گارانتی یک ساله عرضه می شود.

راهبند بارزانته

راهبند پارکینگ بارزانته نیز همانند شرکت بتا علاوه بر فعالیت در زمینه ی ساخت راهبند شهرت بسیاری برای موتورهای کرکره برقی خود در ایران دارد. راهبند بارزانته نیز دارای انواع متفاوت با طول بوم متفاوت و امکانات جانبی است. جدیدترین مدل آن سری ۲۰۱۸ با طول بوم ۶ متری دارای LED است که موتور آن فن خنک کننده دارد.

تردد راهبند بارزانته در این مدل بالاتر رفته است و همانند سایر راهبند ها با گارنتی ۱ ساله عرضه می شود. راهبند سریع بازشوی ۳ متری و راهبند تاشو، فنس دار و بوم تلسکوپی دارای تنظیم از انواع متفاوت راهبند بارزانته محسوب می‌شود. راهبند یونیورسال نیز که از محصولات چینی و خوش قیمت بازار به حساب می‌آید، چند سالی است که در دو مدل سرعت بالا و استاندارد سری ۹۰۰ به فروش می‌رسد. بوم ۴ الی ۶ متر تلسکوپی و قابل تنظیم آن نیز از دیگر ویژگی این راهبند ارزان است.

راهبند بلانکو

راهبند پارکینگ بلانکو قابلیت تردد بسیار بالا برای محیط های تجاری ، پارکینگ های عمومی و گاراژ ها را دارد. یکی از محصولات راه بند با کیفیت بازار ایران و خارج راه بند بلانکو است، این محصول ساخت کشور اسپانیا می باشد و از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است. این سری از آرام بند های شرکت بلانکو دارای بوم 4 الی 6 متری می باشد که شما می توانید با توجه به شرایط و موقعیت ، تنظیمات مورد نیاز را برای این محصول انجام دهید، برای کسب مشخصات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

یکی از ویژگی های مفید این محصول ، بوم آن می باشد ، بوم راه بند بلانکو دارای ال ای دی می باشد که این باعث می شود تا در شب بهتر دیده شود و از برخورد هر گونه وسیله نقلیه به خود جلوگیری می کند. ساختار این محصول به صورت الکترومکانیکی است که این امر باعث می شود با ولتاژ 220 ولت AC کار کند. درون بدنه آن تمامی تجهیزات برای بالا و پایین بردن بوم راهبند وجود دارد، یک عدد تابلوی برق هم وجود دارد که کار آن کنترل کردن راهبند پارکینگ Blanco به صورت اتوماتیک هست.

شما می توانید چندین ریموت به این دستگاه متصل کنید تا همه بتوانند از آن استفاده کنند؛ همچنین می‌توانید به صورت دستی و کلیدی هم این راهبند اسپانیایی را باز و بسته کنید. تمامی استاندارد های بین المللی درون این محصول رعایت شده است و ضد آب است، شما می توانید بدون نیاز به محافظ یا بارانگیر این محصول را در مکان های رو باز نصب فرمایید.

در نهایت باید گفت راهبند پارکینگ با قیمت ارزان دارای موتور الکترو مکانیکی هست که تردد بین 1000 تا 2000 تردد را در روز به راحتی پشتیبانی مینماید . این مدل راهبند ها قابلیت اتصال به سیستم های هوشمند پارکینگ را دارد تا در محیط های تجاری که قصد فعالیت اقتصادی و درآمد زایی را داشته باشند نیز کاربرد داشته باشند.

مرتبط با : آرتادر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز