راحت ترین راه دریافت ویزای توریستی انگلیس

ویزای توریستی انگلیس-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در حال حاضر با سخت‌تر شدن شرایط دریافت ویزا برای ایرانیان، درخواست ویزا انگلیس بسیاری از متقاضیان ریجکت و رد می‌شود. افراد برای سفر و اقامت کوتاه‌مدت به انگلیس نیاز به ویزای توریستی دارند و باید در نظر داشت که این ویزا سابقه خوبی برای دریافت ویزای کانادا و سفر به کشورهای اروپایی محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش هزینه‌ها و مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی انگلیس را بررسی کرده است.

شرایط دریافت ویزای توریستی انگلیس

با استفاده از ویزای توریستی انگلیس افراد می‌توانند در این کشور اقامت محدود داشته باشند و حق کار و تحصیل نخواهند داشت. همچنین متقاضیان باید هدف واضح خود از اخذ ویزا را مشخص کنند و بعد از دریافت ویزا نمی‌توانند نوع آن را تغییر دهند. به طور معمول ویزای توریستی انگلیس شش ماه اعتبار دارد و به صورت چند بار ورود صادر می‌شود.

متقاضیان برای دریافت ویزا انگلیس نیازی به سفر به کشورهای همسایه برای رفتن به سفارت ندارند و می‌توانند از طریق سفارت رسمی کشور انگلیس در ایران و دفاتر رسمی VFS  اقدام کنند. این یکی از مزیت‌ها برای متقاضیان ایرانی محسوب می‌شود و آنان می‌توانند از داخل کشور مراحل دریافت ویزا را پیگیری کنند. سختگیری‌ها برای دریافت ویزا انگلیس باعث دشوار شدن فرآیند آن برای متقاضیان ایرانی شده است. گردش حساب کوتاه مدت سه تا شش ماه اخیر هر یک از متقاضیان باید مبلغ 150 میلیون تا 200 میلیون تومان باشد. تمکن مالی برای دریافت ویزا نیز باید به دلار یا پوند صادر شده باشد. افراد باید در نظر داشته باشند که مدارک گردش مالی حساب و حقوق و اجاره پرداختی در سفارت انگلیس به دقت بررسی می‌شود و نباید به هیچ وجه اقدام به ارائه مدارک غیرواقعی کنند.

یکی از مهم‌ترین شرایط برای اخذ ویزای توریستی انگلیس تاریخچه سفر به سایر کشورهای خارجی است. داشتن ویزاهای معتبری مانند شینگن، کانادا، استرالیا، آمریکا و ژاپن به عنوان یک امتیاز اساسی برای متقاضیان ویزا انگلیس محسوب می‌شود. در بعضی از موارد ممکن است این ویزاها از سفارت‌خانه‌های کشور مقصد استعلام و اعتبارسنجی شود. داشتن دعوتنامه از بستگان درجه یک و آشنایان، یکی دیگر از شرایط دریافت ویزا انگلیس است. همچنین لازم است که در متن دعوتنامه اطلاعات دقیق تاریخ ورود و خروج، محل اقامت و نسبت با دعوت‌کننده ذکر شده باشد.

راز آسمان پایتخت

ویزای انگلیس-کاماپرس

مدارک لازم برای دریافت ویزا انگلیس

یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در فرآیند درخواست ویزای توریستی انگلیس، کامل و موثق بودن مدارک ارائه شده توسط متقاضیان است. در صورتی که مغایرت و تناقض در مدارک وجود داشته باشد، ممکن است درخواست افراد به سرعت ریجکت شود و نتوانند تا چند سال وارد این کشور شوند.

متقاضیان باید اصل پاسپورت فعلی با حداقل شش ماه اعتبار به همراه پاسپورت‌های قبلی، دو قطعه عکس 3.5×4.5، اصل و کپی دعوتنامه معتبر در انگلستان و رزرو هتل را آماده کنند. همچنین اصل و ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی و اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج باید ارائه شود. مدارک و گواهی اشتغال به کار، جواز کسب، پروانه فعالیت، برگه مالیاتی پرداخت‌شده و همه مدارک مربوط به جزئیات کار باید عرضه شود. مدارک مالی شامل اصل گردش حساب شخصی و جاری به زبان لاتین و دارای مهر بین‌المللی لاتین و همچنین ترجمه و اصل اسناد ملکی نیز باید ارائه شود.

از اصلی‌ترین دلایل باطل شدن درخواست ویزای توریستی انگلستان، ارائه مدارک اشتباه و جعلی، اعلام کردن نوع ویزای توریستی به اشتباه و عدم توانایی مالی در پرداخت هزینه‌های اقامت در انگلستان است.

ویزای انگلیس- کاماپرس

صدور ویزا انگلیس چقدر طول می‌کشد؟

بررسی مدارک و صدور ویزای توریستی انگلیس حدود شش هفته کاری زمان می­برد. در بعضی از موارد به دلیل حجم زیاد درخواست‌ها و ترافیک کاری برای گرفتن وقت در سفارت انگلستان، ممکن است این بازه زمانی در حدود یک هفته تا 10 روز بیشتر طول بکشد.

راحت ترین راه دریافت ویزا انگلیس

متقاضیان با توجه به سختی‌ها و مشکلات دریافت ویزا انگلستان، نیاز به مشاوره‌های تخصصی دارند و می‌توانند به مجموعه مهاجرتی مراجعه کنند. کارشناسان این مجموعه دارای اطلاعات و تخصص در زمینه انواع روش‌های مهاجرتی هستند و می‌توانند به افراد در کلیه مراحل ثبت درخواست و جمع‌آوری مدارک لازم برای دریافت ویزا انگلستان کمک کند. در نتیجه رعایت نکات ضروری شانس ریجکت شدن درخواست افراد کم می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://elenoora.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : النورا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز